🦋
Keşkelerle bir ömür geçseydi eğer, kelebeklerin keşkeleri kalmazdı.
Belki bir gün daha yaşasam demez,
İçlerinde ukdeleri kalmazdı.Peki ya neyseler?
Belki de en büyük yarası olan şeydi neyseler. Heves edipte yapamadıklarıydı.Çünkü Kanadı Külden Kelebeğin en büyük yapmak istediği her şeyi neyseyle başlatmasıydı.
"Neyse zaten yarın öleceğim"dedi. Oysa o an bitmişti zaten, neyseler arasında sıkışıp kalmışken.
🦋
Sevgili Günlük,
Sınav haftasında olduğum için sana yazmaya çok vakit bulamadım. Bunu bu haftalık mazur gör olur mu?
Bu hafta bir sürü sınav olduk. Dersten başımı kaldıramadım resmen!
Sırf eve iyi notlar getireyim ailemi gururlandırayım diye çok çabalıyorum günlük. Ama bugün öğrendim ki aslında çabam hiç bir şeye değmezmiş.
Annem 100'ümü takdir etmiyor, 99'uma kötü diyor.
Gerçekten yoruldum günlük çok yoruldum hemde.
Neyse belki bir yerlerde hala daha annemin biricik kızıyımdır.
Tekrar derse dönsem iyi olur söz sonra gene yazacağım!
🦋
Aren'in sözleri kafamın içerisinde yankılanmaya devam ediyordu.
"Pekala Ahsen"dedi en sonunda. "Geç oluyor eve gitmen lazım artık"dedi. "Annemler umursamıyor seni de ilgilendirmez"dedim.
"Annen olmamam ilgilendirmediği anlamına gelmiyor Ahsen"dediğinde kaşlarımı çattım.
"Neden ilgilendirsin?"dedim. "Çünkü kalmandan gerekenden daha fazla kalmana sebep oldum"dedi. "Ayrıca saat geç ve kız başına dışardasın"dedi.
"Eve kadar eşlik etsem iyi olur aslında"dedi. "Buna gerek yok teşekkür ederim"dedim.
"Ahsen kötü biri değilim"dediğinde güldüm. "Bunu bilemem"dedim.
"Seni öldürmek istesem şimdiye yapardım"dediğinde aklıma gelen soruyla "Bir insan bir insanı öldürdüğü zaman katil mi olur yoksa kahraman mı?"dedim.
"Eğer öldürmeye çalıştığı insan onu öldürmeye çalışıyorsa kendisinin kahramanı olur ama aksi takdirde ise katil"dedi.
"Bir insan bir insanı neden öldürür?"dedim. "Kendini kanıtlama gafletine düştüğü için"dedi.
"Ya da tanıkları kaldırmak için"dedi. "İyi de neden soruyorsun böyle şeyleri Ahsen"dedi.
"Bilmem içimden geldi"dedim. "Tabi benle konuşmak hoşuna gitti eve gitmek istemiyorsun öyle değil mi?"dediğinde kaşlarımı çatarak ona baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanadı Külden Kelebek
Ficção GeralCamı kırılan herkese koştum, Evim yandı kimse yoktu. "Ah sen, güzel kalpli kız" ** Kanadı Külden Kelebek adındaki ilk kitaptır, çalınması durumunda gerekli işlemler başlayacaktır. Yayınlanma Tarihi:01/10/2024