"Felix o adam Kai." Dedi Hyunjin. Artık saklamayacakti. Her şeyi Felix'e anlatacaktı. Her ne kadar kendinden uzaklaşmasından korksa da...Nefes aldı ve konuşmaya devam etti.
"Kai'nin babası benim annemle babamı öldürdüğü için..." dedi. Biraz duraksadı.
"Bende onu öldürdüm." Dedi bir anlık cesaretle.
Felix neye uğradığını şaşırmıştı. Sevdiği adamın katil olması aklının ucundan bile geçmezdi. Hiç bir şey demeden Hyunjin'e bakıyordu.
"Felix ben bir mafyayım." Dedi Hyunjin
"Ama..." Tam devam ettirecekken Felix hızlıca elini Hyunjin'in elinden çekti ve ayağa kalktı. Ardından hiç bir şey söylemeden arkasını dönüp koşup Hyunjin'in yanından uzaklaşti.Hyunjin onun peşinden gitti.
"Felix bekle güzelim sandığın gibi değil. Sana her şeyi anlatacağım. Nolur beni bir kere olsun dinle." Diye bağırdı peşinden koşarken.
Felix'ten
Duyduklarima inanamamıştım sevdiğim adam Mafya çıkmıştı. Koşarak oradan uzaklaşmıştım çünkü korkmuştum. Her ne kadar ailesinin intikamını almak için yapsa da o bir katildi. Ve bunu kabullenmek çok zordu.Hyunjin arkamdan koşarken ona bakmadan hızlıca arabama binip oradan uzaklaştım. Ağlıyordum. Tam hislerimi ona söylemeyi düşündüğüm sırada mafya olduğunu öğrenmiştim. Neden böyle oluyordu? Neden sevdiğim hiçbir insan normal çıkmıyordu? Bunlari düşünürken yanan trafik ışığını fark etmemiştim. Son gördüğüm şey büyük bir tırın üstüme doğru gelmesiydi. Sonrası karanlık...
Hyunjin'den
Felix'i arabamla takip ediyordum. Ama bir süre sonra izini kaybettirdi. "Kahretsin" dedim. İçimi çok kotu bir his kapladı. Ona bir şey olmuş gibi hissediyordum. Kendimi çok suçladim. Niye söylemiştim ki?Elime telefonumu alıp hemen ona yazdım.
Güzelim/Hyunjin
Hyunjin
FelixNerdesin
Nolur açıklamama izin ver
Hey
Felixx
İçimde çok kotu bir his var
Cevap ver lütfen
Yalvarırım bak şu telefona
*Çevrimdışı
Yazardan
Hyunjin sinirle telefonu yere firlatmişti. Kendini berbat hissediyordu. Arabasina binip hızlı bir şekilde sürmeye başladı. Derken yolda bir kaza olduğunu gördü. Yol büyük bir kalabalık, ambulaslar ve polis araçları ile doluydu. Neler olduğunu anlamak için arabadan inmişti.
Birkaç adım atıp kalabalığın içinden geçti ve o arabayı gördü... Bu Felix'in arabasıdı...
Vücudu titremeye başlamıştı. Gözünden yaşlar süzüldü. Ve hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı. Hemen polisleri ve korumaları itip arabaya doğru koştu.
Gördüğü manzara karşısında dondu. Ambulans görevlileri Felix'in kan içindeki bedenini sedyeye taşıyorlardı.
Felix'in yakını olduğunu söyleyerek ambulansa bindi Hyunjin. Yol boyunca elini tuttu ve ona bir şey olmaması için tanrıya dua etti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Only We -Hyunlix-
FanfictionOnu evlatlık alan ailesi tarafından evden kovulunca mecburen barda çalışmaya başlayan Lee Felix ve büyük bir mafya lideri olan Hwang Hyunjin.