(1)Madalyon

76 18 1
                                    

10/03/2006
"Sıkıldım! sarı sıkıldım!" Küçük kız minik ellerini yakın dostu Cedric'in oturduğu sandalyenin kollarına koyarak minik kalçasını arkaya doğru uzatıp sağa sola sallayarak arkadaşına sıkıldığını yakarıyordu.

Cedric küçük kızın geldiğinden beri onun peşini bırakmamasından  dolayı oflayıp ellerini 'yani ben şimdi ne yapayım' dercesine yana doğru uzatıp küçük kızın açık kahve gözlerine bakmıştı. Siyah kıvırcık saçlarıyla Moana'ya benzeyen kızın gözlerini çikolatalı kurabiyeye benzetiyordu Cedric

"Gelmeseydin o zaman kıvırcık! Ben mi gel dedim hep böyle yapıyorsun bari geldin otur işte uslu uslu" küçük kız kafasını iki yana sallayıp kalçasını sallamayı kestiğinde siyah kıvırcık saçlarını gözünün önünden çekip Cedric'in sarı saçlarına elini dolayıp çekmişti.

Cedric hissettiği acıyla bağırıp saçını kızın elinden kurtarmaya çalışıyor bir yandan da bırakması için söyleniyordu.
"Ya Jasmin bırak saçımı canım acıyor!"
"SENSİN KIVIRCIK! BIRAKMAYACAĞIM!" küçük kızın dibinde bağırıp saçına daha çok asılmasından dolayı yüzünü buruşturup acıdan bağırmıştı. Saç dipleri yanmaya başlamıştı, küçük kız biraz daha saçlarını çekerse her telinin kopup Jasmin'in elinde kalacağına emindi.

Bağırış seslerini duyup alt kattan gelen Noah Avellon küçük çocukların kavga ettiğini gördüğünde hızlıca ve telaşlı hareketlerle elinde ki büyük ağır kutuyu masanın üzerine bırakıp Jasmin'in elini Cedric'in saçlarından kurtarmıştı. O daha 'ne oluyor burada!' diyemeden Cedric'in Jasmin'e "bittin sen" diyerek onu kovalamaya başlaması bir olmuştu.

Jasmin çığlıklar atarak dükkanın içinde dönerek kaçıyor arada bir Cedric'in nerede olduğuna bakıyor, uzakta olduğunu gördüğünde gülerek arkasında ki çocuğa dilini çıkartıp kaçmaya devam ediyordu. Cedric'de bir eliyle ağrıyan saçlarını tutarak Jasmin'i kovalıyordu.

Küçük dükkanın içinde Jasmin önde Cedric arkada 3-4 tur attıklarında Cedric sonunda kafayı çalıştırmış olacak ki durup Jasmin'in onun yanına gelmesini bekledi. Jasmin anlayıp hızlıca merdivenlerden alt kata inmeye başladığında Cedric panikleyip küçük kızın arkasından bağırarak o da eski yıpranmış durumda olan bazı basamakları kırılmış ve sallanan merdivenlerden inmeye başladı.

"Dikkatli ol, Jasmin! Merdivenler sağlam değil!" küçük kız uzun uğraşlardan sonra sonunda merdivenlerden inip gülerek ve çığlıklar atarak koşmaya devam etti.

Cedric'de dikkatli bir şekilde merdivenlerden inip yine onu kovalamaya başladığında Noah Avellon depodan çıkardığı eski antikaları boş raflara dizmekle meşguldü.

Jasmin Cedric'in ona yaklaşması paniğiyle hızlıca karşısında ki tek kapıyı açmaya çalıştığında daha kapıyı açamadan beline sarılan kollarla kapıdan uzaklaştırılmıştı. Cedric küçük kızı yakalama gururuyla gülümsediğinde Jasmin yakalandığı üzüntüsüyle dudak büzüyordu.

Cedric küçük kızın kıvırcık saçlarını karıştırıp "kıvırcıksın işte hatta lahanasın böyle yeşil yeşil sulu sulu bir lahana" Jasmin kaşlarını çatıp "kapıyı açabilseydim bok yakalardın beni" diyerek el hareketi çekerek Cedric'ten uzaklaştığında Cedric'de kaşlarını çatmış küçük kıza bakıyordu. "Çok ayıp Jasmin bir daha öyle şeyler söyleme ve kimseye de el hareketi çekme!" diye kızı uyardığında Küçük kız omuz silkerek kapıya bakmıştı.

"Cedric kapıyı açsana içeriye bakalım ben burayı daha önce görmemiştim." dediğinde Cedric'de kapıya bakmıştı. O da daha önce bu kapıyı hiç görmemiş içeriye girmemişti. Kafasını sallayarak elini kapı koluna atıp aşağı çekerek açmıştı. Kapıyı iteceği sırada arkasından gelen "KAPAT O KAPIYI!" sesiyle irkilip korkuyla hemen kapıyı kapatarak sesin geldiği yere baktığında merdivenlerin başında durmuş çatık kaşlarıyla onlara bakan Noah Avellon'la karşılaşmıştı. 

SEHİRAN'IN MADALYONUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin