Anna'dan
"Anna:lalalalalala (şarkı söylüyor)"
Ben evdeydim ve şimdi Chris'in yanına konsey kalesine gidiyorum.
"Anna:ah sonunda konsey kalesine vardım"
İçeri girdim ve Boralo'yu Görmüştüm.
"Anna:hey boralo"
"Boralo:evet Anna"
"Anna:Chris'i gördünmü"
"Boralo:şuan entity303'le toplantıda,1 saat sonra biter"
"Anna:sağol görüşürüz."
"Boralo:görüşürüz"
Arkamı döndüm tam gidicekken biri kolumu tuttu.
"Anna:?"
"Brianna:ehe merhaba Anna"
"Anna:oh Brianna naber"
"Brianna:iyi ee sana şey dicektim ben kalenin etrafına bazı bitkiler ekmem gerekiyor da bana yardım edermisin dicektim" (hafif kızarır)
"Anna:....tabi zaten bende pek yapıcağım bit iş yok :)"
"Brianna:HARİKAA hadi elini ver"
"Anna:n-ne" (hafif kızarır)
"Brianna:y-yani öyle değil ışınlınlanıcazya"
Elimi verdim ve Brianna bizi bahçeye ışınladı ve ben hayla kendimden utanıyordum olayı tamamen yanlış anlamıştım ve utandıkça yanaklarım dahada kızarıyordu.Yarım saat sonra
Brianna'dan
Oh sonunda İşimiz bitmişti ve Anna bahçedeki oturakta oturuyordu ve çok tatlı duruyordu ben ne oldunu bilmiyordum en iyisi babama sormak.
"Asker:Brianna hanım babanız sizi çağrıyor."
"Brianna:şuan nerde peki"
"Asker:en üst kattaki odada bekliyor sizi"
Üst kattaki odaya ışınlandım ve babamla entity303'ün yanyana oldunuz gördüm bu beni şaşırmıştı çünkü onlar aynı kalede olmalarına rağmen asala birbirleriyle konuşmazlar.
"Brianna:evet baba beni neden çağırmıştın"
"Yüce usta:evet brianna biz bir karar verdik"
"Brianna:yoksa sevgilimi oldunuz (kıkırdar)
Master,303:evet"
"Brianna:oha ne siz ciddimisiniz"
Aslında ben pek saşırmamıstım hem bir yerde okumuştum; çok sevme nefret edersin,nefret etme çok seversin.
babam Ve entity303 bana bakıyordu bunu onaylayıp,onaylamıcama merkezi ediyorlardı,
Yüce usta:bunu kabullenmeni bek-"
"Brianna:AAYYYYY çok sevindim sonunda rahat bir şekilde dolasabilicem...şey baba pardon anne (entity303) ve baba size benimde aldığım kararı söylemek istiyorum"
İkiside merak etmiş bir şekilde bana bakıyorlardı,
"Brianna:BEN AŞIK OLDUM HEMDE BİR KIZA"
son söyledigim şeyle babam ve annem (entity303) Baya bir saşırmışlardı.
"Entity303:benim güzel kızım"
"Yücel usta:o ikimizin kızı tatlım"
"Brianna:Ehe ben en iyi gidiyin siz rahat rahat işinizi yapın"
Ve bahçeye geri ısınlandım Anna hayla uyuyordu ben yanına oturdum ve sanırım onu uyandırmıştım.
"Brianna:Seni uyandırdım mı?"
"Anna:ehe şey ha-hayır uyandırmadın...sey saat kaç"
"Brianna:14:30"
"Anna:teşekkür ederim Chris'le Konuşmam gereken bir konu varda"
"Brianna:onala ne konuşucaktın...şey ben özür dilerim bu sordugum için"
"Anna:şey aslında ondan ayrılmak istediğimi soylicektim"
Ben ben çok mutlu olmuştum eger Anna,Chris'ten ayrılırsa benim olabilir.
"Brianna:ah ben daha fazla dayanamıcam"
Önünde diz çôktüm ve bana ne yapıyorsun bakışı atıyordu.
Ben hemen elime de bir çiçek yaratarak ona uzattım,
"Brianna:benimle çıkarmısın"
"Anna:...EVET EVET"Anna'dan
Ben evet cevabını ve Brianna beni öptü sonra
arkadan 'ooooo' sesleri gelmeye başladı arkama baktıgımda bütün konsey burdaydı ve Chris'te burdaydı üzgünün bir sekilde yanıma geldi ve bana sarıldı.
"Chris:senin adına mutlu oldum Anna"
"Anna:Chris ben özür dilerim her sey bir anda oldu ben-"
"Chris:hayır hayır asla duygular8n için özür dileme evet kırıldım ama en azindan sen mutlu oldun bu yeter."
"Boralo:evet Chris haklı...hey Chris"
"Chris:ne"
"Boralo:bak bende ne var"
"Chris:anneeee imdatt biri beni kurtarsın... Boralo çek lan onu benden"
"Boralo:hadi ama Chris bak ne kadar tatlı ve aynı senin gibi kırmızı"
Ben gülme kırızi geçiriyorduk neden çünkü Chris balıkalrdan korkan biriydi,ben gülerken Brianna konuştu.
"Brianna:odamıza gidelim mi tatlım"
"Anna:n-ne oda"Smut
Bizi anında odasona ışınaldı ve beni yatağa yatırdı ve yukardan ellerimi tek eliyle tuttu sonra beni öpmeye başladı,nefessiz kalınca beni bıraktı ve bu sefer bonuma yöneldi ve izin bırakacak şekilde öpmeye başladı aynı zaman da kıyafetimin içine elini gezdirdi ve en sonunda rahatsız oldu ve kıyafetimi anında çılarttı ve sonra südyenimi çıkarttı ve elleri alt tarafa doğru inmeye başladı.
Smut bitti
Böyle uzun mu uzun bir gece geçirdik
~Mutlu son~
Byyysssss( ˘ ³˘)♥