အကျီအထည် 20 လောက်လဲဝတ် လိုက်ရလို့စိတ်ဆိုးသွားတယ်ထင်ကာ ပြုံးပြုံးကြီးနဲ့ သာကျန်ခဲ့တဲ့ Jungkook ရှင်တို့အဲ့လိုထင်နေတာလား တကယ်ကအဲ့လို့မဟုတ်..
သူကိုသွားခွင့်ပြုပါအုံးပြောကာလှည့်ထွက်သွားတဲ့ Taehyung လက်ကိုလှမ်းဆွဲကာ သူကားရှိရာစီပြန်၍ ဆွဲခေါ်လိုက်တာကြောင့် Taehyung အနည်းငယ်လန့်လို့သွားသည်..
" ဘယ်သူခွင့်ပြုချက်နဲ့ မင်းကပြန်မှာလည်း ကလေး"
" ဟင် "
" ကိုယ်ပြန် မပို့မချင်း မင်းမပြန်ရဘူး မင်းတယောက်ထဲသွားလို့ တယောက်ထဲပြန်တာက တမျိုး မင်းမိဘတွေစီက ကိုယ်ခေါ်လာတာကြောင့် ကိုယ့်မှာတာဝန်ရှိတယ် အဲ့တာကြောင့် ကိုယ်ပြန်မပို့မချင်း မင်းမပြန်ရဘူး "
"ကလေးမှာ အတန်းချိန်ရှိသေးတယ် "
" ကျောင်းဆက်တက်ချင်သေးတယ်ဆို ကိုယ့်နောက်ကိုချောချောချူချူလိုက်ခဲ့ "
Jungkook ရဲ့အပြောအဆိုကြောင့် Taehyung မှာ တော်တော်လေးစိတ်ကသိကအောင့်ဖြစ်ရသည်.
Tae pov.. ဘာလည်း ခင်များကဘာလည်း ကျွန်တော်ကို အရုပ်တရုပ်လိုဝယ်လိုက်တာလား ဟား ခင်များက တကယ်စိတ်ရှုပ်ဖို့ကောင်းတဲ့သူပဲ..
" တက် "
" nae! "
သူကိုယ်တိုင်တံခါးဖွင့်ပေးကာတက်ခိုင်းလို့ ကားပေါ်တက်လိုက်ရပြန်သည်..ဘယ်ကိုထက်သွားအုံးမယ်မသိ အခုအခြေအနေဆိုကျောင်းကတက်ရမယ်မထင်တော့..
" ဒါရိုက်ဘာဝူ ကျွန်တော် Euphoria Jewelry ဆိုင်ကို သွားမယ် "
သူနားနဲ့ကြားလိုက်ရတာ တကယ်ကြီးလား အဲ့ဆိုင်က ကိုရီးယားမှာဆိုနာမည်ကြီး Jewelry ဆိုင်ကြီးဆိုလည်းမမှားဘူး ဟိုတလောကပဲ အဲ့ဆိုင်က လည်ဆွဲသေးသေးလေးကို ဘယ်လောက်ဆိုလို့ social မှာ ကယက်ထသွားသေးသည်. Jimin ပြောပြလို့သူကောင်းကောင်းရင်းနှီးနေခဲ့တာ ထိုဆိုင်နာမည်နဲ့..
တကယ်တော့ Taehyung ဟာ သူ့မိဘတွေအလုပ်လုပ်တဲ့ အလုပ်ရှင်သူဌေးလို့သာသိတာ Jungkook တို့ဘယ်လောက်ချမ်းသာလည်းဆိုတာမသိ.. သူမသိသလို သူ့မိဘတွေလည်းသိလားဆိုမသိကြ..