5. "Bana Sahip Ol..." (m)

681 47 16
                                    


Hyunjin'den
Bu gün Felix'in hastaneden çıkma günüydü. Yaklaşık 2 haftadır hastanede yatıyordu. Tabi ben de yanında kalıyordum. Jisung Seungmin ve Jeongin arada eve gidip geliyorlardı. Diğerleri de çalışıyordu zaten.

Felix çok sıkılmıştı ve bir o kadar da yorulmuştu. Hastaneden çıkacağını duyduğu anda çok sevinmişti.

"Hyun duydun mu bugün çıkıyorum buradan!" diyerek bağırdı sevinçle.

Onun bu tatlı halini görünce güldüm.

"Evet bebeğim duydum. Sen iyisin değil mi?"

"Evet çok iyiyim şuan" dedi Felix odanın içinde zıplayarak.

Tekrar güldüm ve Felix'in eşyalarını toplayarak gitmeye hazırlandım.

~

Yazardan
Hyunjin arabayla Felix'i kendi evine götürüyordu. Onu bu halde bırakamazdi. Yanında olup ona bakmak istiyordu.

"Hyunjin burası bizim evin yolu değil" dedi Felix.

"Biliyorum güzelim, benim evime gidiyoruz." Dedi Hyunjin.

"Ne? Ama beni evime bırakacağıni söylemiştin."

"Seni bırakamam. Lütfen birkaç gün benimle kal."

Felix biraz sessiz kalıp düşündü. Hyunjin'e iki haftadır yük oluyordu zaten bir de evine gidip rahatsız etmek istemiyordu.

"Hyunjin"

"Efendim lixie'm" dedi Hyunjin.

"Sana yük oluyormuşum gibi hissediyorum Hyunjin, zaten benim yüzümden iki haftadır uyumuyorsun." Dedi.

"Hayır Felix o ne biçim söz, tabikide bana yük olmuyorsun. Aksine senin yanındayken mutluyum ben. Duymamış olayım." Dedi Hyunjin.

Felix bunu duyduğunda kulaklarina kadar kızarmıştı. Kalbi çarpmaya başlamıştı.

Hyunjin Felix'in kızardığını görünce tebessüm etmiş ve elini onun elinin üstüne koymuştu.

~

Hyunjin'in evine gelmişlerdi. Beraber yiyecek bir şeyler hazırlayıp yemişlerdi. Şimdi ise koltukta uzanmış film izliyorlardı.

Felix Hyunjin'in kollarının arasında ona sarılarak filmi seyrediyordu. Hyunjin'in ise film umrunda değildi. Sadece Felix'i izliyordu.

Bir süre böyle devam ettikten sonra sessizliği Felix bozdu.

"Hey, Bay Hwang niye sabahtan beri beni izliyorsunuz sorabilir miyim acaba." Dedi kıkırdayarak.

Hyunjin güldü.

"Çünkü şuan güzeller güzeli bir melek kucağımda yatırıyor." Dedi.

Felix yine kızarmıştı. Bu yönünden nefret ediyordu.

Hyunjin onun bu haline tebessüm etti.

Hafif doğruldu ve oturur pozisyona geldi. Felix'i kucağına oturttu.

"Minik bebeğim benden mi utanıyor?" Dedi.

Felix cevap vermedi başını yere eğdi.

Hyunjin Felix'in çenesinden tuttu ve başını yukarı kaldırıp göz göze gelmelerini sağladı.

"Seni seviyorum sevgilim..." Dedi burunlarını birleştirerek.

Nefesleri birbirine çarparken Felix konuştu.

"Bende seni seviyorum Hyunjin..."

Hyunjin daha fazla dayanamayarak Felix'in dudaklarına yapıştı. Diğerine göre çok daha tutkulu ve sert öpüşüyorlardi.

Only We -Hyunlix-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin