6.BÖLÜM

4.8K 224 74
                                    

Sabah gözlerimi esmanın beni uyandırması ile açarken gözlerimden hala uyku akıyordu.

derin bir nefes aldığımda bana bakıp sırıtan esmaya baktım. "ne oldu esma "dediğimde sırıtışını gizleyerek "alex bey sizi kahvaltıda bekliyor doğan abi "dediğinde şaşırdım ama bir o kadar da bunu beklemiyordum. normalde iki gündür sabahları evde olmazdı. ama şimdi sabahın sekizinde evde kahvaltı yapıyordu. başımı iki yana salladım. kendine gel doğan adamı iyice canavara çevirdin.

sonuçta ne kadar kötü ve tehlikeli bir hayatı olsa da o da bir insandı. başımı sallayarak "geliyorum birazdan "dedim. esma başını sallayarak odadan çıktığında ayağa kalkıp odanın içindeki banyoya girdim.

işlerimi halledip banyodan çıkarak odama tekrar girdim. üstümü değiştrip aşağı indim.

salona girdiğimde yemek masasının başında oturan alex ile göz göze geldim. dudakları benim bilmediğim bir gülümseme ile peyda olurken sabah sabah bu enerjinin nerden geldiğini merak etmiyor değildim.

"günaydın sevgili avukatım "dediğinde kullandığı hitap gözlerimi kısmama neden oldu ama bunu yapmadım.

"günaydın sevgili müvekkilim "dedim ona karşı. karşısına geçip oturduğumda bana bakıyordu.

"bugün nasılsın "dediğinde ona bakıyordum. emine abla önüme koyduğu kahvaltı tabağına bakıp emine ablaya "teşekkür ederim "dedim. kadıncağız gülümseyerek başını salladı. salondan çıktığında çatalımı aldım.

"iyiyim sen nasılsın "dedim ağzıma bir parça peynir atarak ona baktım. sanki gören de kırk yılık karı koca sanır ama böyle ingilterenin eski zamanlarından falan.

"güzel o zaman bugün benimle geleceğin gezi için hazırsın "dediğinde ona baktım. gezi mi?

"ne gezisi bu "dedim ona bakarak. çatalımı tabağıma bırakarak. dirseklerini masaya yasladı.

"seninle bir deniz gezisine gideceğiz en azından biraz ortalık durulana kadar "dediğinde amber sarısı gözleri gözlerimi hedef almıştı.

"bunu bana sorman gerekmiyor muydu?"diye sordum. başını sallayarak çayından bir yudum aldı.

"işte sordum ya ayrıca beni red edeceğini düşünmüyorum "dediğinde gözlerine baktım. narsist herif,  başımı yavaşça omuzuma yatırarak ona baktım.

"ama reddediyorum hiç bir yere gelmiyorum "dedim sandalyemi iterek ayağa kalktım. ve arkamı dönüp merdivenlerden yukarı çıktım.

beni bu tehlikeli hayatına zorla  sokmuş olabilirdi buna katlanabilirdim ama bana bir sahip muamelesi yapmasına asla! kim olursa olsun buna asla izin vermezdim.

buna kimsenin ne gücü yeterdi ne de mevkisi. merdivenlerin bitişine geldiğimde kolumdan tutulması ile kolumu tutan kişiye baktığımda amber gözlerini gördüm.

"sana fikrini sorduğumu hatırlamıyorum sevgili avukatım şimdi gidip hazırlanıyorsun "dediğinde kolumu sertçe çektim.

"senin bu mafya hareketlerin bana sökmez alex "dedim işaret parmağımı ona doğru tutarak.

"ne gücün ne bulunduğun konum umurumda bile değil sen benim sahibim değilsin "dediğimde birden kollarımdan tutarak sırtımı duvara yasladığında beni ve duvar arasında sıkıştırdı.

"senin bu asi tavırların beni çok azdırıyor avukat "dediğinde ona şaşkınca baktım. pes artık.

bütün hücrelerime kadar şaşkınca ona bakarken yüzüme yaklaştı. nefesi dudaklarıma çarpıyordu.

"beni tahrik etmen hiç senin açından iyi bir şey değil "dediğimde irileşmiş gözler ile ona bakıyordum.

"s-sen n-e di-yorsun "diye kekelediğimde şaşkınlığım konuşmamı bile etkilemişti. bu nasıl bir libidodur ya.

dudakları yukarı doğru kıvrıldı. eli belime doğru kaydığında nefesim soluğumda duruyordu.

"srni tahrik etmiyor muyum avukat "dediğinde eli belimden aşağı doğru uzuvlarıma kayarken dokunuşlarını hissediyordum.

"yapma "dedim. gözleri gözlerimden ayırmıyordu. " neyi yapmamayayım "dediğinde gözlerimi kapatarak "tamam geleceğim ama yapma "dedim. "gözlerini aç avukat "dediğinde elini çekmişti.

"merak etme  rızası olmadan kimseye dokunmam avukat sapık değilim "dediğinde ona bakıyordu. derin bir nefes verdiğimde birden yanağımda hissettiğim dudaklar ile şaşkına yanağımı öpen ve geri çekilen adama baktım. sırıtıyordu bir de.

"on dakika içinde seni arabada bekliyorum on dakikan var sevgili avukatım "dedi keyifle ellerini cebine sokarak merdivenlerden indiğinde içimden bu adan ile nasıl baş edeceğimi düşünüyordum.

bana dokunmaya kalkışırsa çükünü patlatırdım.

****************************************************************************************

BÖLÜM HAKKINDA BOL YORUM İSTİYORUM ŞEREFSİZLİK YAPMAYIN YEMİN EDERİM DİĞER BÖLÜMDE SİZİ ÇILDIRTACAK ŞEYLER YAZAR YARIDA BIRAKIRIM GÖRÜRSÜNÜZ. ONUN İÇİN ADAM OLUN BOL YORUM YAPIN LAN.

MAFYA-BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin