Great master(uke)
Entity303(seme)Great master
Ben tamam tamına 9 aydır bu mortum(turuncu olan evren varya)evrenindeyim ve savaşı kaybetmiş olmam hiç umrumda değil,yine mortum evreninde ağacın altında,başımı eymiş şekilde otururken,biri yanıma geldi ve önümde bağadaş kurup oturdu,kafamı kaldırdığımda bu kişi kızım oldunuz gördüm
"Great master:B-brianna benim canım kızım"
Ben gözyaşlarımı tutamadım,hayatımda ilk kez ağladım
"Brianna:baba lütfen ağlama,her şey geçti gitti,bak ben hayla yanındayım üzerinden 9 ay geçmesine ragmen"
Canım kızım Briannaya sımsıkı sarıldım ve Brianna bir anda tedirgin oldunu hissettim(babalık için güdüleri)
"Great master:ne oldu Brianna neden bir anda tedirgin oldun"
"Brianna:baba benim banımı kaldıran kişiyi merak ediyor musun?"
"Great master:evet...senin banını kim kaldırdı"
"???:tabiki de ben Çok eski dostum"
"Great master:sen...Entity303"
"Neden kızımın banını açıp,onu kurtardın"
"Entity303:sence neden"
Bana doğru gelmeye başlamıştı,hemen Brianna'yı arkama aldım ve yanıma geldiginde,yüzünde şeytani bir sırıtış vardı,bu şerefsiz kesin bir bok yapacak
"Entity303:sana sadece bir seçenek sunucam 'ya benimle konsey kalesine geliceksin,yada kızına veda ediceksin' "
"Great master:neden senle konsey kalesine geleyim ki,ve sen bir çıkarın olmadığı sürece-"
"Entity303:sen bunları boş ver,kabul ediyor musun,etmiyor musun,hem kızın bu teklifi çoktan kabul etti"
Ben Brianna'ya baktığımda,başını öne etmiş şekilde bekliyordum,elimi kaldırıp başımı okşadım
"Great master:sorun yok tatlı kızım"
"Ve evet teklifi kabul ediyorum"
Entity303
Ben mutlu olmuştum,neden böyle hissetti mi bilmiyorum ama Great master ile savaştımızda daha iyi hissetmiştim,her halde ondan dolayı ona üzüldüm ve kızının banını bu yüzden kaldırmıştım bu dedigime ben bile inanmadım aman neyse sen ben portalı açtım ve önce Brianna,Great master ve en son ben geçmiştim
"Brianna:vay entity konsey kalesi dahada büyümüş"
"Entity303:evet baban savaşı kaybedince konsey kalesini kendime göre dekore edim dedim"
Yan gözle Great master'a bakınca sinirden kudurdunu gördüm ama o asıl bu akşam yatakta kudurucak ama neyse
"Entity303:hadi bütün gün burda dikilicek halimiz yok herhalde"
"Great master:bir tuzak olmasını nerden bilicez-Brianna nereye"
"Entity303:offf ne kadar sıkıcı bir ebebeyinsin"
"Great master:en azından benim bir çocugum var,ama senin yok çünkü:sen ebebeyin olamıcak kadar tecrübesizsin"
"Entity303:ooo öylemi Master,İzle ve gör yakında,baba olucamı hissediyorum"
"Great master:hehe hadi konuşup durma gidek artık şu kaleye"
"Entity303:tamam aşk-girelim hadi"
Ahııı ona az daha aşkım dicektim iki saniye şu lanet azımı tutamadım of,en azından anlamadım ama ben ona 9 aydır aşığım ama bir türlü nerde oldunu tespit edemediğim için bulamamıştım,mortum evreninde bir efsaneyi tepit etmek çok zordur.
"Entity303:eee konsey kalesini beğendin mi?"
"Great master:hiç beğenmedim çok göz yorucu"
"Entity303:ama düşüncelerin aynısını söylemiyor XD"
"Great master:neyse ne bizi neden seninle birlikte konsey kalesine gelmemizi istedin"
"Entity303:bunun için"
Yazar
Entity303,Great master'a biraz daha yaklaştı ve onu öptü
"Entity303:altta sen varsın"
Gret master onu şuan öldürebilirdi ama yapmadı,ve o da öptü verdi
~SUMUT~
Great master Onu öpünce 303 baya şaşırmıştı ama umursamadı ve odaya ışınlandılar.
303,great master'ın Dudaklarına yapışarak daha sert öpmeye başladı ve ardından great master'ın gömleğini çıkardı,bu sefer boynuna yöneldi ve Öpmeye başladı ve ardından ısırarak kanattı"G.M:ah-ah-a-hh-aahh"
"Entity:bu kadar çabuk inlemeni beklemiyordum"
"G.M:sus ve devam et"
Entity kanattıgı yeri yaladı ve ardından Great master'ı yata iterek üstüne çıktı ve öpüşmeye başladılar entity'nin eli great master'ın pantolunun gider ve anında çıkarır ve ardından kendi kıyafetlerinde kurtulunca,üç parmagını master'a doğru uzatır ve master emer.
Yeterince ıslandını düşünen entity önce bir parmağı sokar ardından ikinci parmağı sokar"G.M:AH-AA-AH-D-DU-DUR"
"Entity:üzgünüm sevgilim,ama bana devam etmemi sen söyledin"
Ve ardından üçüncüsü parmagıda soktu ve makas hareketi ile genişletti ve içine girdi içerde rasgele bir yerler vuruyordu ve sonunda hassas noktayı bulmuştu anında oraya vurmaya başladı
"G.M:AHHH-AH-B-BOŞALICAM"
"Entity:olmaz,bu kadar çabuk boşalamassın"
"G.M:l-l-lütfen daddy"
Entity parmağını çekti ve master boşaldı,ama entity hayla boşalmamıştı bir tur daha yaptılar ve master 3.defa Entity ise daha yeni boşalmıştı,entity bundan baya zevk almıştı ve master'a baktığında uyudunu görmüştü uzun bir gecenin ardından duşa girdiler ve uyudular.
~SON~
----------------------------------------------
Olm hayatımda ilk kez bu kadar detaylı sumut yazdım,şuan utancımdan yerin dibine girdim,ve kontrol etmeden atıyorum,iyi okumalar