★- kıymetlim

199 8 5
                                    

James, sana teşekkür etmek istiyorum.

Değerli zaman geçti ve hayatımın açık ara en iyi yılıydı.

Senin sayende isteyebileceğim en iyi arkadaşları buldum.

Remus, çok utangaç ve kendine nefret dolu bir çocuk ama çok sevimli ve güvenilir.

Tanıdığım en iyi insanlardan biri olmasına rağmen neden kendini bu kadar küçük gördüğünü anlayamıyorum.

O çok saf ve sevimli ve ben de öyle düşünüyorum.

Hayatım boyunca en iyi arkadaşım olarak yanımda olacak.

Kesinlikle onun ölmesine izin vermeyeceğim Peter kelimenin tam anlamıyla tanıdığım en tatlı çocuk.

O kadar tatlı ve iyileştirici ki, hayatım boyunca bana hiç bakılmadığına inanmamı sağlıyor.

Eğer doğan güneş bir insan olsaydı bu kesinlikle Pete olurdu ve tabii ki sen varsın.

Beni basit ve aptalca şeylerle mutlu edebilecek tek kişi.

Ne yaparsan yap, yüzüme günün geri kalanında beni terk etmeyecek bir gülümseme getirecek.

Seninle ilgili ne olduğundan emin değilim.

Aptal gülümsemen mi, kolunu omzuma dolaman mı yoksa varlığınla her şeyi daha iyi hale getirmen mi bilmiyorum ama kalbimin en mükemmel şekilde çarpmasına neden oluyor.

Midemin karıncalanmasına ve kalbimin yerinden çıkmasına neden oluyor.

Dizlerimin bağı çözülüyor ve Sirius'a bir kardeş gibi davrandığın için neden minnettar olduğumu merak etmeden edemiyorum.

İkizi olmama rağmen, her zaman her şeyi paylaşabileceği bir kardeş istediğini biliyorum.

Elbette Regulus var ama onu asla seni gördüğü gibi görmezdi.

Aslında bu çok üzücü ama bu onu mutlu ediyor.

Sen onu mutlu ediyorsun.

Bu yüzden teşekkür ederim.

Her neyse, umarım iyi tatiller geçirirsiniz.

(Hogwarts'a geri dönmek için şimdiden sabırsızlanıyorum)

Saygılarımla

Helena

𝖲𝖠𝖴𝖣𝖠𝖣𝖤╰┈➤  𝗝𝗔𝗠𝗘𝗦 𝗣𝗢𝗧𝗧𝗘𝗥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin