(Malesef sumut olmicak...bu arada benden baska bu ship'i yapan varmı?)
(Freakgirl yetişkin olduğu zaman ki hali)Freakgirl
Ben kendi minecraft sunucumda tek başıma oynuyordum,çünkü artık Trmc ile olan tüm iletişimi kestim ve iyiki artık trmc ile çalışmıyorum sürekli BoraLo'yu nasıl yeneriz,onu nasıl bir plan yaparsak yeneriz vb. Artık bıkmıştım...
Evimi sonunda bitirmiştim ve çok güzel olmuştu,ama bir şey eksikti"Ah tabiki yatak ve yiyecek"
Ben eve o kadar odaklanmıştım ki en önemli iki şeyi hepten unutmuştum,en iyisi ben gidip şu malzemeleri toplum
Bir süre sonra gerekli olan her şeyi toplamıştım ve eve geri dönmek için yola koyuldum ve yolda çok güzel Çiçekler gördüm ve evimde çiçeklerin güzel durucanı düşündüğüm için çiçekleri toplamaya basladım ve sonradan fark ettim ki bu çiçekler evime doğru çıkmış ve ya bir kişi tarafından yerleştirilmiş,bunu pek kafaya takmadım ve işime devam ettim...sonunda evim gelmiştim ve direk odama gidip kendimi yatamam attım bi 3 dakika yatakta dinlendikten sonra odamın hemen karşısında olan zırh odasına girdim,zırhlarımı bıraktıktan sonra odama geri döndüm ve üstümü değiştirdim ve yatağıma yattım.
✿✿
✿ฺ
✿ฺ
"Off her yerim ağrıyor-lan ben niye yerdeyim"Ehe yine uyurken yataktan düştüm herhalde neyse ben en iyisi bir hava alıp geleyim.
.
.
.
YazarFreakgirl dışarıda bir kaç dakika dolaştıktan sonra ileride bir kaç kelebek gördü ve elini cebine attı ama telefonu cebinde değildi
"Ahııı bende tam unutucak zamanı buldum"
Dedi
Ve söylenecek söyle ne evine geri döndü telefonunu odadan aldı ve kelebeklerin olduğu yere geri döndü tam fotoğraflarını çeketiği sırada,bilinmeyen bir numaradan bir mesaj gelmişti"O kelebekleri çekmene geri yok,sen o kelebeklerden daha güzel ve eşsissin"
Freakgirl afallamıştı,telefon numarasını nerden bulmuş olabilir ki diye düşünüyordu ve bilinmeyen numaradan yejiden bir mesaj gelimişti
"O güzel zihnini fazla zorlama tatlım"
"Sende kimsin ve benden ne istiyorsun"
"Ben sadece seni istiyorum ve üzgünüm kim oldumu zamanla anlicaksın güzelim"
"S*kt*r git"
"Aaa böyle sözler sana hiç yakışmıyor"
Freakgirl daha fazla dayanamadı ve bilinmeyen numarayı engelledi,simdilik tehlike geçmemiş gibi hissediyordu,bu konuyu daha fazla düşünüp kafasını yormak istemiyordu.
✿ฺ✿ฺ
✿ฺ
✿ฺ
saat baya geç olmuştu,ama freakgirl bunu pekte umursamıyordu,evine dönmesi gerektiğini biliyordu ama kaybolmuştu en sonunda pes etti ve bir ağacın arkasına yaslandı ve uyudu
✿ฺ✿ฺ
✿ฺ
✿ฺ
Anna
Ben Freakgirl'ün uyuduğundan emin olduktan sonra onu evine götürdüm,yatağına yatirdım çok tatlı uyuyordu ama galiba ormanda yaralanmıştı,avucunun içinde bir kaç çizik vardı,büyük ihtimalle moblarla savaşırken kılılıcın sapık yapmış olmalı.
Düşüncelerimden sıyrılıp elini sardım ve aşğı kata inerek yemek yapmaya basladım bir yandanda ona bu olayı nasıl açıklıcamı düşünüyordum,o mesajları atan kişinin ben oldumu bilse şuan beni mahfetmişti.
.
.
.
.
Bir süre sonra sofra tamamen hazırdım,yapmam gereken tek şey Freakgirl'ü çağırmaktı,üst kata çıktım ve kapının kulpunu çevirdim içeriye adım attıgım an arkamda birinin durdunu anladım ve refleks olarak elimle vazoyu tuttum,Freakgirl bana şaşkın şaşkın bakıyordu."SENDE KİMSİN VE EVİMDE NE İŞİN VAR"
"Eheh sey ben Anna belki beni Boralo'nun arkadasları 1545'lerden tanıyorsundur"
"Evet seni tanıyorum Anna1545 ama senin burda benim sunucumda ne isin var,boralo'yu yok etmek için geldiysen boşa geldin ben o işleri bıraktım"
"...ben aslında yanlışlıkla bu sunucuya geldim,kendi sunucumda oynarken arkamda hiç bilmediğim bir portal açıldı bende içine düştüm sonrada buraya geldim ve portal arkamdan kapandı"
"Anladım...sonrada beni mi buldun?"
"Evet...karnına aç olmalı,yemek yaptım hadi gel"
"Hııımm çok güzel kokular geliyor alt kattan"
.
.
.
.
Yemegi yedikten sonra biraz daha konuştular bir kaç hafta sonra Anna herşeyi Freakgirl'e anlattı ve sevgili falan oldular,bir kaç ay sonra evlendiler düğüne herkes gelmişti ve ilk kez Boralo ve Trmc kavga etmemişlerdi yani düğün bitimine dek.~SON~
__________________________________
Şu hikayeyi yazana kadar canım çıktı bir türlü seneryo fikri gelmedi neyse bunu büyük ihtimalle cumartesi okuyor olursunuz (yayınlamayı unutmassam)