Arkadaşlar hep söylüyorum yine söyleyeyim angst olmayacak (sadece kaos...)
İyi okumalarr💖
~
Sabah çok erken bir saatte Felix'in telefonunun çalmasıyla ikisi birden yatakta zıplayarak uyanmışlardi. Arayan Felix'in patronuydu.
"Noluyo be sabah sabah" Diyerek açtı Felix telefonu.
"Alo?"
"Felix kaç gündür nerdesin sen? Tamam kaza geçirdin diye 2 hafta gelmedin ama dün neden gelmedin!? Eğer böyle devam edersen işten atılırsın ona göre." Dedi patron sesini yükselterek.
"Efend-" Felix tam açıklama yapacakken Hyunjin hızlıca telefonu Felix'ten alıp konuştu.
"Bayım bu konuyu sizinle konuşup hallettigimizi sanıyordum. Birincisi Felix daha hastaneden yeni çıktı ve kendini iyi hissetmiyor. Yani anlıyacağınız bir süre daha yada hiçbir zaman o işe gelmeyecek. ikincisi bir kere daha Felix'i işten kovmakla tehtit ettiğini duyarsam seni ananın rahmine geri yollarım. Umarım anlatabilmişimdir. İyi günler." Diyip adamın birşey demesine izin vermeden telefonu yüzüne kapattı.
Felix gözleri açılmış bir şekilde Hyunjin'e bakıyordu.
"Ne? İtin birine haddini bildirdik işte."
"Ama Hyunjin orası benim işim ve o adam da patronum beni işten çıkarırs-"
Hyunjin Felix'in lafını bölüp araya girdi.
"Hiç bir şey olmaz Felix. Zaten o işten kurtulmak istemiyor muydun sana daha iyi bir iş buluruz yada hiç çalışmana bile gerek yok."
"Olmaz öyle" dedi Felix. "Ben çalışmak istiyorum. İşimin çok iyi olmadığını biliyorum ama çok alıştım. Orada arkadaşlar edindim günümün yarısı orada geçiyor." Dedi Felix.
"Seni anlıyorum güzelim ama daha fazla orada çalışmana izin veremem. Orası güvenli değil."
Felix derin bir iç çekti.
"Pekala, tamam o işten çıkacağım. Ama bana yeni bir iş bulacaksın."
"Emrin olur bebeğim." Dedi Hyunjin.
~
Birlikte hoş bir kahvaltı yaptıktan sonra yine beraber film izlemek için kanepeye uzandilar.
"Seninle birlikte film izlemeyi çok seviyorum." Dedi Felix.
"Bende bitanem." Dedi Hyunjin ve Felix'in anlına bir öpücük bıraktı.
Felix televizyonun kumandasını alıp bir film seçmeye koyulmuştu.
"Hangi filmi izleyelim Hyu-"
Felix lafını bölen ard arda üç el ateşle tuzla buz olan cam balkon oldu.
Hyunjin ve Felix neye uğradığını şaşırmışken evin içine en az on beş yirmi tane siyah giyimli adam girdi. Hepsinin silahları vardı.
"Noluyo lan kimsiniz siz?" Dedi Hyunjin bağırarak.
Normalde Hyunjin'in evinde korumalar vardı. Ama Felixle rahat durabilmek için onları birkaç günlüğüne göndermişti. O an neden bunu yaptım diyerek kendine küfretmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Only We -Hyunlix-
FanfictionOnu evlatlık alan ailesi tarafından evden kovulunca mecburen barda çalışmaya başlayan Lee Felix ve büyük bir mafya lideri olan Hwang Hyunjin.