3 Bölüm

57 1 2
                                    

~Felix'den

Telefonumu hızlıca kapatıp masaya yüz üstü koydum. Sırtımde can çekişen çantamı kollarımın arasından geçirip aldım ve fermuarını açtım. Yiyebilecek bir şey arıyordum. Elimi çantama attığım gibi elimle birleşen bir çubuk buldum. Onu çıkarıp baktım. Bu otobüs durağındaki büfeden aldığım lolipoptu. Paketini hemen açıp lolipopu yemeye başladım. Hyunjin bana çok kötü bakıyordu. Ben nedenini anlamayıp masanın üzerindeki olan masa üstü bilgisayarı açıp biraz gezindim. Ara sıra gözüm hyun'a gidiyordu. O da bilgisayarı açtığı gibi kurcalamaya başlamıştı. Onun da gözü ara sıra bana dönüyordu. Bu çocuk benden hoşlanıyor muydu?
Aman neyse ne. Tamam ben eşcinsel olabilirim ama onun daha nelerden hoşlandığinı bile bilmiyordum.

H:Lix. Bana iş dosyasını gösterebilir misin?

F:Tabi hyun.

Sandalyemden kalkıp masamın üstünde duran gözlüğü alıp taktım. Bilgisayarın ekranını eğilerek görmekte zorlanıyordum.

H:Kucağıma gel Felix.

F:NE

H:Ekranı göremiyorsun ya hani?

Çekinerek hyun'un dizine oturdum. Bu onun hoşuna gitmişti. Ben dosyayı bulmaya çalışırken o arkamdan kokumu içine çekiyordu. Bilgisayar ekranından ne yaptığını görebiliyordum.

F:Sanırım senin bilgisayarında iş dosyası yok Hyunjin.

H:Sorun değil. Yükleyebilir misin peki?

F:Denerim Hyun.

Ben tam Hyunjin'in dizinden kalkıcakken o, benim belimden tutup kalçamı dizine bastırmıştı.

F:Hyun ne yapıyorsun?

H:Böyle kalsan olmaz mı Lix. Kokuna bayıldım sanırım.

Cevap vermeden yüzümü bilgisayar ekranına geri döndürdüm. Ben dosyayı yüklemeye çalışırken hyun benim saçlarımı kemikli parmaklarına doluyordu.

***

F:Bitti hyun.

Hyunjin bana bakarsak sırıtıyordu. Ben ise onun dizinden kalkıp kendi masama geçmiştim. Masamın üstündeki lolipopu da alıp yemeye devam ettim.

***

Çıkmama bir saat kalmıştı. Yemekhaneye su almaya gidecektim ki arkamdan gelen sesle durdum.

H:Pişt. Nereye gidiyorsun güzelim?

Bu çocuk gerçek bir sapık. Evet, kesinlikle!

F:Yemekhaneye su almaya. Sen bir şey istiyor musun?

~Hyunjin'den

Sözüne bir cevap vermeyip Felix'in üstüne doğru yürüdüm. Onu duvarlar arasına alıp konuşmaya başladım.

H:Bende kalsan bu gün? Jisung'u da alırsın.

~Felix'den

Evet bu çocuk gerçek bir sapık. Bu ne böyle. Beni duvarlar arasına alıp, eve götürüp s€x yapmaya mı zorlayacak? Felix ne kirli bir zihnin var?

H:Peki. İstemiyorsun belli.

Hyun trip atarmışcasına arkasını dönüp masasına geri oturdu...

-----------------------------------------------------------------------------------
Bu bölüm biraz kısa.
Bu arada her bölüme farklı şarkı koyacağım.
Şarkı isteklerini için yorum yapın askolarr.
Btw btw
342 Kelime

-my little baby/Hyunlix-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin