Patron(uke)
Chris(seme)Chris'den
Ben boralo'nun Sunucusun girmiştim ve boralo yine bir arkadaşıyla troll videosu çekiyordu ve sıra şişe çevirme oynuna gelince isim etiketi patron oldunu gördüğüm kişi benim baya ilgimi çekmişti aslında gay'dim ama neyse bende şişe çevirme oyunua katılayım,ve hemen yanlarına gittim ve patron beni fark etti.
"Patron:patron şu gölgede ne?"
"Boralo:ne gölgesi?"
"La-lan bu Chris patron çabuk koş"
"Patron:neden koşayım patron onunla erkek gibi yüzleşicem"
"Chris nerdesin kendine güveniyorsan kendi gösterde lan"
"Chris:tam arkanda duruyorum patron"
"Patron:la-lan arkamda ne işin var lan senin ödümü patlandin lan"
"Boralo:Chris patronu hemen rahat bırak"
"Chris:üzgünüünüm ama HAYIR"
ve onlari iki farklı yere ışınladım patronu özel hapishaneme,boralo'yu ise labaratuvarıma ışınladım ve ona "Chris:bu labaratuvardan kaçman imkansız ve kolundaki zincirleri ne kadar zorlarsan zincirler hem sıkılaşıcak ve elektirik verilicek haberin olsun sonra niye elektirik veriliyor deme"
"Boralo:kapa çeneni Chris arkadaşıma zarar ver- (zinciri sorular elektirik.Ç) AAAAAA"
"Chris:ben seni uyardım"
Simdi patron'un yanına gitme zamanı,patronun yanına ışınlandım ve bir anda karşısında belirdim için ürkmüstü.
"Chris:ne o korktun mu ?"
"Patron:ne korkucam boralo nerde çabuk söyle"
"Chris:bu ne atar be gelir gelmez bir soluklansaydın"
"Patron:eğer ellerim bağlı yolmasa ben sana yapıcamı bilirim de,ellerim bağlı"
"Chris:öylemi canım,o zaman sana meydan okuyorum,eğer sen kazanırsan boralo ve seni bir daha rahatsızetmicem,ama be kazanırsam sen benim kölem olursun."
"Anlaştık mı?"
"Patron:...anlaştık"
İkimizide arenaya ışınladım ve ona gerekli bütün malzemeleri verdim.
"Chris:kölem olmaya hazırmısın"
"Patron:sen zırh giymicekmisin?"
"Chris:seni yenebilmek için zırha ihtiyacım yok!!"
"Patron:iyi o zaman yenilmeye hazır ol"5 dakika sonra savaş bitti
Patron'dan
"Chris:HAHAHAHAHAH"
"hani beni yenicektin"
"Kaybettini kabul et ve benim kölem ol"
"Patron:asla pes etmicem"
Pes etmicem dedimde benim hiç gücüm kalmadı şuan bayılmak üzereydim zar zor ayakta duruyordum Chris benim zorla ayakta durdu mu anlayıp yanıma geldi sonrası karanlık.Chris'den
Yanına gittiğim an üstüme yığıldı ve bende onu odama görürdüm ve boralo'ya bakmaya gittim oda bayılmıstı.
Lan bunların kardeş olabilirmi lan ikiside ben ne dersem tersini yapıyor,neyse.
Boralo'yu da kucagıma aldım ve misafir odasına götürdüm,başınada doktor ve içerde ve dısarda iki tane koruma koydum bu adamın sağ solu belli degil her an koca tesisi yıkar vallaha.
Geri patronun yanına gittim ve hayla uyuyordu yaralarını sardıktan sonra yatağımın karşısındaki kapıya ilerleyim masama oturdum ve çalısmaya başladım o uyanınca bazı özel işlerim vardı onunla HAHAHAHAH (Öyle bir coştum ki kimse beni durduramaz)20 dakika sonra
Patron da
Gözlerimi açtım ve bir odadaydım ve boynum acıyordu elimi boynuma götürdügüm an boynuma takılı bir şey fark ettim ve ellerimde kelepçe vardı hemen yanımdaki aynaya baktım ve bir tasma benzer bir şey fark ettim ve sonra...
"Patron:rövanşı kaybettim (kısık sesle)
"Chris:evet kaybettin,hadi ama o kadar da kötü bir şey değil sadece benim kölem oldun"
"Ve efendin olarak bana yardım etmeni istiyorum."
"Patron:boynumda tasma ve ellerim kelpçeli oldugu sürece sana yardım edemem"
"Chris:hiç sorun değil ben onlar olsada bana ait oldunu sana kanıtlaya bilirim"dedi
Ben önce ne dedini anlamadim sonra baya bir utandım ve Chris bana bakarak piç sırıtışı yapıyordu.Smut
Ben ne oldunu anlamadan Chris üstüme atladı ve beni öpmeye başladı bu öpüsme bir kaç dakika sürdü sonunda ikimizde nefessiz kalmıstık ve Chris dudaklarımı bırakıp boynuma yöneldu boynumu öperken aynı zamanda elini kıyafetimin altına soktu ve elleri alt tarafıma doğru inmeye başladı. (gerisi sizin hayal gücünüze kalsın çünkü yazdıkça ben utandım)
Bana sôvmyin lütfeeeeee
Hoşçakalın tilkilerin( ˘ ³˘)♥