7 Bölüm (hafif smut)

90 2 11
                                    

~Hyunjin'den

Masamdakileri bir oturuşta yemiştim. Felix'in bana tip tıp bakmasından hoşlanmamaya başlamıştım. Neden? Ondan hoşlandığımı felan mı sanıyor? Hahaha! Tipim değil bir kere (!)

Yemekleri bitirdikten sonra kendi tabağımı ve Felix'in tabağını alıp yemekhanenin girişindeki bir görevliye verip oradan çıktım. Merdivenlerden çıkarken arkamdaki Jisung'u fark etmemiştim.

H:Hey. İyi olduğuna emin misin?

J:Soru sorma Hyun. AYRICA FELİX NERDE!?

H:Sakin ol be! Çocuğu yemedim. Yemekhanedeydi en son. Gelir birazdan o da.

F:Burada benim hakkımda mı konuşuluyor?

J:Evet az da olsa...

F:Hey Hannie. Gerçekten o günden sonra. İyi olduğuna emin misin?

J:Evet. Kesinlikle...

Konuşma beni çok sıkmıştı. Ofis girişinin kapısını açarak odaya yol aldım. Koşar adımlarla gidip masama yerleştim. Bilgisayarımı açıp bir süre not almakla ve dosyaları kontrol etmekle geçirdim. Felix ise şirin yuvarlak gözlüğüyle ilgi çekiyordu.

H:Felix biliyor musun?

F:Neyi?

H:Yaşadığımdan beri gördüğüm en güzel çiçek olabilirsin...

F:Hıh. Beni ilgilendirmez.

Kalkıp bir süre şu yeni gelen "Woojin" sapığı ile takıldı. Bir kenarda oturup onları gözetlemek gibi bir salaklık yapmadım tabiki. İçeri girince kolundan tutup giyinme odasına sürükledim ve kapıyı kilitledim. Kaçacak yeri yoook (:

F:Hyun gerçekten komik değil.

Cümlesine cevap vermeden onu duvarlar arasına alıp nefes almasını zorlaştırdım. Kalp atışlarını hissedebiliyordum.

F:H-hyung lütfe-

H:Şşşşh. Sadece seni istiyorum. Benim olmanı istiyorum... Anlıyor musun?

Cevap vermesini beklemeden dudaklarına yapıştım. Karşılık vermediği için fazla sert öpüyordum ve bu nedenle minik inlemeler çıkarıyor, beni tahrik etmeden duramıyordu. Karşılık vermeye başladığında daha yavaş öpüyor ve oyuna zevk katıyordum. Nefessiz kalmanın da etkisiyle 10 saniyelik bir ara verip tabure çektim ve üzerine oturdum. Felix'i kendi kucağıma çekip öpmeye devam ettim. Gerçekten zevk alıyordum. Daha önce yaptığım hiç bir şeye benzemiyordu. Öperken bir yandan da elimi kalçasında gezdiriyordum. Dudaklarımı dudaklarından çekip boynuna attım. Vahşice emiyordum ve bu onun daha çok canını yakıyordu. Boynunu öperken gömleğinin düğmelerini açarak öpücüklerimi kaslarına da kondurmaya başlamıştım. Daha yavaş ve temkinli öpmeye dikkat ediyordum.

***

İkimizde yorgunluktan bittik. Felix uyumak üzereyken onu alıp giyinme odasından çıkardım ve yatağa götürdü. Üstü komple çıplak olduğu için kendi kıyafetlerimden alıp üzerine geçirdim ve yatağa yatırdım. Aslında işin ucunda masama oturup çalışmak vardı ama bu yorgunlukla bunu yapabileceğimi sanmıyordum. Felix'i biraz öne kaydırıp bende arkasına geçtim ve belinden tutup kendime çektim. Kıyafetlerimin içinde çok tatlı görünüyordu. Ona biraz büyük geliyordu ama idare eder işte. Birlikte sabaha kadar uyuyup dinlendik.

*Cumartesi saat 03.30*


|Devam edecek...

-----------------------------------------------------------------------------------
güzel bölüm oldu lan
nolur yorum yazınnn nolurrr
90 kişi hikayeme bakmış agaga kafayı yiyom

391 kelime 🤍💙

-my little baby/Hyunlix-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin