°♪Kevin1545 X Boralo♪°

82 7 3
                                    

Zaman dilimi polislerin Boralo'yu kelepçeledigi zaman

Bir anda yazar anlatımına geçebilir.

Kevin (Seme) Boralo (uke)

–bu hikayede somut yazasım gelmedi.
-------------------------------------------

Polis L:Sana tutuklusun dedim!

Boralo:hayır kardesim ben kabul mabul etmiyorum burası minecraft gt5 değildi,ben o arabaları gt5'ten çaldım ama burası minecraft,Beni tutuklayamassınız!

Polis L:bak evlat zorluk çıkartmada arabaların yerini söyle yoksa olucaklardan kimse sorumlu olmicak.

Polis lideri bunu doyince Boralo'nun siniri tepesine çıkmıştı,elleri kelepçeli olmasını umursamayıp polis şefinin ustune atlamıştı,Boralo sinirinin yarısını dahi polis sefinden çıkaramadan,diğer polisler gelmişti ve boralo'ya jop vermişti.

Boralo jop'u yedikten sonra tek gördügü şey kevin'ın camdan gülerken onu izlediğildi...sonra karanlık.

Kevin

Ohoh benim tatlı meleğim o...o çok tatlı,ben oturmuş boralo'yu izliyordum...neyse ne direk konuya giricem ben boralo'ya 2 aydır aşıktım ama bir türlü fırsat olmadı,hem böyle daha güzel olur... gt5'te ki polislerle bir anlaşma yaptım,anlaşmaya göre ben onlara arabaları verdim,Boralo'yu da geri aldım  ama bana baya pahalıya patladı ama sorun değil o parayı söke söke geri alıcaktım ama ben değil abilerim alıcaktı,nasıl olsa bir tane abim para,zümrüt,elmas gibi seylere bayalıyor...katliam çıkıcak ama benim zerre umrumda değil :).

'Acaba öldü mü?'

'Ah kaltak adam,benim aşkımın ne kadar canını yaktı acaba...en iyisi kahvaltı hazırlamak birazdan uyanır'

Kevin kapıyı açarak üst kata çıktı.

Boralo

'Ah başım...sanki jop değilde sanki demirle vurmuşlar gibi'

'L-lan ben nerdeyim'

Ben etrafıma bakıyordum ve şuan nerde oldumu sindirmeye çalısıyordum ama mantıklı bir açıklaması yoktu,sonra aklıma geldi lan polisler beni bayıltmıştı ve burası hiç sorgu odasına benzemiyor.

'Ah keşke şuan ellerimi çözebilsem'

Ben kollarımı ve bacaklarımı zincirlerden kurtarmaya çalışırken,aşağıya inen ayak sesi duydum,hemen gözlerimi kapattı,kapı açıldı ve birinin karşımda durdu,çeneni kavradı ve dudağımı öptüm çok sert öpüyordu,dayanamadım ve gözlerimi açtım.

Karşımda durup dudakalarımı kanatan kişi

"K-kevin!"

"Ahah sonunda uyandın,bir anlıgınada olsa öldünü sandım ama sorun değil ölsende seni geri diriltirim :)"

"S-sen ne saçmalıyorsun be,çözüm beni çabuk"

"Bir öpücükle verirsen neden olmasın"

"NE asla benim bir karım var ve onla mutluyum kevin,o Yüzden rahat bırak beni"

Kevin sinsice sırıttı ve Boralo'ya yaklaştı bir eliyle Çenesini kavradı ve sert bir şekilde öpüp dudakalrını kanattı,diğer eli ise telefondaydı,Boralo ile öpüşürken fotoğraf çekmişti.

"Hey! Ne yaptınız sanıyorsun sen"

"Hiç bir şey,sadece Catarina kocası'nın başka bir erkekle öpüştünü görünce ne gibi bir tepki vericekti diye merak ettim"

Boralo şok içinde bir telefona bir Kevina bakıyordu ama nafile fotograf çoktan Catarinaya gönderilmişti ve fotografı görmüştü.

"Ahaha bak ne yazmış"

Kevin telefonu boralo'ya doğru uzattı,boraloda Catarinadan gelen mesajı okudu ve geri çekildi.

"Ahah ne oldu karın seni boşadımı çok üzüldüm bak"

Boralo sadece sessiz sessiz ağlıyordu artık gücü kalmamıştı,Kevin üst kata çıktı ve elinde bir meyve suyu ile geri geldi,boralo'nun zincirlerini çözdü meyve suyunu bıraktı ve tekrar üst kata çıktı.

Boralo,Kevinın gitmesi ile oturduğu yerden kalktı ve bağıra bağıra ağladı,susayınca kevinın getirdigi meyve suyunu içti.

Bir kaç dakika sonra Kevin keyifli bir şekilde aşağıya geldi,boralo'yu görünce yüzündeki gülümseme büyüdü.

"Ne oldu azdın mı?"

Bunu alaycı bir sekilde söylemişti.

"Sen bana azdırıcımı verdin"

"Abartma sadece orta düzeyde bir azdırıcı,biraz fazla koymuş olabilirim"

"Eee yapıcakmıyız"

"E-evet"

"Harika"

Kevin bir anda Boralo'yu arkadaki yata doğru itti ve boralo'nun gömleğini çıkardı,ardında hemen onu öpmeye başladı,dudakları kanayana kadar boraloyu öptü kevin,hiç vakit kaybetmeden kendi kıyafetlerinide çıkardı...
.
.
.

Uzun mu uzun bir gecenin ardından Kevin 2 Boralo 4 defa Boşaldı banyo yapıp yattılar.

__________________________________

Uzun bir zaman sonra boralo ship kitabına devam ettim,bu gün sumut yazasım hiç gelmedi yaa neyse görüşmek üzere bayy

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 10 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

 Boralo Ship'i İşte Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin