Sabah herkes Halis ağa'yı bekliyordu.Sonra latif bey gelip ağam geliyor diyerek herkes ayağa kalkıp beklediler Halis ağa'da gelidiğin'de oturun emriyle herkes oturdu.
Herkes yemeklerini bitirip erkekler şirkete kadınlar ise salonda oturuyordu.sonra Seyran söze atıldı: Ya böyle oturacağımıza birşeyler yapalım dedi.Gülgün:Bence de ya birşeyler yapalim Avm'ye gitmeye nedersiniz dedi
Asuman:olur vallahi gülgün annecigim o zmn hazirlanalım dedi.O sırada herkes odalarına gidip hazirlanmaya başladı.
Asuman ve seyran hazirlanmiştı çoktan Gülgünü bekliyorlardı.Gülgün'de hazırlanıp gelince hep birlikte arabaya binip Avm'ye gittiler. Avm'ye gelmişlerdi
bile içeriye girdiler ve herkes kendi için birşeyler seçiyordu. Asuman kendisine çok güzel bir elbise almiştı.Seyran ise kendine okul icin bir kaç eşya bakiyordu.Gülgünde orhan için çok güzel bir hediye alacaktı.Ama ne alsam diye karar verememişti gülgün en sonunda çok güzel bir hediye bulmuştu.Sonra Gülgün orhanı arayıp şöyle dedi;Canım nasılsın napiyorsun diye sormuştu. Orhansa;İyiyim canım şirkette bir kaç evraklara bakıyorum sen napiyorsun diye dedi.
Gülgün:Hiç bende öylesine gelinlerimle birlikte avm'ye geldik dedi aslında orhana aldıgı hediye'den bahsetmeyecektı. Gülgün:O zmn canım ben seni işlerinden alı koymayayım sana iyi isler diyerek telefonu kapatti. O sırda gülgün kızların yanina gidip kızlar işiniz bitti mi diye sordu.Seyran ise evet gülgün anneciğim bitti istersen eve dönelim mı dedi gülgün o zaman gidelim dedi.
Alışverişleri bittikten sonra eve yalıya dönmüşlerdi.İfakat:Oo Hanımlar neredesiniz siz yaa diye sordu.
Gülgün:Alışverişteydik dedi.
İfakat:Ee bi haber falan verseydiniz?
Gülgün:Babamın haberi vardı,o yüzden ben gerek duymadım.
İfakat bu söze bozulmuştu.İfakat kalkıp odasına gitti,diğerleri ise odalarina gecmişti.
Akşam erkekler işten gelmişti.Sessiz geçen akşam yemeginden sonra odaya çiktılar.Gülgünde hediyesini vermek icin çekmeceyi açtı. Hediyeyi alıp orhana seslendi canım bir bakarmısın buraya dedi.Orhanda geldi. Ve aldığı hediye'yi orhana uzattı orhansa gülgün aldığı hediyeyi çok begenmişti.
Orhan:Canım bu çok ama çok teşekkür ederim ne gerek vardı?
Gülgün:Ne tesekkürü canım yaa alt tarafı bir hediye nolacak lafı bile olmaz der.
Orhan:olur mu bu benim icin dünyanın en iyi hediye diyerek gülgüne sarılık ve dudagına küçük bir buse kondurur.ve Gülgün:Hadi açsana
Orhan:Tamam bakalım canım bunlar çok güzel teşekkür ederim ama benim en güzel hediyem sensin bunu unutma olurmu der.
Gülgün:yaaa öylemi
Orhan:evet canım öyle.Dudaklarını birleştirir nefessiz kalana denk öpüşürler.Orhan gülgünü yataga
yatırır boynunu öpmeye başlar kadın hafifçe inliyordu sadeceO sırada kapı çalar
Gülgün:Orhan dur orhann!
Orhan:yaa
Gülgün:kim o?Ferit:Benim anne
Gülgünle orhan kendine çeki düzen verdikten sonra gülgün kapiyi acmaya gider.Gülgün:Gel oğlum gel
Ferit:Baba şu kağitları imzalaman gerekiyo yarın toplantida lazım olacak çünki.
