5. Bölüm

54 3 4
                                    

Dildâr

Rana aslında Gökçe Hatundu.

En azından Şehzade Mehmed'in gözünde.

Şehzade Mehmed Gökçe Hatun'u gördüğü ilk an bu kadar güzel ve hoş bir kızın adının "Rana" dan başka bir isim olacağını düşünmemişti.

Rana haremden alelacele bir hatun değildi. Fakat Gökçe Hatun bunu bilmiyordu.

————————-

Şerbet misali uykumda tatlı bir şekilde uyuyor iken kardeşimin ağlama sesi ile uyandırıldım.

Daha ne diyebilirim ki?

Uflayarak uyandım ve kulaklarım resmen kardeşimin ağlama sesleri ile yıkanırken elimi yüzüme götürdüm ve uyanmaya çalıştım.

Hafiften uyandıktan sonra yanıma baktım ve kardeşimin yüzüne baktım ve susmasını bekledim.

"Neden ağladığını çok merak ediyorum?"

"Musa saçımı bozdu."

Kardeşime gözlerimi açarak baktım.

"Musa burda bile değil Hümâ"

Sesimi sakin çıkarmak için özen göstermiştim. Sabahın sabah bilmem saatinde uyanmışsın bari uyandım de ne yalan söyleyip beni sinir krizine sokuyorsun.

Derin bir nefes vererek yüzümü ovdum. Sabah mahmurluğundan uyanmaya çalıştım. Güne güzel başlamak benim için önemliydi. Güne güzel başlamazsam gün içinde sinirli oluyordum. Gördüğüm her şeye duyduğum her şeye gıcık oluyordum. Şu an bile duyduğum rahatsızlıktan karnım ağrıyordu. Biliyorum her şeye karnım ağrıyor ama benim elimde değil.

Kardeşim Arapçaya benzer bir cümle demişti. Ama Arapça değildi biliyorum Arapçanın nasıl olduğunu.

"Ne diyorsun"

"Canım emma çekti"

"Emma ne "

"Meyve"

"Sabahın saat bilmem kaçında canın elma mu çekti?"

"Evet"

"Ben sana nerden bulayım elmayı?"

"Bahçeden"

"Ciddi misin?"

"Evet lütfen"

Allah'ım bana sabır ver ya rabbim. 3 yaş sendromumu bu. Bu konuyla ilgili küçüklükten korkunç bir anım vardı bu yüzden kardeşiminde böyle bir anısı olmaması için yataktan kalktım.

Sabahın erken saatlerinde uyandığım için her yerim ağrıyordu. Minderlerimin yanında su dolu bir kase vardı neyse. Somsoğuk su yüzüme çarpınca kendime gelebildim. Uyku mahmurluğunu üstümden attım sıcak havluylada yüzümü kuruladım. Paravanıma doğru yürüdüm ve arkasına geçtim. Açık bir yeşil elbise seçmiştim tamam seçmemiştim elime gelen ilk elbise oydu fakat bir şey olmazdı.

 Açık bir yeşil elbise seçmiştim tamam seçmemiştim elime gelen ilk elbise oydu fakat bir şey olmazdı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Ruh-u RevanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin