Salut!...Mă numesc Jeon Jungkook și am 17 ani și în câteva zile trebuie să fac 18 ani,am ochii negrii spre mov,părul meu este scurt negru, gura mea e puțin rozalie, înălțimea mea este de 1,79 cm, greutatea mea este de 70 kg....Și sunt foarte dar foarte sensibil la inimă și viața mea nu e atâta de grozavă pentru că, părinții mei și fratele meu mai mare au murit într-un incendiu dezastruos când eram copil, am rămas singur pe lume de la 5 anișori dar am fost adoptat de 6 oameni cu suflet care m-au luat cu ei acasă.
Și când am împlinit vârsta de 18 ani, am descoperit ceva ciudat în legătură cu mine deoarece am simțul mirosului foarte dezvoltat, alerg foarte repede,am auzul mai ascuțit și nu mai îmi este frică de nimic,gata cu prezentarea mea.
Acum sunt pe holului facultății și vorbesc cu prietenii mei Jimin,Suga și Taehyung,ei nu știu ce s-e întâmplă cu mine, nimeni nu știe.
Jm:Jk,vrei să mergem în parcul de lângă școală după ore?
Eu: Păi....Nu știu ce să zic.
Tae:O haide,te rog, Spune și face o față de cățeluș.
Eu: Bine, dar nu stăm mult, bine?
Ei:Da....
Eu: Acum să mergem la ore.
Sg:Dar ce oră avem?
Eu: Istoria,și e ultima oră.
Ne îndreptăm spre clasa noastră și intrăm înăuntru și ne așezăm în băncile noastre,și după noi a venit profesorul de istorie.
Jh: Bună ziua, copii!
Copii: Bună ziua, domnule profesor!Spunem toți în cor.
După ora de istorie
Am ieșit din clasă cu prietenii mei și mergem pe hol dar mă strigă cineva.
Jn: Jungkook!
Eu:Da?....
Jn:Vino la director acum.
Eu:Ce mai e acum? Spun în gândul meu.
Mă duc la ușa directorulul și bat în ușă,aud un,, intră''și am intrat înăuntru.
Eu: Bună ziua,Fac o plecăciune.
Rm: Bună Kookie,ia un loc.
Mă așez pe canapeaua de lângă el.
Eu:De ce mai chemat?
Rm: Te-am chemat pentru că.... Face o pauză.Nimic du-te acasă.
Eu: Bine?Spun și mă ridic de pe canapea,mă duc spre ușă și vreau să ieș dar...
Rm: Ștai!
Eu:Da...
Em:Să ai grijă pe drum te rog,vin și eu cam o oră acasă.
Eu:Ok,la revedere...
Rm:Paa....
Am ieșit din birou și mă așteptau prieteni lângă ușă.
Jm:Ce a spus?
Eu:Nu a spus nimic...Doar că am grijă pe drum.
Sg:Pe bune!...Ce ciudat.
Jn:Da chiar,e cam ciudat cred că vroia să spună ceva dar nu vrea să spună.
Eu:Eu mă duc acasă,pa baieți!
Ei:Paa,să ai grijă pe drum,venim și noi după!
M-am luat ghiozdanul și am ieșit din facultate,mă îndrept spre casă.Va urma....
Îmi pare rău pentru greșelile gramaticale.
CITEȘTI
Paranormal /J.Jk
ParanormalÎn povestea aceasta este vorba despre un băiat,dar din păcate au murit părinții și fratele lui într-un incendiu acum 7 ani,el a rămas singur pe lume dar el a fost adoptat de 6 oameni buni și chiar locuiesc împreună toți 7,dar când împlinește 18 ani...