Arya sınıftan uzaklaştıktan sonra Nehir sırasından öfkeli bir şekilde kalkar ve sınıftan çıkar. Arya merdivenlerde oturuyordu. Nehir Arya'nın yanına gidip, yanına oturdu ve şöyle dedi:
Nehir:Arya herşeyi anladım saklamana gerek yok.
Arya-Neyi anladın?
Nehir-Toprak ile sevgili olduğunu.
Arya hiçbirşey demedi.
Nehir:Neden yalan söyledin?
Arya:Ç-çünkü sizin öğrenmenizi istemiyorum. Dedi
Nehir:Neden istemiyorsun bizim öğrenmemizi?
Arya buna cevap vermedi.Nehir tekrar aynı soruyu sordu. Ve Arya şunu dedi.
Arya-Öğrenmenizi istemiyorum çünkü beni kötülüceksiniz.
Nehir çok şaşırdı.Nehir-Biz seni neden kötüleyelimki?!
Arya cevap vermedi
Nehir-Tamam Arya, sorun değil ben kimseye söylemem. Dedi ve Arya'ya sarıldı. Nehir sınıfa gitti ve herkes Nehir'e şöyle dedi "Arya iyimi?" Nehir sessiz bir şekilde "iyi" dedi. Bundan 5 dakika sonra Arya sınıfa girdi. Bütün gözler Arya'nın üzerindeydi. Arya çok utanmıştı ve üzülmüştü yalan söylediği için. Arya sesli bir şekilde şöyle dedi:
Arya-Hepinizden özür dilerim! Yalan söylediğim için
Dedi ve kantine doğru gitti. O sırada Ali Osman Arya'nın yanına gitmek için ayağa kalktı. Sınıfta Toprak olmadığı için onu kimse engellemedi. Ali Osman kantine indi ve Arya'nın yanına oturdu.Ali Osman-Arya neden yalan söyleyip gittin herkes çok merak etti seni.
Arya cevap vermedi.
Ali Osman-Arya cevap verir misin?!
Arya yine cevap vermeyince Ali Osman Arya'yı çenesinden tutup kendi suratına doğru çevirdi. Ve şöyle dedi
Ali Osman-Arya neden bize yalan söyledin
Arya ağlıcak gibi oldu ve oradan gitti. Ali Osman bişey yapamadan hızlıca kantinden çıkıp Toprak'ın yanına gitti.
Arya:Toprak herkes beni darlıyor ne diyeceğim.
Toprak:Sorun değil canım şimdilik bişey deme. Dedi ve Arya Toprak'a sarılıp sessiz bir şekilde 'seni seviyorum' dedi. Ve bundan sonra sınıfa gitti. Arya sınıfa gidince ona bakan gözlere soğuk bir şekilde karşılık verdi. Herkes Arya'ya sınıftan çıktıktan sonra nereye gittiğini sorunca Arya dayanamayıp 'Tuvalete gittim! " diyerek bağırdı. Herkes şok içinde baktı kimse anlam veremedi. Neden tuvalete gitmek için yalan söylesin ki diye düşündüler. Yağız bundan sonra ben sizinle uğraşamam diyip sınıftan çıkıp gitti. Bundan 8 dakika sonra Nehir' de Yağız neden gelmedi diye onu aramaya gitti. Sınıfta bir sessizlik oluştu. Herkes hala Arya'nın neden tuvalete gitmek için yalan söylediğini düşünüyorlarken. Sınıfa Nehir girdi ve sınıfın sessizliği bozuldu.Nehir-Yağız o o ölmüş! Dedi.
Herkes Yağız' a bakmaya gitti. Ve Yağız'ın yerde yatan bedenini gördüler. Kalbinin tam ortasında bir bıçak deliği vardı.
Herkes şok olmuş korkuyorlardı. Bu ölen 3. kişiydi. Herkes şok ve korku içinde sınıfa geri döndüler.
Herkes şok içinde oturuyorken. Cemre telefondan Arif ile
mesajlaşıyordu.
CEMRE İLE ARİF ARASINDAKİ MESAJLAR:
Cemre-Katil Nehir olabilir mi? Sınıftan en son o çıktı sonuçta.
Arif-Nehir öldürmüş olamaz o Yağız'ı aramaya çıktı ve onun bedenini gördü.
Cemre-Ama belki o öldürdü nereden biliyorsun?!
Arif-Ya Atakan falansa onların o sıra nerede olduğunu bilmiyoruz Toprak bile olabilir. Arif tam bu mesajı gönderdikten sonra telefonunun şarjı bitti.