Z pohledu Ami:
Až teď mi došlo, že nemám šátek kolem krku.
,,Jak bylo Ami?" vykřikla na mě mamka z kuchyně a já se schovala, aby na mě neviděla.
,,Jo dobrý, bylo to zajímavý," zasekla jsem se a snažila se najít výmluvu abych mohla jít pryč. ,,Jdu se umýt, pak přijdu," oznámila jsem ji a odešla nahoru do svého pokoje rovnou do sprchy.
Po sprše jsem si kluků výtvor na mém krku dobře zamaskovala a pak si šla ještě popovídat s mamkou.
Bylo kolem sedmé večer a já se šla projít. Ani jsem nepřemýšlela, kam půjdu. Vydala jsem se tam, kam mě nohy zavedly a přitom jsem se koukala na oblohu.
Dneska bylo nádherně, pořád byl západ slunce a nefoukal moc vítr.
Šla jsem kolem temné uličky, když v tom mě někdo chytil za zápěstí a strhnul do uličky.
,,Hej!" kopla jsem dotyčného do nohy, ale s ním to ani nehlo.
,,Ale, ale koťátko se brání," zavrněl mi někdo do ucha a držel mě silně kolem pasu, tak abych se nemohla pohnout
,,Ihned mě pusť!" zařvala jsem na něj nepříjemně.
,,Ne," řekl a rychle si mě k sobě otočil a přehodil přes rameno.
Stihla jsem jen zahlédnout jeho oči, protože měl na sobě šátek. Už jsem je někdy zahlídla.
Někam se se mnou rozešel a já ho začala bouchat do zad.
,,Nech toho, nebo to pro tebe bude horší," vyhrožoval mi a mně to pak došlo.
,,Baji?" optala jsem se ho.
,,Ano?" a šel se mnou dál.
,,Kam mě to neseš? A dej mě dolů, chodit umím sama," zeptala jsem se ho.
,,Za Mikeym, je dost naštvaný na bratry Haitani a nikdo neví proč. Jediný co nám řekl Draken bylo to, že se jedná i o tebe. A nedám tě dolů, pak by jsi zdrhla," odůvodnil mi to a zahlédla jsem, že za chvilku budeme u svatyně.
Došli jsme do svatyně a tam byl celý Toman. Všichni se na nás dívali a Baji přistoupil k Mikeymu.
,,Dej mě dolů!" a on mě dal dolů.
Podívala jsem se na Mikeyho a byl hrozně naštvaný.
,,Proč jsi byla s nimi?!" přiblížil se ke mně a já ustoupila.
,,Vážně to chceš tady řešit před celým Tomanem?" optala jsem se ho a on zastavil.
Něco řekl Chifuyovi a Mitsuyovi a oni pak ke mně přišli a odtáhli mě kousek stranou. Sedla jsem si na lavičku, co tam byla a oni vedle mě.
,,Jsem Chifuyu a tohle je Mitsuya," usmál se na mě Chifuyu a Mitsuya.
,,Mě už znáte. To byl až tak moc Mikey naštvaný?" podívala jsem se na ně a Chifuyu se podíval na Mikeyho.
,,Docela jo. Ale nikdo neví přesně proč," odpověděl mi Mitsuya.
,,Vypadalo to jako by žárlil," řekla jsem a Mikey už ukončil setkání a všichni šli pomalu pryč.
Mezi těmi lidmi jsem zahlédla i Kisakiho, co ten tady sakra dělá?! To se mi vůbec nelíbí.
Konečně všichni odešli i Mitsuya a Chifuyu. Mikey se na mně otočil a přišel ke mně.
,,Přidej se k Tomanu," dostal ze sebe, když mě chvilku pozoroval, spíš můj krk, kde už nic nebylo díky make-upu.
ČTEŠ
Tokyo revengers a Ami-chan
FanficTak nadpis mluví za vše, né kecám, menší popis vám sem hodím, aby se neřeklo XD Takže, naše hlavní hrdinka Ami-chan má ráda anime, obzvlášť jedno Tokyo Revengers. Nedávno se přestěhovala do nového města, kde začne navštěvovat nižší střední. Cestou d...