05

234 17 5
                                    

Ve Gülgün'ün yanina gider.Gülgün masum masum uyuyordur.Orhansa gülgünün ellerini tutar ve öeye başlar.O sırada gülgün uyanmaya başlar ve hemen orhanı sordu.

Gülgün:O-orhan nerde der.

Orhan:Hayatım bak ben burdayım iyi misin nasılsın he kendini iyi hissediyor musun?

Gülgün:Orhan bana noldu ben neden bayılmişım der.

Orhan:Hayatım içtigin içecek ve ya yedigin yemekten dolayı zehirlenmişsin der.Gülgün çok şasırır.Kim neden böyle birsey yapsın ki diye düşüncelere dalmişti.

Gülgün:O-Orhan ben eve gitmek istiyorum nolur gidelim burda durmak istemiyorum dedi.

Orhan:Dur hayatım daha yeni uyandın hem bak daha serumun bile bitmedi nereye gidiyoruz.Serumun bitsin öyle gideriz der.

Gülgün:Off tamam yaa dedi.

Hemen herkes hastaneye gelmişti.

Fatma:Kızım!Annem nasılsın

Gülgün:İyiyim annecigim korkma

Fatma:Ömrümden ömür gitti be annem

Gülgün:Korkam annem iyiyim ben

Orhan:Anne gayet iyi merak etme,hepiniz niye geldiniz zaten. Hadi gidin bizde serum bittiginde gelecegiz.

Herkes kafasini sallayarak odadan çıkar. Bir kaç saat sonra gülgün'ün serumu biter ve eve giderler. Orhan gülgünü yatağa yatırdıktan sonra ifakatin odasina gider.

Orhan:İfakattt!

İfakat:Ne oluyor be

Orhan:Sen ne yaptigini saniyorsun he,neden verdin o ilaçlari gülgüne

İfakat:Ondan kurtulmanı istedim de o yüzden.

Orhan:Bana bak!Çok ciddi söyluyorum eger birdaha karımla uğrasmaya devam edersen seni elimden kimse alamaz duydun mu beni der.

Ses vermedi ifakat.

Orhan:Duydun muuu!

İfakat:D-duydum

Orhan odadan çıktı ve şirkete gitti. Orhan'ın çıktigini goren ahmetse gülgünlerin odasina girer.

Gülgün:Canım sen mi geldin

Kafasini çevirdigi gibi babasini görür.

Gülgün:Hiii,senin burda ne isin var

Ahmet:Sakin ol kizim.

Gülgün hemen yataktan kalkar ve ahmet'in tam karşisina gecer.

Ahmet:Seninle biraz konuşmak istiyorum

Gülgün:Ama benim seninle konuşacak hiç birseyim yok.Git burdan.

Ahmet yavas yavas gülgün'ün üstüne yurur.

Gülgün:Git!Gelme yaklaşma bana

Gülgün geri geri giderken ayagi haliya takilir ve yere duser. Ahmetse tam gülgün'ün baş ucunda durup etrafinda dönüp duruyordu. Gülgün o anda geçmisini hatırlar.
...

Flasback
Gülgün yine herzaman ki gibi hazırlanip okula gitti.Ve fıratı görür görmez ona sarılır.Fırat şunları der;Sevgilim ne kadar güzel olmuşsun bu gün bana gelsene der.

Gülgün:Aşkım olmaz ya babam evden çıkmama izin vermiyor

Fırat:Bir şey olmaz ya arkadaşımda kalacam dersin olur biter ne var bunda bu kadar korkulacak der.

Gülgün:Korkuyorum ya ya birsey yaparsa der.

Fırat:Canım hiç korkma ben senin yanındayım hic kimse sana birşey yapamaz tamam mı der.Gülgün kafasini sallayarak tamam der.Ve derse gecerler. Ders bittikten sonra fıratla gülgün beraber fıratın evine giderler.Fırat hemen güzel bir sofra kurdu.Gülgünde fırata yardım etti.Sonra fırat gülgün'ün içecegine uyku hapi koyar gulgun onu içer ve bayilir.Firtta gülgünü alip yatak odasina goturur ve hemen gülgünü öpmeye baslar.Ama fırat video'ya çekimiştir.Sabah olunca gülgün ne oldugunu hatirlamaya çalisir. Firatta uyanir.

Son ArzumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin