Sevgili Çatalak, bu neden oluyor?
Bugün o günlerden biriydi, her şeyin kötü olması gerekiyordu uyandığımda zaten biliyordum başım sertçe atıyordu ve kollarım kaskatı kesilmişti.
Bugünkü programım berbattı ve yataktan çıkıp battaniye ve yastıkları düzeltmem 30 dakikamı aldı.
Ve bunu her gün ne kadar kolay yaptığımı biliyorsun kahvaltıyı kaçırdım ve yemek ya da içmek için hiç zamanım olmadı.
Bu bir kabustu ancak, seni gördüğümde kabusun en kötü halini aldığını hissediyorum.
Sınıfa girdim, daha doğrusu kehanet dersine.
O noktada daha kötüsü olamazdı, ta ki olana kadar.
Dönüp kimin geç kaldığına baktın, öyle ki tüm sınıf bir anlığına sessizliğe gömüldü.
O büyük yuvarlak gözlerinle bana baktın James Potter ve kaybolduğumu anladım.
Bana o gülümsemeyi verdin, o kadar parlak, sevgi dolu ve keşke benim için olduğu kadar senin için de aynı anlamı taşısaydı dediğim o gülümsemeyi...
Kalbimi binlerce at kaderlerinden zincirle bağlanmak için kaçıyormuş gibi hızlandıran gülümsemeyi.
Kalbimi kontrol altına alma sürecinde onu ezebilecekmiş gibi hissettiren gülümseme.
Gece gökyüzünde bir yıldız gibi parlarken dünyamı yakabilecek gülümseme.
Sirius'un senin için hep arzuladığın ama asla sahip olamadığın ağabeyin olduğunu biliyorum ve keşke olabilseydim ama bu üçlü için senin kız kardeşin olamam James, asla olamayacağım
senin kardeşin olamam, belki arkadaşın bile olamam çünkü sen çok daha fazlasısın.Bulmayı hiç hayal etmediğim, sahip olacağıma hiç inanmadığım her şeysin keşke bu mektupları gönderebilseydim.
Onları okuyup bana yeni gözlerle bakmanı isterdim.
Keşke gücüm olsaydı, ama yok.
Bana her zaman ne kadar güçlü ve cesur olduğumu söylediğini biliyorum, ama gerçekten değilim, James duygularım konusunda cesur olamıyorum.
Düşüncelerim ve fikirlerim hakkında.
Senin hakkında cesur olamam.
Senin cesur ve güçlü olacağını biliyorum.
Ama kesinlikle ben değilim.
Özür dilerim James.
Her şey için ama hiçbir şey için.
Sevgiler
Helena
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝖲𝖠𝖴𝖣𝖠𝖣𝖤╰┈➤ 𝗝𝗔𝗠𝗘𝗦 𝗣𝗢𝗧𝗧𝗘𝗥
FanfictionSirius Black'in ikiz kardeşi Helena Cassiopeia Black aşıktı. Onunla Hogwarts ekspresinde tanıştığı günden beri Helena bu duygudan asla kurtulmak istemeyeceğini biliyordu. Ta ki kurtulana kadar. Ona tamamen aşık olmuştu ama o bunu fark etmemiş gib...