Feryat BOLAT (Deli Feryat)
31 yaşındadır. BOLAT ailesinin ikinci çocuğudur. İnatçı, kararlı, gözükara ve ailesine düşkündür, altın gibi bir kalbi vardır. Ali'yi görüp aşık olduğu günden beri ne ondan, ne ona kavuşacağı günün hayalinden vazgeçmiştir. Deli Feryat lakabı da Ali'ye olan sevdasından geliyor..
Ali GEDİZ
26 yaşındadır. Okulu birincilikle bitirmiş, mesleği olan avukatlığı yapabilmek için asla pes etmemiştir. Sakin, sabırlı ve anlayışlı yapısının altında yatan bir Ali daha vardır; kimsenin karşılaşmak istemediği. O da en az Feryat kadar deli ve korkusuzdur.
Ateş ÜNAL
30 yaşındadır. Babasının tüm itirazlarına rağmen hayallerinin peşinden gitmiş ve tıpkı onun gibi başarılı bir polis olmuştur. Üniversite son sınıfta okurken, Ali ile arkadaş ortamında tanışıp kurdukları arkadaşlık kısa sürede aşka dönüşmüş ve araya giren mesafeler de dahil hiçbir şey ikisini birbirinden kopartamamıştır. Ta ki hiç beklemedikleri bir anda herşey tepetaklak oluncayadek..
Kumru BOLAT
BOLAT ailesinin tek ve biricik kızıdır. 27 yaşındadır. Güzel giyinmeyi, güzel görünmeyi, sosyal medyayı aktif bir şekilde kullanıp, her anını takipçileri ile paylaşmayı çok sever. Kibirli bir yanı vardır aynı zamanda. Kalbini herkese açmaz ve lafını kimseden esirgemez. Çok yakını bildikleri dışında kimseye açmadığı kalbinde, çocukluğundan beri sevdiği tek kişi vardır; Ateş...
Ali ile beraber olduğunu bilmeden, sessizce ve uzaktan sevmiştir onu her zaman.Toprak BOLAT
Tavırları, tarzı, karakteri ile tamamen farklıdır diğer BOLAT kardeşlerden. Ailenin en küçüğüdür, 23 yaşındadır! Babalarının ölümünden sonra yüzü hiçbir zaman gülmemiş ve hep kendini sorumlu tutmuştur bu durumdan. Kendini suçlayışının, vicdan azabı çekişinin en büyük sebeplerinden biri de Kumru'nun bu olaydan onu sorumlu tutmasıdır. Babalarının ölümünden sonra adeta düşman olan iki kardeşin arasında köprü olan kişi her zaman Feryat olmuştur.
Erdem Erhan
29 yaşındadır. Feryat'ın hem şoförü, hem kara kutusudur. Bir çalışandan daha fazlası, kardeşi gibidir Feryat'ın. Zamanında kendisine yaptığı büyük bir iyilikten dolayı asla ödeyemeceği bir gönül borcu oluşmuştur Feryat'a! O gün bugündür şoförlüğünü yapmış ve onu hiç bırakmamıştır bu yüzden...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FERYAT - GAY
General FictionFeryat! Nam-ı diğer Deli Feryat! Yıllar boyunca Ali'nin kendisini sevmesini beklemiş, ona kavuşmak için bu uğurda her yolu denese de karşılık bulamamıştı aşkına. Kendisi ile beraber tüm Trabzon'un şahit olduğu büyük aşkı için neleri yapmamış, neleri...