😃
EghehKüfür etmek serbest
oy yorum
-
Rose: Ssttt üç büyük kamyon yaklaşıyo arkadan dolanalım
Jen: Tamamdır, ekip
diye seslendi ve arkaya geçeceğimizi işaret etti ve herkes gizli gizli deponun etrafını sardıkKamyonlar depoya yaklaştı ve durdu, içlerinden sayamadığım kadar siyah takım elbiseli adam çıktı.
Hemen telsizi çıkardım
Rose: Ryu ve Hyun sağ kapı, Felix ve Yeji sol kapı, ben ve Jen ise arka taraftan. Okay?telsizden tamamdır sesi gelince ben ve Jen görünmeden arka kapıya doğru ilerledik.
Depo aşırı derecede büyüktüDemir kapı sesi gelince adamların içeri girdiğini anladık. Arka kapıdan girersek eğer çok ses çıkardı.
Hemen hızlıca etrafıma bakınmaya başladım. Görünürde hiçbir şey yoktu, o sırada telsizden ses gelmeye başladı.
Ryu: Sağ kapının oraya gelin gizli bi giriş buldum. Tamam.
Yeji: Harikasın. Tamam.
Rose: Jen! Ssttt! Sessizce koş
Jen: O nasıl olacak aq
Rose: Şşşşhhh sessiz ol, ayak sesleri geliyo
sen bekle ben bakayımJen: 👍
Görünmemeye çalışarak yılan kamerayı çıkarttım ve duvarın köşesinden uzattım.
Kameradan baktığımda iri yarı bir adam vardı ve yaklaşıyordu.Jennie ye işaret verdim ve elektroşok cihazını çıkarttım sessizce.
Adam biriyle konuşuyordu, çok az kulak misafiri oldum.x: Evet efendim deponun etrafını kolaçan ediyorum
...
x: Evet, evet haklısınız,
...
x: Etrafını kontrol ediyorum... tamam, tamamdır.
dedi ve daha ses duymadım.
Adım sesleri yaklaşınca, baş parmağımı cihazın tuşuna götürdüm hazırda bulunması için.
Adam bi anda karşımda çıkınca direkt cihazı çalıştırdım ve boynundan elektrik verdim. Adam olduğu yerde çuval gibi düşerken, üstünü aramaya başladım. Üstünden sadece silah çıktı ve onu yere atıp üştü basarak ezdim.
Jennie yi yanıma çağırdım.
Rose: Ssttt Jen!
Jen: Öldürmedin umarım
Rose: Profesyonel ajanım ben, bi' katil değilim ukie
Hemen sağ kapıya doğru ilerledik.
Ryu ve Hyun bizi bekliyorlardı.
Hyun: Neden geciktiniz bi şey mi oldu?
Rose: Bi' adamı devirdim de
Ryu kıkırdadı
Rose: A a ne oldu
Ryu: Erkek nefretin geldi aklıma
Hyun: Öhöm öhöm
Ryu: Ha şey...
Jen: Amma boş yaptınız girelim hadı de Yeji ve Felix nerde?
Ryu: Onlar diğer kapıdan girecekler hem hepimiz aynı yerden giremeyiz. Etraftan dolanmalıyız. Turan taktiği...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Darkside Agent ~ Chaelisa
FanfictionKore nin iki en büyük ajanlık bürosunun en iyi ajanı olan Rose ve en büyük diğer rakip büronun en iyi ajanı Lalisa... Fakat Rose nin Lisa hakkında bilmediği bir şey vardı...