[ Άνθρωποι, ψυχές με σώμα που κινούνται ]

47 6 34
                                    

[ Άνθρωποι ]

Όσες φορές ζητήσουμε από κάποιον να μας εξηγήσει και να μας οριοθετήσει τη λέξη άνθρωπος θα ακούσουμε πάντα διαφορετική άποψη. Αυτό γίνεται διότι ζητάμε από κάποιον όχι μόνο να μας εξηγήσει κάτι αλλά να μας περιγράψει έμμεσα τι είναι ο ίδιος.

Άλλοι πιστεύουν πως προερχόμαστε από πιθήκους, άλλοι πως είμαστε απλώς ζώα, άλλοι πως είμαστε απόγονοι των homo sapiens και άλλοι πως μας δημιούργησε ο Θεός. Οποιαδήποτε θεωρία και αν ισχύει είτε είναι η δική μου, η δική σας ή κάποιου βιολόγου όλες έχουν κάτι κοινό, αναφέρονται σε μία μορφή με έναν ιδιαίτερα ανεπτυγμένο εγκέφαλο που μας ξεχωρίζει από τα ζώα διότι διαθέτουμε μία ανεπτυγμένη διανοητική ικανότητα. Συνοψίζοντας, είμαστε ικανοί να σκεφτούμε, μία δυνατότητα που έχει οδηγήσει την ανθρωπότητα στο σήμερα.

Τι περίεργα πλάσματα που είμαστε όμως οι άνθρωποι, καθένας μας διαθέτει ένα μυαλό τόσο διαφορετικό είτε αυτό είναι κάτι θετικό είτε αρνητικό. Κάποιοι σκέφτονται με τη λογική και άλλη με τη καρδιά, κάποιοι ξυπνάνε το πρωί για να πάνε στην δουλειά τους ενώ άλλοι γυρνάνε, άλλοι προτιμούν να είναι συνεχώς με παρέα και άλλοι επιλέγουν τη μοναξιά. Τι ωραία που είναι η διαφορά μεταξύ μας. Δεν υπάρχει κάτι ίδιο και αυτό μας αλλάζει συνεχώς παραστάσεις, δεν μας κάνει να βαριόμαστε και σε κανέναν δεν αρέσει να βαριέται. Ίσως και αυτός να είναι ο λόγος που 8 δισεκατομμύρια άτομα μπορούν να ζήσουν και να συμβιώσουν στην ίδια γη.

Αυτά βέβαια δεν είναι παρά μόνο η θετική πλευρά του να έχεις την διανοητική ικανότητα.

༺༻  

-        Είσαι σίγουρη πως κάτι τέτοιο δεν θα σου δημιουργήσει θέματα;

-        Τι εννοείς;

-        Ξέρεις τι εννοώ βρε Ρόζα αφού εσύ άμα κολλήσεις με κάποιον για να ξεκολλήσεις με κάποιον θα πρέπει πρώτα να τον κάνεις να είναι ένα κινούμενος ράκος, το λιγότερο ένας αποδιοπομπαίος τράγος.

Αναφώνησε η κοπέλα απέναντι της η οποία είχε μόλις αρχίσει να στρίβει το τσιγάρο της, δεν μπορούσε να πιστέψει πως ήταν τόσο χειριστική ίσως λίγο υπερβολική.

-        Ξέρεις πως κάτι τέτοιο δεν ισχύει, δεν έχω αφεθεί ποτέ αν μη τι άλλο ανάθεμα ούτε ένα δάκρυ δεν έχω ρίξει για κάποιον με τον οποίο χώρισα.

-        Ίσως να μην το κάνεις συνειδητά και αυτή να είναι η ασπίδα σου, πως να στο πω πιο απλά; Ο τρόπος σου να μην πληγωθείς ή μάλλον να μην αφεθείς υπερβολικά πολύ και χαθείς σε έναν λαβύρινθο.

Χάος Γαία & Έρωτας [#SCBC2024]Where stories live. Discover now