Giriş

31 4 2
                                    

Yep yeni bir kurguya daha hoş geldiniz💓💓

Uzun zamandır taslakta olan bir kurguydu ve artık sizlerle buluşması gerektiğini düşünüyorum.

Çünkü bu kitap aslında kendi değerinin farkında olmayan bir kızın hikayesi.

Okumaya geçmeden önde lütfen kitabımda herhangi bir reklam yapmayın olur mu?

Bu hoş bir davranış değil.

Hassasiyetiniz için teşekkür ederim.

Başlangıç tarihinizi buraya bırakabilirsinizzz.

Keyifli okumalar dilerim.

Bu kitap kendi değerinin farkında olmayan herkese gelsin'

**

Sevgili Günlük,

Ben Ahsen.

Ahsen Kargavuş.

Bugün 8. yaşıma girdim. Annemler ellerinde seninle geldiler. Sana yaşadığım her şeyi anlatmam için. Sanırım biraz fazla konuşuyorum ki beni başlarından almak istediler.

Şaka bir yana konuşmayı çok seviyorum. Konuşmayı daha 1 yaşında bile değilken çözmüşüm.

Kendi kendime bir şeyler anlatmaya çalışırken konuşmuşum bir anda!

Ne yapayım bir şeyler anlatmayı çok seviyorum! Sana diğer doğum günü hediyemi söylüyorum hazır mısın!!

Abla oluyorum!

Babam "Bu günlüğü kardeşine okutursun"dedi. Bu da benim ona doğum günü hediyem olacakmış.

Kardeşim erkek olacakmış biliyor musun?.

Keşke bir kız kardeşim olsaydı böyle bir birimize makyaj yapar bir birimizi giydirirdik ama olsun bu da güzel bir haber bence.

Erkek kardeşimin ismimi koymama izin bile verdiler üstelik. Adını Arda koymayı düşünüyorum. Ya da Arhan. Ahsenle ne güzel gidebilir ki?

Ya da bilemiyorum. Ona güzel bir isim koyacağım. Tıpkı benim ismim gibi. Ahsen demek en güzel demekmiş!

Ben babamın güzel kızıymışım. Ona en güzel hediyeymişim. Kardeşimde bana en güzel hediye!

Sanırım biraz fazla darladım seni!!

Yarın görüşmek üzere..

Elimdeki kağıt parçasına baktım. Annem bana hep insanlara yardım etmem gerektiğini öğretmişti.

Yüzümdeki tebessüm dudağıma gelen göz yaşımın tadıyla yavaşça kayboldu.

Camı kırılan herkese koştum.

Benim evim yanmıştı, kimse yoktu.

*
İlk bölümün sonuna geldik,

Umarım beğeneceğiniz bir kurgu olur.

Bir sonraki bölüme kadar kendinize iyi bakın.

Çokça öpüldünüüüüüüz!!

Kanadı Külden KelebekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin