Eu:Ce fac acum?Stai aici vin imediat.Spun și plec din dormitor,mă duc jos în bucătărie și iau telefonul de pe masă.
Convorbire telefonică:
Jn:Alo?
Eu:Jin!Spun plângând.
Jn:Ce s-a întâmplat?De ce plângi?
Eu:Poți să vii acasă?
Jn:Îmi pare foarte rău dar nu pot,dar poți să îmi spui ce s-a întâmplat.
Eu:JK e foarte dar foarte rănit și urlă de durere,nu știu ce să fac!
Jn:Mai întâi calmează-te și în baia de sus ai o seringă în sertarul de lângă chiuvetă jos și o sticluță cu calmant dar ai grijă să nu dai toată sticluța deoarece e foarte puternică pentru corpul uman,ai înțeles?
Eu:Da,mulțumesc.
Jn:Cu pălcere,ne vedem într-o oră.
Eu:Bine,paa.
Jn:Pa.
Convorbire telefonică încheiată:
Telefonul l-am lăsat pe masă,am urcat scările până sus am intrat în baie și am luat seringa și sticluța,mă duc înapoi în dormitor,deschid ușa și rămân șocată deoarece JK e pe jos cu mâinile pe burtă și cu ochii închiși,aproape nu mai respiră deloc,mă duc repede spre el mă așez pe jos lângă el și iau capul și îl pun în poala mea.
Eu:Mai rezistă puțin te rog.
Scot seringa și sticluța din buzunar deschid ambalajul de la seringă și pun acul în sticluță,după ce am umplut seringa pe jumătate îl ridic brațul și pun acul în venă, după ce am terminat am scos acul din vena lui,pun ceva acolo să nu curgă sânge.
Eu:E mai bine?
El a dat din cap afirmativ și a adormit.
Eu:Nu-ți fă griji deoarece de acum înainte eu o să am grijă de tine,Kookie.Spun și îl sărut pe frunte.
M-am ridicat de pe jos și îl iau în brațe stil mireasă cu greu deoarece e foarte greu pentru mine să îl car,după ce m-am chinuit să-l pun pe pat într-un final am reușit l-am pus pe pat și îl învelesc cu plapuma pufoasă,vreau să-l sărut pe frunte dar m-am oprit deoarece cam mă uit la buzele lui perfecte mă aplec să-l sărut,m-am pus buzele mele pe ale lui după ce am rămas fără aer m-am ridicat,și vreau să plec din dormitor dar ma prins de încheietura mâinii.
Eu:S-a întâmplat ceva?
JK:De ce mai sărutat?
Eu:Păi.....
JK:Nu-i nimic,poți să mai încerci odată?
Eu:De ce?
JK:Te rog.
Eu:Bine.
M-am pus din nou buzele mele de ale lui, sărutul e din ce în ce mai adânc,dar nu durează mult deoarece ușa de la dormitor se deschide și pe ia intră Jin.
Jn:Ce faceți voi acolo?
Eu:Ămm....Nimic.Spun și mă ridic de pe pat.
Jn:Vă sărutați?
JK:Nu....îmi pare rău.
Jn:Nu sunt supărat pe voi,sunt fericit pentru voi.
Eu:Serios?
Jn:Da.
Eu:Și dacă aș fi cu el?Te superi?
Jn:Nu deloc,as vrea un nepoțel sau doi.
Eu/JK:Cee?
Jn:Glumeam,dar as vrea.
Eu:Bine?....De ce ai venit?
Jn:Eram îngrijorat pentru JK,dar mai îngrijorat era RM pentru el.
JK:Unde sunt?
Jn:Sunt jos stau pe canapea,bine o să plec vă las să,ămm.....Ce făceați mai devreme.Spune și pleacă din cameră.
Eu:Bine?.....Vrei să mergem jos la ceilalți?
JK:Da.Va urma....
Îmi pare rău pentru greșelile gramaticale sau de exprimare.
CITEȘTI
Paranormal /J.Jk
ParanormalÎn povestea aceasta este vorba despre un băiat,dar din păcate au murit părinții și fratele lui într-un incendiu acum 7 ani,el a rămas singur pe lume dar el a fost adoptat de 6 oameni buni și chiar locuiesc împreună toți 7,dar când împlinește 18 ani...