~Hyunjin'den
Masama sinirle oturmuştum. Evet Felix istemiyor olabilirdi. Ama sakın bir şekilde de söyleyebilirdi.
Beni de üzmüştü. Kendisini de istemsizce üzmüştü.
Odadan sert adımlarla çıkıp yemekhaneye su almaya inmişti. Benim ona değil, onun bana özür borcu vardı. Yaklaşık 10 dakika sonra elinde bir poşetle gelip yanağıma öpücük kondurmuştu. O kadar saf ve yumuşak bir öpücüktü ki çok hoşuma gitmişti.H:Bir daha Felix.
F:Neğ zamağn istersn(;
Neydi bu? Bir özür felan mı? Asla affetmem(!), önce kendini kabul ettirsin.
H:Felix senin kafana taş felan düşmedi değil mi?
F:Belkiğ de sanağ aşığımdrr (;;;
Felix beni baştan çıkarmaya felan mı çalışıyorsun?
F:Eeeğ işğ çıkışı napalım bebeğk
Evet bu kesin içmiş. Ağzı da kokuyor zaten.
H:Felix geç uyu biraz. Yoksa kötü şeyler olucak.
F:İyiğ beeh. Ama seğn olmadağn uyuyamağm
Offf ilk günden kovulacağımız kesin. Seni sikerim Felix. Hemde bağırta bağırta!
Felix yatağa yavaş ve seyrek adımlarla yürüyordu. Yatağa girdiğinde elini bana doğru kıvırıp gel işareti yaptı. Ne bu? her Amerikan gençlik dizilerinde olan
cinsel sahnelere giriş bölümü felan mı! Kafayı yiyeceğim.H:Off peki. Ama Quokka bey bunu görürse ağzımıza şıçar benden söylemesi. Anında ofisteki tek dedikodu bu olur. O zaman seni dedikoduya çeviririm Felix!
Felix'in yanına sokulup belinden tuttum. Bana doğru dönüp boynuma sokuldu.
F:Bir atmosfer kadar güzel kokun var Hyunjin.
H:Atmosferin kokusu yok Felix...
Felix gözlerini açıp bana baktı. Beklemediğim bir anda dudaklarıma yapıştı. Karşılık vermediğim için inanılmaz sert öpüyordu. Bir yandan ellerini hem boynumda, hem de saçlarımda gezdiriyordu. Dayanamayıp karşılık verdim. Yumuşak öpmeye başlamıştı. Sanırım dudaklarına büyülenmiştim. Ve o güzel çillerine...
***************************************************
Sabah olmuştu. Yanımda Hyunjin, belimden tutmuş ve bana yaslamıştı. Oh yoo. Dün neler yaşandı?!Hyunjini sert bir tokatla uyandırdım.
H:Ahhh kahretsin seni pislik! Bu ne cürret? Uyuyan bir insan böyle mi uyandırılır?!
F:Dün ne yaşandı detaylı bir şekilde anlatıyorsun!
H:Hıh (: Bu kadar çok istiyorsan göstererek anlatayım.
F:Aahh sapıklaşma. Gerizekalı! Anlat ne olduysa!
***
F'S-sen ciddi misin?H:Evet bebeğim?
F:Yoo yoo biz... YOOOOO
H:Üzgünüm bebeğim böyle olsun istemezdim.
F:SENİ PİSLİK! DAHA DÜN TANIŞTIK VE SEN BENİ KÖTÜ EMELLERİNE Mİ ALET ETTİN!? SENİ ŞEREFSİZ DÜZENBAZ!
H:BANA SESİNİ YÜKSELTEMESSİN FELİX! DÜN GECE NE OLDUYSA OLDU! KES ARTIK!!
Sanırım ona biraz fazla bağırmıştım. Gözlerinden çillerine doğru akan yaşlarına dayanamıyordum. Sanırım ağlayacağım!
Biraz üstüne yürüyüp sarıldım ona. Yanımda minicik kalıyordu. Ah benim tatlı bebeğim(:
H:Sana bağırmak istemedim üzgünüm. Affet...
F:Sorun değil. Eskiden yaşadığım saçma bir anı aklıma geldi sen bağırınca...
H:Anlatmak ister misin bebeğim?
F:Belki zamanı geldiğinde hyung...
Jis:Hey beyler....Owww yanlış zamanda geldim sanırım.
H:Hayır sorun değil Jis. Aslında tam zamanı.
~Felix'den
Telefonuma gelen mesaja bakmak için cebime yöneldim. Yazan kişi Minhoydu.
Evet doğru düşündünüz. Şuan kapıyı çalan kişi o..Jisung'un...eski...sevgilisi....
Jis:Kapı çalıyor bir saniye bekleyin beyler!
M:Hey Felix!
Jis:Minho. BU NE CÜRRET!
M:SAKİN OL JİS!
Jis:NE CÜRRETLE ŞİRKETİME GELİRSİN!
M:TAMAM ANLIYORUM BANA KIZGINSIN AMA LÜTFEN DİNL-
Jis:SEN BENİM BİR ÖMRÜMÜ ÇALDIN MİNHO! SENİ SEVİYORDUM BEN! AMA SEN, BİR SALAK GİBİ GİDİP BENİ O İTİN ÖNDE GİDENİ CHAN İLE ALDATTIN!
M:YETER JİS! YETER! Sadece...Dinle...
Jis:Peki...Felix'e anlatabilirsin...
M:Ama Jis...
Jis:Üzgünüm şansını sen çoktan kaybettin. İyi günler. Bir daha yüzümü görmeye cürret etme! Fotoğrafıma bile bakarsan seni domalta domalta sikerim!
M:Peki Jis öyle olsun. Beni arayacaksın...
H:Ama
F:Mumla...
***************************************************
Bu bölümü hayatımın güneşinin isteği üzerine yazdım.
528 Kelime oha!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-my little baby/Hyunlix-
Teen FictionRomeo bulmuştu... Romeo bulmuştu sonunda Juliet'ini... 🫀 *CHANMİN CHANGİN MİNSUNG*