البارت الثالث 🥰☺️

25 10 39
                                    

فتح الباب بشده واندفعت منه امرآه في غاية الجمال ومعها بنت وثلاث اولاد اقتربت منه السيده وهي تبكي بشده ويبدو علي وجهها الخوف الشديدوقالت بنبرة تحمل الحب الصادق: حبيبي نور عيني حياتي كلها نوري وارتمت في احضانه بشده وهو يواسيها.

وكانت الفتاة تبكي في حضن 🫂اخيها اخيرا انتهت من البكاء ليقول بحنان وحب صادق: خلاص ياحبيبتي محصلش حاجه أنا كويس والله. لتقوم من احضانه وتقول بخوف ظاهر وهي تحتضن وجهه بيدها: حبيبي انت كويس؟ قولي فيك حاجه؟. ضحك نور الدين وقال بفرح لرؤيته خوف معشوقته عليه: يا عشقي والله انا كويس وما فييش حاجه ثم التفت الي اولاده وقال بحب ابوي: اطمنوا يا حبايبي أنا كويس اهو.

لتنسحب الفتاة من حضن 🫂اخيها الي حضن 🫂والدها وقالت بخوف: بابا حبيبي والنبي يابابا خليك جنبي ومتبعدش عني وانخرطت في البكاء مره آخري ظل الحال كما هو عليه حتي انتهوا من البكاء كل هذا ولم يلاحظ أحد وجود مرام في الغرفه.

ليقول نور الدين بجديه: اعرفكم مرام البنت اللي انقذتني. وهنا انتبه لها الجميع لتنظر لها عشق وتقول بامتنان: شكراً يا حبيبتي إنك انقظتيه. لتبتسم مرام وتقول بحب: العفو حضرتك انا اللي مفروض اشكره علي اللي عمله معايا. نظرت لها بتعجب ثم نظرت لنور الدين بتساؤل ليقول بتفهم: حاضر يا حبيبتي هتفهمي ثم قال لاولاده ممكن يا حبايبي تخرجوا بره دلوقتي(ملحوظه: اكيد في اللي هيستغرب هما ازاي بيكلموا عربي وهما في لندن في اللي هيقول مترجم لأ نور الدين وشخص مجهول اصلهم عربي واتربوا علي انهم يحافظوا علي اصلهم وهو مصر 🇪🇬وبالمناسبه هو صاحب المستشفى)

اماء له الجميع بالموافقه وخرجوا من الغرفه اما بالداخل. عشق بترقب واهتمام: أنا عايزه اعرف كل حاجه. ليقص لها نور الدين كل شئ ولكن من وجهة نظر مرام (يعني مقلهاش علي اللي قاله الراجل) لتدمع عيون 👀عشق ثم تلتفت الي مرام بشكر: أنا مش عارفه اشكرك ازاي ثم صمتت وقالت بخوف عليها بس انتي كده لازم تروحي لاهلك انتي اديلك فتره كبيره غايبه..

مرام بتوتر شديد: أنا.... أنا وصمتت. عشق باستغراب: مالك فيه ايه؟. مرام بخوف: ممكن طلب. عشق بتاكيد: اكيد اتفضلي. لتقول مرام بترقب: ممكن تعرفولي ايه اللي بيحصل هناك. لتقول عشق بصدمه: انتي بتقولي ايه انتي المفروض ترجعي لاهلك النهارده قبل بكره دول زمانهم قالبين الدنيا عليكي. لتقول مرام بدموع: معلش حضرتك بس احنا صعايده واهلي يوثقوا في الغريب وميثيقوش فيا وأنا بنت اكيد حضرتك فهماني. عشق بحزن عليها: اكيد فهمتك حاضر يا حبيبتي.

معلش مش عارفه اكمل لان النت ضعيف تعليقاتكم بقي ودوسوا علي النجمه وشهيصوني بقي😂😂

لَعٌبًةّ أّلَقُدٍر حيث تعيش القصص. اكتشف الآن