oito.

240 31 12
                                    

İyi okumalarrr🌙🌙🌙

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
.
.
.
.
.
.
.
.

Yazardan

Yıl:2023

Beyaz tenli kadın vücudunda bir ısı hissederek uyanmıştı. Arkasına döndüğünde Vargas ona sımsıkı sarılmış uyuyordu. Kalkmaları lazımdı ama kadın esmeri uyandırmaya kıyamıyordu.

Evden çıkmaları gereken saatte onlar yatakta uzanıyorlardı. Ebrar en sonunda Mile'yi kalkması için seslenmişti. Mırıldanmalarından belli oluyorduki uyanmıştı.

Ebrar üstünü giyinmiş Mile'yi bekliyordu. Esmer ise hayatına küfrede ede aşağıya indi. Ebrar onun bu hallerine yol boyunca güle güle antrenmana geldiler

Beyaz tenli kadın birkaç gün önce sevgilisinin başka birisinin yatağında olması sonucu ayrılmıştılar. Ebrar bu duruma üzgün değildi ama güvendiği birisi tarafından bu duruma düşmekte zoruna gitmemiş değildi.

Ebrar sevgilisine olan sevgiyi çoktan kaybetmişti. Aylardır iki kadın arasında gidip geliyordu. Onunla da ayrıldığına göre artık tek bir seçim yapabilirdi. Fakat o onu seviyor muydu?

Antreman çıkışı Mile Ebrar'la birlikte eve gidecekti. Ebrar'da artık sormaya karar vermişti. En fazla sevdiği kadını kaybederdi.

Tam eve gelmişken Ebrar tüm cesaretini toplayıp Mile'ye o soruyu sormuştu:

"Benimle sevgili olur musun?"

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Vargas'tan

Hande'yle eski anılarımızı konuşarak oyun oynamaya başladık. Ardından kızlarda bize takılmaya başladı.

Oyun devam ederken telefonumun çaldığını duydum. Telefonuma baktığımda Ebrar arıyordu. Yanımda Hande olduğunda flash gibi bir hızla telefonu fırlattım. Bana aptalmışım gibi bakıyordu.

Gülümse Vargas

Gülümse Vargas

Gülümse Vargas

Hande boş boş bana bakarken yavaş adımlarla yanından ayrıldım ve telefondaki kişiyi daha fazla bekletmeden açtım

M.V: Hayatımın anlamı ne kadar güzel bir zamanda aradın. Altıma sıçıyordum.

E.K:(Gülerek) Niye sevgilimi istediğim zaman arayamazmıymışım.

M.V: Bebeğim arada yani antrenmanda arama. Bu durumu kimseye söylemedim çünkü beni şizofren sanacaklar diye düşündüm o yüzden dikkatli olmam lazım.

E.K: İyi tamam tamam hanımefendi sen nasıl istersen. Ee kaç gündür arayıp sormuyon bu kız napıyor, kadınım nerede diye düşünmüyor musun?

M.V: Ebrar sen bile nerede olduğunu bilmiyorsun.

E.K: Tamam sen unut benim yerimi, niye aramayon be kadın.

M.V: Günlerim çok dolu geçiyor ve neredeyse hiçbir şeye yetişemiyorum.

E.K: Tabi ben olmuyunca yükün hafiflemiyor değil mi?

M.V: Hemde hiiiç.

Ebrar'ın gülümseme sesini duymuştum.

E.K: Ahh bir dilek dileyecek olsaydım o teninle tekrar itibata geçmek isterdim...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Ebrar'dan

Yıl:2024

Bizimkiler gene kafayı kırmışlardı. Hepsi alkolden dolayı kafayı bulmuşlardı.

Deli deli dans eden kızları izlerken saati unuttuğumuzu fark ettim:

5.40 mı?

Hepsini bir araya toplayarak arabaya sıkıştırdım. Tabiki de yerinde durmadılar.

Biri deli deli dans ediyor, biri ağlıyor, biri gülüyor, biri uyuyor, biride hayatı sorguluyordu.

Hepsini sağlam bir şekilde eve bıraktıktan sonra uyuya kalmış Melissa'yla sessizce eve doğru yol aldık.

Uyuduğu için kucağıma alarak eve götürdüm. Daha doğrusu şerefsiz yürümemek için taklit yapıyormuş.

M.V: Mhh bi öpsene yaaaa...

Hala sarhoştu.

E.K: Hayır git yat yarın öperim. Hem şu an sarhoşsun

Fakat umursamayarak bana doğru yürümeye başladı. Nefesini boynumda hissetmeye başladım. Beni yavaş yavaş öpmeye başladı.

Dudakları boynundan da yukarı doğru çıkmaya başladı. Kendimi durdurmaya çalışıyordum fakat cazibesine karşı koyamıyordum.

Dolgun dudakları benimkisine değerken elini vücudumda gezdiriyordu. Bir yandan beni öperken bir yandanda yatağa doğru yürümeye başlamıştı.

Dudağını yüzümden çekerek bana gülümsedi

M.V: Sarhoş olduğumu kim söyledi?

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Yazardan

(Şimdiki zaman)

Esmerin dudağında bir gülümseme oluşmuştu. Tam ağızını açıp konuşacakken dışarıdan bir ses geldi

E.Ş: Vargas gelsene niye oradan bekliyorsun?

M.V: Suyumu arıyordum geliyorum şimdi.

Kadın Elif'in gidişini izlerken Ebrar'a gitmesini gerektiğini söyleyip telefonu kapamıştı.

Kızların yanına giderken Saliha yanına geldi.

S.Ş: Mile bugün benim evimde toplanıyoruz hiç itiraz istemiyorum duş aldığın gibi bize geliyorsun.

Gitmek istemiyordum ama biraz rahatlamaya ihtiyacım vardı. O yüzden kabul ettim.

Eve gidip duş aldıktan sonra rahat kıyafetler giyip Saliha'ya gitmeye başladım. Evi bana yakındı arabayla gitnek 15 dk sürüyordu.

Eve girdiğimde kızlar ellerinde biralar ve abur cuburlar ile film seçiyorlardı. Bende elime birayı alıp kendimi koltuğa attım.

Açtıkları filmin ben... Sanki hiç derdim yokmuş gibi bu seferde tanımadığım insanlara ağlıyordum. Film bittiği anda eve gitmek için hazırlandım. Kızlar kafamızın biraz güzel olmasından dolayı gitmeme izin vermediler fakat daha sonra evim yakın diye gitmeme izin verdiler.

Eve giderken yolun ortasında kısa saçlı birini gördüm. Çıkması için kornaya bastım ama gitmedi. Karşı şeride geçmeye çalıştım ama araba olduğu için geçemedim. Oradaki kisiye çarpmamak için ani bir hareketle arabayı yana doğru çekmeye çalıştım.

Tam o anda müthiş bir acı hissetmeye başladım .

Hatırladığım son şey Ebrar'ın evindeki kadının siluetini tekrar karşımda görmemdi...



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Okuduğunuz için teşekkülerrr🌙🌙

Ebrar, Orada Mısın? - Ebgas ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin