Sabah 7'de alarmımın çalmasıyla uyanmıştım. İçimden yine berbat bir gün diye geçirmiştim. Yataktan kalkıp üstümü giydim ve aynada saçıma şekil verip hafif makyajımı yaptıktan sonra evden çıktım.
Annemle babam ben daha 3 yaşımdayken bir trafik kazasında vefat etmişler. 10 yaşıma kadar yetimhanede büyüdüm. Keşke hep yetimhanede büyüseydim...
Ailem (tabi aile denirse) beni evlat edindiklerinde mutlu bir ailem olabileceğini düşünmüştüm. Fakat yanılmışım. Babam bir alkolikti. Sürekli eve gece yarısı sarhoş gelip bana şiddet uygulardı. Annemin işi yoktu o da benim kadar olmasa da babamdan ara sıra dayak yerdi.
Beni evden kovduklarında 18 yaşıma yeni girmiştim. Bir sabah beni yanıma hiçbir şey almama izin vermeden kapının önüne koymuşlardı. Ben ise o günden beri yaklaşık 4 yıldır barda çalışıyorum. Her ne kadar istemesemde bunu yapmak zorundayım.
Ailem beni evden kovduğunda neyse ki yanımda olan arkadaşlarım Jisung, Seungmin ve Jeongin vardı. Şimdi de onların evinde kalıyorum. Onlar da olmasa çoktan üzüntüden ölüp gitmiştim.
Sonunda çalıştığım bara gelmiştim. Patronum tam bir şerefsiz. Her gün başkasıyla yatan bir orospu çocuğu diyebilirim.
Yazardan:
Felix her gün bara gelip garsonluk yapıyordu. Hafta sonu da dahil olmak üzere her gun çalıştığı için çok yoruluyordu. Bara her gün yeni bir psikopatla uğraşıyordu Felix. Fakat arkadaşları her zaman yanında olduğu için ayakta durabiliyordu.
JİSUNG TAM Bİ ENAYİ😚😈
Bebis jeon🤏🏻
Napiyonuz arkadassaklarimSincabimm🐿️
Bu grubun ismi niye böyle amkBebis jeon🤏🏻
Ben yaptim çok iyi lanksnxnsn agla veletSincabimm🐿️
Senin yapacan ismi sikim jeongin
100 IQ seung🧠
Beni alın burdan yaLixie🐥
+1Sincabimm🐿️
Oooo lix bey gelmissBebis jeon🤏🏻
Barda misin lanLixie🐥
He amk çok yoruldum patron salsa da eve gitsem100 IQ seung🧠
Ben dedim sana başka iş bulalim diyeBebis jeon🤏🏻
Bencede kasiyer olsaydin keşke sana çok yaksirdiSincabimm🐿️
Felixi kasiyer dusunsenize amk
PQJWUSİSBSBSKQBSULixie🐥
Çok komik amk100 IQ seung 🧠
Olm şaka yapmiyorum Felix çık şu işten orası güvenli değil.Lixie🐥
Şuan istesem de ayrilamam Seungmin 5 yıllık sözlesme imzaladim100 IQ seung🧠
NeySincabimm🐿️
NeyyBebis jeon🤏🏻
Neey
Lixie🐥
Öyle iste100 IQ seung🧠
İyi bok yedin FelixSincabimm🐿️
Senin olmayan beynini sikimLixie🐥
Olm nerden biliyim böyle olucagini aq hem 4 yılı bitti ztn az kaldıBebis jeon🤏🏻
Evt dimi çok az alt tarafı 1 yill😍
Lixie🐥
Her neyse ben gidiyom işim var*Çevrimdışı*
Bebis jeon🤏🏻
grubun adını Felix tam bi enayi mi yapsaydimFelix'ten
Telefonu bırakıp işime geri döndüm. Tam bütün müşterileri bitirip elimdeki fazla içecekleri masaya koyacağım sırada patronum beni yanına çağırdı.
"Hey, Felix sana önemli bir şey söylemem gerek."
"Buyrun efendim?"
"Yarın çok önemli bir müşterilerimiz mekana gelecek o yüzden hazırlıklı olmanı istiyorum. Gece geç saate kadar burada olacaklar. Hiçbir sorun çıkmamalı."
"Peki efendim." Diyerek patronun yanından uzaklaştım.
Açık konuşmak gerekirse bu patronun deyimiyle "çok önemli müşteriler" in kim olduğunu merak etmiştim. Ama sonra her neyse diyip kendi kendime geçiştirdim. Sonuçta adamların mafya çıkacağı yoktu öyle değil mi?
___________________________________
Selamm bu benim ilk ficimm umarım güzel olurr.
Bölüm hakkında fikirlerinizi bekliyorumm😻
Sizce bara gelen çok önemli müşteriler kimlerr???
(Yazım yanlışı olabilirr)
Sonraki bölümde gorusuruzz⭐❤️
Byeeee🪐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Only We -Hyunlix-
FanfictionOnu evlatlık alan ailesi tarafından evden kovulunca mecburen barda çalışmaya başlayan Lee Felix ve büyük bir mafya lideri olan Hwang Hyunjin.