Gülgün orhana kaç göz işareti yapar
ferit odadan çıkar.Ferit çıktığı gibi gülgünü orhan kolundan çekerek yatağa atar.Gülgün:Orhan dur ya simdi biri görecek der.
Orhan ne var yaa karımı sevmekte mi suç der.
Gülgün:Orhan kalk hadi banyoya girecem
Orhan:Ee bende geleyim seninle der.
Gülgün:olmaz orhan kalk hadi kalkarmisin lütfen.
Orhan:off tamam yaa al kalktık der.
Gülgünde banyoya girip dusunu aldı ve orhan:ohhh misler gibi kokuyorsun hayatim der.
Gülgün:Yaa orhan beni utandırıp durma yaa ztn utaniyorum dedi.
Orhan:hayatım bunun neyinde utaniyorsun.Sonuçta karıma ittifakta bulunoyorum nolacak bunda der
Sonra gülgün geceligini giyip orhanin kollari arasinda uykuya dalarlar.
Sabah oldugunda da orhan gülgün koltukta oturuyordu. Orhanda yaninda gelip basindan öper.
Orhan:Canım
Gülgün:Efendim hayatım
Orhan:güzelim yarın yemeğe çıkalım mı ne dersin?
Gülgün:olur da nereye gideceğiz peki?
Orhan:Güzel bir restorana gideceğiz sevgilim.
Gülgün:tamam canım olur gideriz.
Orhan ayağa kalkip gel buraya bakalim der.ve orhan gülgunu kucagina alir.
Gülgün:Orhan ne yapiyorsun indir beniOrhan:hayır efendim indirmeyeceğim gel hadi.
Banyoya giderler
Ve suyu açar orhan.Gülgün:orhan her yerimiz su oldu napiyorsun sen der.
Orhan:olsun birlikte banyo yapalim.
Gülgün:Delisin sen orhan delisin
Orhan:Deliyim ben senin delinim der.Birlikte uzun bir süre banyo yaparlar.Üstlerini giydikten sonra uykuya gecerler.Ve Sabah oldugunda da Orhan Halis ağadan izin alıp bugun gülgünü yemeğe çıkartacaktı.
Orhan odaya gelip gülgüne hazırlanmasının söyledi gülgünde hazırlanıp restorana geldiler.Orhanla beraber yemek söylediler.Orhan Kemanciları çağırmıştı Gülgünle dansa kalktıktan sonra orhan gülgünün önüne diz çokerOrhan:Gülgün Korhan benimle bir ömür beraber olmaya var misin?
Gülgün:Orhan ben
Herkes nefesini tutmuş gülgünün cevabini bekliyorlardı.Gülgün:Orhan hayır
Gülgün ağlaya ağlaya restoran'dan çıkar Orhanda peşinde koşar
Gülgün arabaya biner ve sürmeye başlar.
Gülgün orhanın teklifini kabul etmeme sebebi ise;Orhanin ona yaptigi ihanetlerdi. Kalbinin en büyük acısıydı orhanın ona yaptiklarını unutamiyordu.
Orhan peşinden gelir onu tutar ve ormanlik alanina goturur.Orhan arabadan iner ve sonra gülgünü indirirOrhan:Sevgilim ne oldu?
Gülgün:Orhan olmuyo yapamiyorum
unutamiyorum geçmisimi derOrhan:biliyorum sevgilim zor olucak ama inan bana nolur O sirada yağmur yağmaya başlar.
Orhan:Seni çok seviyorum sevgilim herseyden çok seviyorum
Gülgün:B-bende seni çok seviyorum
Orhanla dudaklarini birleştirirler yağmurun altinda nefessiz kalincaya denk öpüşürler.Nefessiz kalinca ayrilirlar.Orhan: Hayatım seni çok seviyorum hemde cok seviyorum seni asla birakmacagim
Gülgün:Bende seni çok seviyorum.Orhan hadi gidelim
Orhan:peki canim ama eve değil der.
Gülgünle beraber arabaya binerler orhan arabayi ormanlik evine sürer
ve eve vardiklarinda da hemen kiyafetleri degistirirler ve orhan gülgünü kollarininin altina alip uykuya dalarlar.