Yirmi yedi

1K 84 34
                                    

Firarda olan ilham perilerim aranıyor⚠️

Keyifli okumalar :)

•••

Yazar'dan;

Ertesi gün.

"Bu ara bir durgun gibisin." Bilgisayarında bulduğu online işini yaparken Feryat'ın söyledikleri üzerine tüm dikkatini ona verdi.

"Durgun muyum? Sana öyle gelmiştir bence."

"Ne yapıyorsun bilgisayarda kaç saatdir?" Feryat yanına oturduğunda bilgisayarını hızlıca kapatıp kalkıp çekmeceye bıraktı. Ardından geri gelip yanına oturdu.

"Önemli birşey yapmıyorum öyle oyalanıyorum vakit geçsin diye."

"Vakit geçsin diye..
Aşk olsun. Ben ne güne duruyorum burada? Vaktini bilgisayarda harcayacağına neden birlikte geçirmiyoruz merak ettim bak. Hem bugün şirkete de gitmeyeceğim tüm gün ne istersen yabiliriz."

"Ben pek havamda değilim bugün. Belki daha sonra."

Elini tuttu Ali'nin söyledikleri üzerine..

"Sence de aramızda bir mesafe yok mu yine?"

"Mesafe mi?"

"Yine aynısını yapıyorsun. Soruyu soru ile cevaplıyorsun. Güya her şeyi aşıp beraber olmuştuk ama son günlerde kaçıyor gibisin benden." Diyerek dikkatlice yüzünü inceledi bir yandan.

Aslında belki de bir şans verdi Ali'ye, gerçekleri anlatması için.

O an tüm bu oyunu, planı anlatsa hiç sorgulamadan affederdi onu belki de.

Ali ise gerçeği itiraf etmek bir yana..
Oturduğu yerden kalkarak Feryat'ın tek bacağının üzerine yan bir şekilde oturup yüzünü okşamaya başladı.

Bu yakın temas kendisini fazlasıyla gererken.

"Birileri ilgisiz mi kaldı?"

"İlgisiz değil, sensiz kalmak benim korkum."

"Korkma. Ben hep yanında olacağım çünkü."

"Nasıl olacak ki o?" Derken pot kırdığı için dilini ısırdı. Ali'nin ise kaşları çatıldı duyduğu şey ile.

"Nasıl olacak derken? Bir yere gidiyorumda benim mi haberim yok?"

"Gitmiyorsun da- Hani şeyi kastettim ben- Kavga falan ettiğimizde mesele..Yine kalacak mısın yanımda söz verdiğin gibi."

"Kavga etmeyiz bizde. Hem tüm sorunlarımızı çözüp bu kadar iyi anlaşıyorken, sen beni böyle seviyorken neden edelim ki."

"Ben seviyorken...
Sen peki? Benim sevgim sekiz yıldır herkese malum sonuçta ama sen hiç duygularından bahsetmiyorsun."

"Sevgine layık olmaya çalışıyorum diyelim. Biliyorsun ben biraz ağırdan alıyorum. Son olanlar bile benim için çok yeni ve heyecan vericiydi. O yüzden senin kadar cesur olabilmem için bana biraz daha zaman tanırsan mutlu olurum."

"Peki o zaman senin istediğin gibi olsun. Eğer beraber birşeyler yapmak istemiyorsan ben yatağa geçip tabletten film falan açacağım."

"İyi olur. Madem evdesin günü kendine ayır..Ben de bir aşağı ineyim durumlar nasıl bir bakayım. Sahi annen ile konuştun mu neydi Türkan abla ile olan mesele?"

FERYAT - GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin