[ Η ευδαιμονία το ζητούμενο της ζωής μας ]

101 17 11
                                    


[Ευδαιμονία]

Η ευδαιμονία είναι η κατάσταση άνθισης, καλής τύχης ή επιτυχημένης κοινωνικής κατάστασης. Ευδαιμονία είναι επίσης η ύπαρξη στην ζωή. Αυτό μπορεί να σημαίνει προσωπική ανάπτυξη και κατανόηση του εαυτού μας και των στόχων μας.

Λίγο πολύ όλοι μας έχουμε βρεθεί να "ζούμε" αυτό το συναίσθημα. Πολλοί το νιώθουν όταν παίρνουν μια αύξηση στο μισθό τους ή όταν "ανεβαίνουν" μια παραπάνω θέση στην δουλειά τους νιώθοντας σίγουροι για την επιλογή εργασίας τους. Νιώθοντας πως οι σπουδές, το ψάξιμο και ό,τι έκαναν για να βρίσκονται εκεί άξιζε τον κόπο.

Μερικοί όταν ξεπερνάνε μια δύσκολη κατάσταση στην ζωή τους είτε αυτό ήταν ένα οικονομικό αδιέξοδο είτε ένας αποχαιρετισμός ενός αγαπημένου προσώπου, συζύγου,παιδιού ή γονιού και βρίσκουν πάλι τον εαυτό τους.

Δεν είναι λίγοι βέβαια αυτοί που νιώθουν αυτό το αξιοσημείωτο συναίσθημα όταν γυρνάνε σπίτια τους και βλέπουν την οικογένεια τους. Βλέπουν τον σύντροφο τους αγκαλιά με τα παιδιά τους σε έναν καναπέ μπροστά από μία τηλεόραση περιμένοντας τον απών γονέα και μέσα από αυτή την εικόνα αισθάνονται πως πέτυχαν τον δικό τους προσωπικό στόχο . Να έχουν μια οικογένεια, έναν σταθερό μισθό, μια σταθερή δουλειά και έναν σύζυγο που να τους συμπεριφέρεται καλά.

Να μην ξεχνάω βέβαια και τους εφήβους που επρόκειτο να γίνουν ενήλικοι που τώρα μαθαίνουν τον εαυτό τους και θέτουν δειλά δειλά τους στόχους τους. Που ύστερα από κάθε εκπλήρωση των ονείρων τους παίρνουν θάρρος να συνεχίσουν. Που με κάθε επιτυχία αρχίζουν να φτιάχνουν την προσωπική εικόνα τους. Να γνωρίζουν τι θέλουν απο την ζωή τους, τι θα κάνουν για να το αποκτήσουν και κυρίως να κατανοούν τον εαυτό τους, να ξέρουν τα όρια τους και τις αντοχές τους.

Ευδαιμονία λοιπόν φίλοι μου είναι το ζητούμενο της ζωής. Με οποιονδήποτε τρόπο και αν το ζει κάποιος δεν παύει να σημαίνει το ίδιο.

Αυτό το αίσθημα είναι από τα πιο πολύτιμα παρότι το έχουμε ως δεδομένο πολλές φορές δεν είναι λίγες εκείνες οι άλλες που το ψάχνουμε. Τότε είναι που το εκτιμούμε, σε εκείνα τα άσχημα λεπτά που αντιλαμβανόμαστε πως έχουμε βγει σε αδιέξοδο. Πως έχουμε πάρει λάθος στροφή και έχουμε χαθεί.

Την στιγμή που αντιλαμβανόμαστε πως το έχουμε χαθεί έγινε έχω χαθεί.

༺༻

Χάος Γαία & Έρωτας [#SCBC2024]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora