•♪Patron X Boralo♪•

209 12 11
                                    

Patron'dan

Ben kendi sunucumda minecraft oynarken telefonuma bir mesaj gelmisti ve Boralo beni yapı kapışmasına çağarıyordu.
Bende onun sunucusuna girdim ve sunucuda bir-iki dakika dolastıktan sonra Kayıta gireceni söyledi ve yapı kapışması başladı.
Kağıt çekmiştik ve kağıtta bir köy yapmamız gerektiği yazılıydı hemen yapmaya basladı.
.
.
.
Tamaman köyü bitirmek üzereydim sadece yollar,tırafik lanbaları ve hastanenin içi kalmıştı,bende önce yolu hastanenin içini hallettim sonra yolu yapmaya başladım ama izleniyormuşum gibi hissettim ve boralo'nun bölgesine baktım ama o yapısını yapıyordu ve galiba takipçilerine bir seyler anlatıyordu çünkü arada bir duruyordu,ben tam yapımı yapmaya devam edicektim ki biri kafama vurdu.

"Patron:AAAAAA"

Boralo'dan

Ben takipçilerime patronu nasıl trollicemi anlatırken patronun bağırma sesini duydum.

"Boralo:patronn iyi misin...ne oldu"
"Patrrrooonnnn"

Videoyu kapattım ve patronu bölgesine giderek onu aramaya başladım ve ağaçların önünde tabele vardı tabelaları takip ettim ve bir yere götürüyordu
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Sonunda tabelalar bitmişti ve ben magra gibi bir yere gelmiştim içeri girdim ve heryerde benim fotoğraflarım vardı,Buda neydi böyle

"???:ahh boralo tatlım sonunda geldin"

"Boralo:patron senden ne...gözlerine ne oldu neden pembe renkte ve içinde neden kalp işareti var"

"Patron:aşkııııımmm"

"Boralo:n-ne diyorsun patron kendine gel"

Yanına gittim,onu omuzlarından tuttumve salladım

"Boralo:patron kendine gel"

"Patron:aşkııımm"

Dedi ve bana sardı,sonrada yüzünü yüzüme yaklaştırdı ben daha ne oldunu anlamadan dudaklarıma yapıştı ben karşılıklı verip vermeme arasında gidip geliyordum sonunda karşılık verdim,gözlerimi açtıgımda,patronun bana baktını gördüm ve gözlerine yeşil renkteydi.

Sonra sevgili olduk fana filan işte

Herkese merhaba şuana hiç yazasım yok o yüzden bu shiphi kısa kestim umarım beğenirsiniz iyi geceler
Tilkilerin(◍•ᴗ•◍)❤

 Boralo Ship'i İşte Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin