04

239 18 9
                                    

Sonra sabah olunca gülgün erkenden kalkip elini yuzunu yikar.Daha sonra dolabindan elbise alip onu giyer.Sonra orhan uyanir Gülgünü gorunce vay canina çok güzel olmussuj askim der.

Gulgun:hmm gercekten guzel olmus muyum?

Orhan:Valla acayip guzel olmussun hayatim.İyi ki benimsin iyi ki  seninle evlenmisim der.

Gülgün:Sende iyi ki benimsin bende seninle iyi ki evlendim.

Orhan:Ee hazirsan aşagiya inelim mi

Gulgun:Evet canim hazirim hadi inelim.

ve gulgunle orhan asagiya inerler.Orda da ferit seyran asuman fuat  ahmet vardir İfakat ise halis aganin odasindaydi onunla beraber inecekti.

Ferit gülgunu gorunce vay anneme bak sen ne kadar güzel olmussun sen antep fıstığım der.

Gülgün:Uyy oğluşum benim teşekkür ederim hem ayrica sende acayip yakısikli olmussun Diyerek feritin yanina oturur orhan ise fatmanin yanina oturur.
Latif gelince şunu der;Ağam geliyor dedi.Ardindan herkes yemek masasina oturur.Orhan ise gülgunun sandalyesini çekip gulgun oturur.Sonra Halis ve ifakat gelince herkes ayaga kalkar.Halis aga oturun emiryle herkes oturdu.Ve halis orhan'a şunu soyler;Orhan oğlum bugun benle sizinle beraber şirkete gelecegim bakalim hersey yolunda mi der.

Orhan:Tamam baba sen nasil uygun gorursen oyle olsun.Ardindan herkes kahvaltisini yapip erkekler şirkete kadinlarda salonda oturuyordu.Asuman gülgunden izin isteyip odasina ceklidi seyranda annesini ve ablasini gormek icin bugun onlarin yanina gidecekti.Salonda sadece ifakat fatma ve gulgun oturuyordu.Sonra gulgun sultani cagirip bize 3tane kahve yaparmisin sultancigim dedi.Sultanda tabi hanimim hemen yaparim der.İfakat sultana bakar ve sinsi sinsi guler.Sultan mutfaga gidip kahveleri yapmaya basladi.İfakattan aldigi ilaci gulgunun kahvesine koydu ve salona gitti gerkese verdikten sonra ordan ayrildi.Kahveleri içtiken sonra ifakat odasina gitti salonda sadece gulgun ve fatma oturuyordu.

Fama hemen konuya girdi.kizim sen gercekten orhani seviyor musun he der.

Gülgün:Bak annecigim daha kaç kere diyecegim ben orhani kendi canimdan bile çok seviyorum siz yokken o vardi benim yanimda onu herseyden çok seviyorum anla artil nolur.

Fatma:İyide kizim sen hani firati çok seviyordun

Gülgün:Anne o geçmişte kaldı fırat konusu benin için orhanla evlendigim
gün bitti

Fatma:Ama kızım

Gülgün: Anne kapatalım

Sultan kahveleri getirir

Sultan:Buyur hanımım

Gülgün:Teşekkür ederim

Sultan:Buyur fatma hanimim

Fatma:Sağol Sultan kızım

Gülgün kahveyi içtikten sonra odasina cikar üstüne siyah bir kisa elbise giyip orhanın yanina gider.

Arabaya binerken midesi bulanir
Ama havadan oldugunu zannetti.
Daha sonra şirkete girer.Ordakiler ayağa kalkar.Tekrar midesi bulandigi icin biraz yuzu solmuştu.Ordaki çalisanlardan biri bunu farketti.Ve şunu der;Gülgün hanım iyi misinz sanki iyi gözükmuyorsuniz der

Gülgün:İyiyim canım benim orhan odasında mı dedi.

Çalışan:Evet odasinda efendim

Gülgün:tamam o zmn ben bi orhanin yanina uğrayayim
Gülgün orhanin odasina doğru yürümeye başladı.Ve orhanın odasına geldiginde orhan gülgünü görünce çok şasırmıştı çünki beklemiyordu gülgünü.

Orhan:Aa canım s-senin burda ne işin var der.

Gülgün:Ne var  canım biricik aşkımı özledim dedi.

Orhan:Sen beni özledigin icin mi buraya geldin der.

Gülgün:Evet canım seni çok özledim ve yanına geldim

Orhan:Hmm sen gelsene  buraya hemen gülgünü belinde tuttuğu gibi duvara yaslar.Ve gülgünü öpüyordur.

Gülgün:Canım ne yapiyorsun ya herkesin içinde birakır misin

Orhan:Off iyi tamam be ama bunun akşamı da var unutma olur mu

Gülgün:Unutmam unutmam der ve güler.

Daha sonra Orhan iki tane kahve soylemişti.Kahveler gelince içmeye başladılar.ve sonra Orhan gülgüne şunları der;Yaa hayıtım beraber şöyle 1,2 günlugune tatlile çıkalım mı hem seninde kafan dağılır ne dersin?

Gülgün:Olur aslında ama nereyr gideceğiz ki

Orhan:Var benim aklımda bir yer sen takılma oraya olur mu

Gülgün:İyi madem ben karışmıyorum dedi.
Daha sonra orhan'ın işleri biter ve gülgünle beraber şirketten ayrilir orhanla gülgün arabaya dogru giderken gülgün'ün yine midesi ve başı bulanır.Tam orhana tutunacakken bir anda bayılır.Ve orhan hemen gülgünü arabaya bindirip hastaneye dogru sürer arabayı.Hastaneye vardıklarinda orhan gulgunu arabadan indirir ve bagirmaya başlar;Kimse yok mu nolur yardım edin karıma birseyler oluyo der.Hemşireler hemen sedye getirip gülgünü yatırırlar.Ve  Gülgünü acile alırlar.Orhan bitik bir haldeydi.Ne oldu da gülgüne bir anda böyle bise oldu diye kafasında sorular sormaya başladı.Ardından Doktorlardan biri çıkıp gülgün korhan'ın yakinlari kimler diye sordu.

Orhan hemen ayağa kalkip benim der.Ve  Doktora soru sormaya başlar karimin durumu nasil doktor bey nolur birşey soyleyin artık dedi.

Doktor:Merak etmeyin orhan bey gülgün hanimin durumu gayet iyi der,

Orhan:P-peki neden bu hale geldi neden bir anda bayildi dedi.

Doktor:Orhan bey gülgün hanim zehirlenmiş malesef.İçtigi içeceklere ve yedigi yemeklere ilaç koymuşlar der.

Orhan:Tamam doktor bey teşekkür ederim dedi.Doktor kafasini sallayarak oradan ayrılır.
Orhansa bunun kimin yaptigini biliyordur ve o kisiden hesap soracakti.

Evet yeni bir bölüm ile yine karşınızdayım.Lütfen oy vermeyi ve yorum yapmayi unutmayin olur mu♥️

Son ArzumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin