[ Τόλμη ]
Η τόλμη είναι η ικανότητα να αντιμετωπίζεις τον φόβο και να προχωράς παρά τις πιθανές επιπτώσεις.
Τα άτομα χρησιμοποιούν την τολμηρότητα ως ασπίδα για τις πράξεις που προκύπτουν σε μια παρορμητική στιγμή. Αυτό αναφέρεται σε μια πρόκληση, σε ένα ρίσκο ή ακόμα και σε μια επιτυχία.
Συχνά ακούγεται η φράση "Να τολμάς να κάνεις πράγματα,η ζωή είναι μικρή για δειλές πράξεις". Ίσως να μεταφέρεται αλλιώς από άτομο σε άτομο αλλά το νόημα παραμένει ίδιο.
Τόλμη είναι εκείνο το μήνυμα ή εκείνες οι λέξεις που είπες στο άτομο που αγαπάς. Εκείνο το βράδυ που κάτω από τα σκεπάσματα πάτησες αποστολή ή όταν έκλεισες τα μάτια σου μπροστά του και φώναξες.
Τόλμη είναι όταν αντιμετώπισες τον φόβο σου και ανοίχτηκες δημόσια διεκδικώντας το δίκιο σου. Η στιγμή που τα προσωπικά φραγμένα σου ξεπεράστηκαν και τη θέση τους πήρε η γνώμη σου.
Τόλμη ακόμα είναι όταν ακολουθείς το πάθος σου. Όταν επιλέγεις να ασχοληθείς αποκλειστικά με το χόμπι σου είτε αυτό είναι άθλημα είτε ένα ασυνήθιστο όργανο μουσικής.
Βέβαια οι άνθρωποι είμαστε πλάσματα της συνήθειας, οι αρτιότερες μηχανές του πλανήτη, και απολαμβάνουμε την καθημερινή μας ρουτίνα επειδή μας απαλλάσσει από την ανάγκη να σκεφτόμαστε και να λαμβάνουμε αποφάσεις, είτε μικρές είτε μεγάλες.
Δυστυχώς, οι άνθρωποι που δείχνουν τόλμη και ακολουθούν τις εσωτερικές τους πεποιθήσεις είναι σπάνιοι και αξίζουν τον θαυμασμό μας. Οι υπόλοιποι, πιθανόν, ακόμα αναζητούν το λάθος.
༺༻
Το ξημέρωμα του Αυγούστου στη θάλασσα είναι μαγευτικό. Ο ουρανός ήταν βαμμένος σε αποχρώσεις του ροζ και του πορτοκαλί, καθώς ο ήλιος ξεπροβάλλει πίσω απο τα νεφρικά σύννεφα.
Ο αέρας ήταν φρέσκος και αρωματισμένος από τη θάλασσα. Τα πόδια μου βρέχονταν απο το δροσερό νερό, ενώ η άμμος χαλαρά περνούσε ανάμεσα στα δάχτυλά μου.
Αυτός ο ήλιος του Αυγούστου με τις ακτίνες να προσγειώνονται προς την κατεύθυνση μου είναι από τους κυριότερους λόγους που βρίσκομαι εδώ κάθε καλοκαίρι ή μάλλον κάθε Αύγουστο.
Προχώρησα προς τα μέσα αλλά δεν βούτηξα ως συνήθως απλά βάδιζα απολαμβάνοντας την στιγμή. Αν και ήταν λίγο δύσκολο με τον Ισπανό τουρίστα λίγα εκατοστά μακριά μου.
BẠN ĐANG ĐỌC
Χάος Γαία & Έρωτας [#SCBC2024]
Lãng mạnΜια επιφάνεια, αυτή η επιφάνεια μπορεί να είναι το λευκό χαρτί, ένας μαυροπίνακας ή ακόμα και κάπου στον ορίζοντα. Πάνω σε αυτήν την επιφάνεια υπάρχουν δύο κουκίδες, δύο σημεία, δύο άνθρωποι. Σχεδιασμένες απο μολύβι, γραμμένες απο κιμωλία, τοποθετ...