03

213 16 5
                                    

Gülgün o gördükleri kişi ile şok olur orhan bunu farkeder hemen gülgünü dürterek şunu sordu;Canım iyi misin betin benzin atmiş bir şey mi oldu der?

Gülgün:Y-Yoo birşey olmadı der.

Orhan:Tamam canım

O sırada Gülgünün'ün babası gülgünün yanina vararak canım gızım nasıl iyi misin seni nasıl özledik bir bilsen der.

Gülgün:B-bende sizi çok özledim iyi iyi ki geldiniz dedi.
Hemen gülgün babasından ayrılır ayrılmaz annesinin yanina gider ve ona sımsıkı sarılır.Sanki birdaha birakmayacakmış gibi sarılır annesini ve kardeşini evlendiginden nerdeyse hiç görmemişti. ardından hep beraber salona geçip oturdular.

Fatma:Kızım seni ne kadar çok özledim bilemezsin der.

Gülgün:Valla annecim bende sizi çok özledim özellikle Selini çok özledim dedi.

Orhan:Ee tekrardan hoşgeldiniz fatma annecim Ahmet babacigim der.

Fat&Ah:Hoşbulduk damat derler.

Gülgünle orhan sürekli birbirine bakıp duruyorlar bunu gülgünün annesi farketti ve şöyle dedi;Oo bakiyorumda birbirinize bakışmalariniz hiç bitmiyor der.

Orhan:Öyle fatma annecigim ben karima 1dakika bile bakmazsam özlüyorum onu o kadar çok seviyorum ki bilemezsiniz der ardından gülgün'ün elini öper.Fakat ifakat orhan'ın bu söyledigi sözlere çok sinirlenmişti ama belli etmemişti.Salondakiler'den izin isteyip hemen odasina çıktı ve herseyi dağıtmaya başladi çünki o kadar sinirliydi ki kimseyi gözü gormuyordu.Hemen sultanı çağırıp bir ilaç verdi sultana bu ilaçta gülgünü zehirlemek içindi.

İfakat:Bu ilaçları gülgün'ün yemegine atacaksin dedi.Sultan'da tamam hanımım siz nasıl derseniz öyle olacak der ve sultan oda'dan çıkar.
İfakat:Bu senin son günlerin gülgün hanım ailenle sevdiklerini iyi vakit geçir çunki bundan sonra onlarin yaninda olamayacaksin der ve sinsi sinsi gülmeye başlar.
Salondakiler'de sohbet ediyorlardı.

Fatma:Ee kizim evliligin nasıl gidiyor?

Gülgün: Çok şükür annecigim gayet güzel gidiyor.

Fatma:O kadar mutluyum ki senin adına kızım. En azından sen içimizde kurtuldun.

Gülgün:Anne deme öyle ya,bak kardeşime o da kurtuldu. o da çok güzel avukat oldu. Benim yapamadigimi yapti.

Fatma:Evet kizim senin sayende okudu yoksa baban izin vermiyordu.

Gülgün:Biliyorum ben okutacam,tüm masraflarini ben karşılayacağım deyince mutlu olmuştu.

Fatma:Babanın yanında o konulari açma olur mu kizim.

Gülgün:Neden ya neyden korkuyorsunuz hala.O adam bana hiç birşey yapamaz,o eski küçük savunmasız gülgün yok karşısında.

Her ne kadar annesine böyle dese de içten içe korkuyordu aslında.

Gülgün:Neyse kapatalım bu konuyu.Benim miniğim ne yapiyor madem geldiniz o da gelseydi.

Fatma:Çalışıyor kizim o nasıl gelsin.

Gülgün:Hiç mi izni yoktu anne ya

Fatma:Yoktu annem yoğun o da bak sana ne diyeceğim baban falan duymasin ama bizim ki aşık olmuş

Gülgün:Neee!Ayy kimee

Fatma:Kendi iş yerinden arkadaşıymiş

Gülgün:Yaa, inanmiyorum benim mingim hangi ara yaşina geldi de hangi ara büydü de evlenecek yaşa geldi?

Fatma:Öyle valla zaman hızlı geçiyor kizim.

Gülgün:Anne bak sakın babamı dinlemesin, kalbi ne diyorsa onu yapsın,aşkından vazgeçmisin

Fatma:Kizim sen orhanla gercekten mutluaun demi.Fırat-

Gülgün:Annem inan bana ben gerçekten mutluyum orhanla.

Fatma:O zmn ne alâ

O esnada gülgunun babasi iceriye girer.

Ahmet:Oo anne kiz ne konusuyorsunuz burda.

Gülgün:Anne ben bir orhan'a bakayım

Ahmet:Ben geldim diye hemen kaçmana gerek yok kizim

Gülgün:Sakin bir daha bana kizim deme!

Ahmet:İleri gidiyorsun Gülgün

Gülgün:Hadi ya naparmişsın ileri gidersem he.Döver misin,
Odaya mi kitlersin,Aç mı birakirsin naparsin soylesene!

Ahmet:Ses tonunu alçat kizim

Gülgün: Bak hala kizim diyor deme,deme.Hem burasi benim evim istedigim gibi konusurum!

Annesine döner

Gülgün:Anne ben orhan'ın yanindayim birşey olursa gelirsin tamam mi

Fatma:Tamam kizim der.

Dedigi gibi hemen orhanin yanina gider.Kapiyi çalar Gülgün.

Gülgün:Canim gelebilir miyim?

Orhan:Ne demek canım bunun icin izin mi istiyorsun sen der.

Gülgün:Ya canım musait falan degilsindir diye kapiyi çaldim dedi.

Orhan:İster musait olurum olmam bunun icin benden izin isteme olur mu kapim sana her zaman açik bitanem benim der.

Gülgün:Ee sen ne yapiyorsun sevgilim?

Orhan:Hiç öyle bir kaç evraklara falan bakiyordum ama bitti hem sen gelsene buraya der.Hemen gülgünü yanina çagirdigi gibi boynundan öpmeye başlar.

Gülgün:Orhan olmaz burası ne yeri ne de zamanı nolur yapma ya der.

Orhan:Tam da yeri ve zamanı hem ben seni özledim burnumda tüttün vallahi o kadar özledim ki seni dedi

Gülgün:Of orhan birak ya benin uykum geldi odaya gidip yatacagim ben der.

Orhan:Aa canim bu saatte ne uykusu yaa

Gülgün:Öff orhan uykum geldi işte birakirmisin lutfen

Orhan:off tamam biraktım al bak
Gülgün hemen orhandan ayrilir ayrimaz odasina gider ve geceligini giyip yataga geçer.Uykusu gelmedigi icin kitap aldi ve okumaya başladi.Daha sonra uykusu yavas yavaş geldigi için kitabi kapatip masanin ustune koydu.Daha sonra ise orhan'da gelip pijamalarini giyip gulgunun yanina yatti.Ve omzundan öpüp şoyle dedi:İyi geceler benim güzeller güzeli sevgilim der.

Gülgün:İyi geceler aşkim diyerek orhan kendine çekti ve gülgün orhan'ın gögsunde uyuyakaldı.Orhanda karisini seyrederken o da uymuştu.

Son ArzumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin