Mă chinuiește un nebun

52 4 0
                                    

Mi-am luat ghiozdanul și am ieșit din facultate, mă îndrept spre casă dar mă simt urmărit de cineva, m-am întors în spate și nu vedeam pe nimeni dar când m-am întors cu fața,am câzut pe jos.
Eu:Mă scuzați.....Am ridicat capul și am văzut un bărbat cam de 30 de ani.
??:Măi,măi ce avem noi aici?
Eu:?
??: Unde te duci?
Eu:Nu e treaba ta!
??:Văd că ești obraznic, nu-i nimic.Spune și mă prinde de păr și mă ridică de pe jos.
Eu: Dă-mi drumul!
??:Nu,tu vino cu mine!
Eu:Nu, lasă-mă în pace, vă rog.
??:Nu!....Tu vino cu mine!Am nevoie de tine .
Eu:De ce?
??: Pentru că am treabă cu tine în pat!
Eu:POFTIM!....Nu vă rog.Spun plângând.
Mă ia pe umărul lui și am plecat.
În apartamentul lui
Mă trântește pe pat brutal și mă leagă de mâini de pat cu o sfoară cam groasă,la gură o bucată de bandă adezivă groasă ca să nu țip sau mai respir cum trebuie.
??: Așteaptă aici!
Spune și pleacă și mă lasă singur.
Trebuie să scap de aici, astfel mă bate sau mai rău mă violează.Spun în gândul meu.
Mă chinui să scap dar ma legat prea bine și foarte strâns de mâini,am auzit ușa cum se deschide și pe ia intră omul ăsta dar are ceva în mână.
??:Am o surpriză pentru tine.
Eu:....
??:Șhhh....
Scoate din spatele lui o curea de piele și un bici și încă ceva cred că este o seringă,vine spre mine și mă dezbracă forțat și de pantaloni după a început să mă bată fără milă cu cureaua.
O oră mai târziu
O oră ma bătut cu bestialitate,pe tot corpul meu slab și sensibil e numai vânătăi,dar a început să mă bată și cu biciul.
Două ore mai târziu
Nu mai pot de atâta de multă durere, corpul meu nu mai rezistă,am vânătăi cu răni grave și sânge pe corp, mâini și pe picioare,îmi închid ochii dar....
??:Nu am treminat cu tine.
Spune și vine lângă mine pe pat și mă injectează în gât.
Mă ia ușor amețeala și omul ăsta mă dezleagă.
??: Pleacă de aici,ne revedem mai încolo,de data asta ai scăpat de mine dar nu scapi niciodată de mine,ai înțeles?!
Eu am dat din cap ușor că am înțeles și mă ridic în fund dar mă doare de mor, mi-am luat hainele pe mine și am ieșit din apartamentul lui.
Sunt pe drum spre casă dar începe să se întunece afară.
Ce fac acum?.... Când ajung acasă sunt sigur că mă vor bate la cap cu întrebările lor.

Va urma....

Paranormal /J.JkUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum