Verișoara lui Jin

62 5 7
                                    

Simt cum mă ia amețeala și închid ochii încet și după am leșinat.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Namjoon pov

După ce a leșinat,am luat un prosop curat,îl moi în apă călduță și încep să-l șterg de sângele pe care îl are pe tot abdomenul lui, mi-am dat masca și mănușile jos și am dat banda adezivă de la gura lui Kook jos.
Eu:Am terminat aici,haideți să ieșim să-l lăsăm să se odihnească.
Ei au dat din cap că au înțeles,am ieșit din dormitor și ne îndreptăm spre living unde ne așezăm pe canapea.
Jn:Băieți noi cam ar trebui să mergem la facultate deoarece nu am mai fost de trei zile.
Eu:Dar cine o să aibă grijă de el?E încă foarte rănit și trebuie să aibă grijă cineva de el.Spun îngrijorat.
Jn:O să aibă cineva grijă de el.
Jm:Ce vrei să spui?
Jn:Vreau să spun că am o verișoară și ea o să aibă grijă de el.
Th:Și când o suni?
Jn:Acum.
Jin pov
Convorbire telefonică:
Geo(Georgiana):Alo?
Eu:Bună Georgiana!
Geo:A tu erai,ce vrei?
Eu:Așa vorbești cu verișorul tău?
Geo:Da,acum spune ce vrei!
Eu:Am nevoie urgent de ajutorul tău te rog.
Geo:Off,spune ce vrei.
Eu:Am un prieten care e rănit foarte grav și o să trebuiească să ai grijă de el.
Geo:Ce?!Nu!
Eu:Te rog,nu am pe nimeni să aibă grijă de el te rog frumos.
Geo:Off bine,într-o oră sunt la tine.
Eu:Mulțumesc mult,paa.
Geo:Pa.

Convorbire telefonică încheiată:

Rm:Și ce a spus?
Eu:A spus că vine într-o oră.
Sg:E cam rea verișoara ta.
Eu:E doar puțin rea dar e o fată bună și inimoasă.
După o oră
Am mai vorbit ceva cu băieți dar dintr-o dată am auzit un ciocănit la ușă, m-am ridicat și mă duc să văd cine e,deschid ușa și o văd pe verișoara mea.
Eu:Îți mulțumesc că ai venit,hai intră.
A intrat în casă și mă duc în living cu ia.
Eu:Băieți ea e Georgiana sau Geo este verișoara mea,Geo ei sunt prietenii mei.
Geo:Și unde este prietenul tău rănit?
Eu:E sus,doarme săracul.
Geo:De ce săracul,ce s-a întâmplat?
Rm:Pentru că l-am operat.
Geo:Și?
Jh:L-a operat pe viu!
Geo:Nu l-ați adormit?
Sg:Nu,deoarece nu am avut cu ce.
Geo:Doamne.
Eu:Noi o să plecăm la facultate,ai mânăcare în frigider,te rog să ai grijă de el și mă suni dacă ai nevoie de ceva,bine?
Geo:Ok,o să am.
Eu:Mulțumesc,paa.
Geo:Paa.
Ne-am ridicat cu toți de pe canapea și ne-am încălțat și am ieșit din casă.
Georgiana pov

După ce au plecat băieți mă duc în living și m-am așezat pe canapea și vreau să pornesc televizorul,dar am auzit un geamăt puternic de durere,m-am ridicat și mă duc sus să văd ce s-a întâmplat.Am deschis ușa și l-am văzut pe prietenul verișorului meu cum gemea de durere foarte tare și se mișcă pe tot patul.
Mă duc spre el și l-am prins la timp deoarece era să cadă jos din pat.
Eu:Hei....Spun și îl îmbrățișez.
JK:C-cine e-ești?Spune panicat după ce ne-am despărțit din îmbrățișare.
Eu:Eu sunt verișoara lui Jin,ma rugat să am eu grijă de tine.Pe mine mă cheamă Georgiana și am 27 de ani,pe tine cum te cheamă?
JK:P-pe m-mine mă cheamă Jeon Jungkook sau p-pe scurt Kook și am 17 ani.
Eu:Întinde-te pe pat.
JK:D-de c-ce?
Eu:Pentru că trebuie să-ți verific rana.
Sa pus pe spate și eu l-am luat puțin tricoul în mâini și l-am ridicat puțin dar când am văzut am rămas șocată deoarece are o cicatrice și ce e mai șocant este că curge o grămadă de sânge de culoare negru spre mov,m-am ridicat repede de pe pat.
Eu:Cum ai sângele negru spre mov?Nimeni nu are așa ceva.Și ochii tăi sunt la fel,ce ești?
JK:Nu te speria de mine te rog.
Eu:Bine dar ce ești,și verișorul meu știe?
JK:Da știe adică toți știu....Și nu știu exact dar am puteri.
Eu:Ai puteri?!
JK:Da,dar vă rog nu mai țipați toți la mine.
Eu:Dar cine a mai țipat la tine?
J

K:Taehyung a cam țipat la mine cam tare,și eu am ieșit din casă.
Eu:Și după ăia te-au bătut?
JK:Da dar unu din ăia 3 ma violat.
Eu:POFTIM?!
JK:Nu mai țipa te rog.Spune și se pune pe jos lângă pat și pune mâinile la urechi și cu ochii închiși.
Eu:Îmi pare rău că țip,și îmi pare rău pentru tine.Spun și îl îmbrățișez.
JK:Poți te rog să nu spui la nimeni deoarece nu vreau să mor în chinuri pentru niște experimente.
Eu:Desigur că nu spun la nimeni....Ămm îți e foame?
JK:Da....
Eu:Hai să mănânci.
Dar când sa ridicat de pe jos a gemut de durere și a căzut jos.
Eu:Hei,ești bine?Spun puțin panicată.
JK:N-nu,m-mă do-doare de m-mor.Spune plângând.
Eu:Ce fac acum?Nu sunt doctor.Spun mergând colo-n colo prin dormitor cu mâinile în păr.

Spun mergând colo-n colo prin dormitor cu mâinile în păr

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Nume:Kim Georgiana (Geo).
Ani:27.
Ocupație:Chelneriță la o cafenea.
Culoarea ochilor:Căprui spre negri.
Culoarea părului:Șaten închis.
Frați/surori:Nu are,dar are un verișor pe nume Kim Seokjin.
Părinții:Nu are dar mama ei era româncă și tatăl ei era coreean.


Va urma....

Îmi pare rău dacă sunt greșeli gramaticale sau de exprimare.

Paranormal /J.JkUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum