Ninge cu putere și mai e puțin și vine întunericul.
În clipa asta mă plimb singur prin oraș,e foarte întuneric afară nu văd nimic, nici o mașină nu e pe stradă sau un om care se plimbă, doar eu sunt și e cam înfricoșător afară.M-am oprit din mers deoarece simt cum cineva mă urmărește pe la spate, m-am întors să văd cine e dar nu e nimeni, mi-am continuat drumul până când simt cum mă trage cineva de mână și mă trântește de un perete cu putere.
??: Ți-am zis că nu scapi de mine vreodată!
Spune și începe să mă muște de gât violent,eu mă zbat dar nu reușesc dar după ce a terminat a început să mă dezbrace,eu nu mai pot de frig vroiam doar să scap de el.Ma trântit pe jos în zăpada murdară,sa urcat deasupra mea și vrea să mă de-a pantaloni jos dar am pus mâna mea care tremură într-un hal de la frig și de la teamă pe al lui.
Eu:T-te r-rog n-nu.Spun tremurând.
??:Ce mă rogi?Hm?Acum ești al meu!
Ma dat și pantaloni jos cu tot cu boxeri și el a început să se dezbrace de pantaloni și a intrat în mine cu putere,eu am început să plâng de durere.
Eu:AU!T-te r-rog.O-opre-oprește-te.Spun plângând în hohote.
??:Nu,o să te fut până când nu mai o să mai poți să mai mergi.
Spune și se mișcă cu brutalitate și adânc în mine,după câteva mișcări brutale ochii mei devin greoi și am leșinat de durere.
M-am trezit singur și amețit m-am ridicat în picioare dar am câzut în fund dar când am câzut în fund am simțit o durere enormă și a început să tremure picioare într-un hal, m-am ridicat cu greu de pe jos și mi-am luat hainele, m-am îmbrăcat cu ele,și acum mă gândesc unde mă duc nu mai vreau să mă mai întorc acasă.Mă plimb dar iară mă simt urmărit de cineva,și mă prinde de încheietura mâinii și mă trântește de un perete.
??:Bună puștiule.Spune și mă ridică bărbia cu două degete și facem contact vizual cu el,el arată de parcă de 20 de ani.
Eu:Lasă-mă în pace.
??:De ce?Dacă o să stai cuminte nu te bat,și dacă nu stai cuminte te bat măr,ai înțeles?
Eu:D-da.
Și când nu e atent la mine îi dau una între picioare și el cade pe jos de durere,eu fug de acolo dar mă prinde altul de mână,mă ia pe sus și mă trântește pe jos în fața lui.
??:Ai încurcat-o băiețaș.... Baieți pe el!
Spune și vin spre mine două matahale și unu mă prinde de gât și celălalt mă prinde de mâini și celălalt care l-am lovit mă prinde de păr și a început să mă bată cu pumni în burtă foarte tare,am câzut pe jos de durere,au început toți trei să mă bată peste tot.După ce au terminat cu mine,unu a scos un cuțit de la spatele pantalonilor și la înfipt adânc în piciorul drept,altul a scos un pistol și ma împușcat în burtă și au plecat toți trei de lângă mine.
M-am ridicat cu greu de pe jos și mi-am dus mâna spre burta mea care sângerează grav,am plecat spre casă șchiop,după ce am ajuns în fața ușii am băut și după nici un minut sa deschis ușa.
Jn:Kook,ce ai pățit?
Spune și mă ia de încheietura mâinii și ma dus în casă,ma dus în living apoi m-am așezat pe canapea.
Jn: Trebuie să îi sun pe băieți să vină acasă.
Eu:D-de c-ce? Spun cu greu.
Jn:Pentru că sunt afară toți și te caută disperați peste tot.
Convorbire telefonică:
Rm:Alo?
Jn:L-am găsit,e în casă cu mine.Spune plângând.
Rm:Ok,dar de ce plângi?
Jn:Pentru că e rănit foarte grav, veniți mai repede acasă!
Rm:Venim cât de repede putem.
Convorbire telefonică încheiată:
Jn:Au spus că vin cât de repede pot.
Eu:Dar....Credeam că nu mai vreți să...
Jn:Hei,ești prietenul nostru.
Eu:.....Va urma....
Dacă sunt greșeli gramaticale îmi cer scuze.
Happy New Year Everyone!
A Happy New Year!🥂🎉💜❤️
CITEȘTI
Paranormal /J.Jk
ParanormalÎn povestea aceasta este vorba despre un băiat,dar din păcate au murit părinții și fratele lui într-un incendiu acum 7 ani,el a rămas singur pe lume dar el a fost adoptat de 6 oameni buni și chiar locuiesc împreună toți 7,dar când împlinește 18 ani...