sete.

268 27 17
                                    

Yazım yanlışı varsa şimdiden özür dilerim

İyi okumalar 🌙🌙

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Vargas'tan

Ebrar'ın kollarında uyandım. Başımı okşuyordu. Çok seviyordum başımı okşamasını. Bıraksalar bu anı sonsuza dek dondururdum. Fakat öyle bir güce sahip değildim.

Biraz sessizlikten sonra Ebrar konuşmaya başladı:

E.K: Vargas neden buraya geldin?

M.V: Biraz rahatlatmaya ihtiyacım vardı.

Sırıtmıştı.

E.K: O zaman doğru yerdesin.

Tam onu ne kadar özlediğimden bahsedeccektim ki:

E.K: Vargas'ım gitmem lazım.

Dedi. Rüyadaydım. Bunu anlamıştım çünkü her zaman onu görsem bana bunu diyordu. Fakat sanki gerçekmiş gibi hissediyordum. İlk defa bir rüyamda birinin bana sımsıkı sarıldığını hissetmiştim.

Ebrar bana bakıyordu. Ben bir şey diyemedim. Ne bakabildim ne de konuşabildim. Ebrar kafamı kaldırıp dudaklarımı öpmeye başladı.

E.K: Seni seviyorum ve her zaman seviceğim. Zor zamanlarında yanımda olduğun için çok teşekkür ederim ben olamadığım için bana kızdığını biliyorum ama böyle olacağı varmış. Neyse esmerim görüşmek üzere.

Ağzımı açamadan her şeyin yok olmaya başlamıştı. Yapabildiğim tek şey gözlerimi kapatmaktı...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Yazardan

Esmer kendini yatakta buldu. Ne yaşadığını hatırlamasada yatağa bu şekilde düştüğünü hatırlamıyordu. Bir anda aklına bir şey dank etti

Evde birisi vardı.

Yani o öyle hatırlıyordu. Ne yapacağını şaşıran esmer kadın aşağıya koşmaya başladı. Mutfaktaki eline gelen ilk bıçağı alıp evi dolaşmaya başladı.

Kadın ne kadarda arasada kimseyi göremedi. Emin olmak için evi komple tekrar aradıktan sonra hayal gördüğünü düşünüp arabasına gitmek üzere evden ayrıldı.

Vargas'ın bugün antrenmana gitmesi lazımdı. Bundan şikâyetçi değildi çünkü hem biraz rahatlaması lazımdı hem de bu Hande işini çözmesi lazımdı.

Rotasına vardığında kızları aramaya başladı. Gözü yanlız olan Zehra'ya çarptı. Biraz ağızını yoklamak niyetiyle yanına gitti.

Z.G: Naber Mile

M.V: İyi valla sen nasılsın?

Z.G: Hiç işte öyle idare ediyorum.

Biraz sessizlik olduğundan sonra Zehra konuşmaya başladı:

Z.G: Mile Hande senle konuşuyor mu? Benle, Eren'le sevgili olduğumu söylediğimden beri konuşumuyor.

Zehra'nin sevgilisi olduğunu Vargas orada ilk defa öğreniyordu. Şu an ne olduğunu artık daha iyi anlamıştı.

M.V: Benle konuşuyor ama eskisi gibi enerjik değil. Ben gidip onunla biraz konuşacağım.

Vargas Zehra'nın yanından ayrılıp Hande'nin yanına gidip biraz konuşmak istediğini söyledi.

Ebrar, Orada Mısın? - Ebgas ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin