Lisa'dan
Sabahın erken saatlerinde gözlerimi yakan güneş ışığı ile istemeyerekte olsa gözlerimi açtım.
Birkaç saniye ne olduğunu anlamasam bile aklıma dün gece gelmişti. Sarhoş gibi sırıtıp sol tarafıma göz ucuyla baktım. Sol kolum Chaeyoung'ın başının altında ama sırtını dönmüş uyuyordu.
Hafifçe ona eğilip baktığımda tatlı tatlı uyuduğunu gördüm. 32 diş gülümseyip dudaklarımı boynuna bastırdım.
Sağ elim ise yavaş yavaş kalçalarını buluyordu. Baş parmağım ile bel girintisini okşayıp tepkisine baktık.
Yaptığıma bir tepki vermeyince kollarımla onu daha da sıkı sarıp, dudaklarımı kulağının arkasına bastırdım.
"Uyan artık uyuyan güzelim"
dedim fısıldadım-Uyanığım zaten Lalisa.
dedi uykulu sesiyle."Günaydın güzelim-"
bir an duraksamıştım, sonra heyecanla konuştum.
"Bir dakika bir dakika dur... öpmeme bir şey demedin!"
dedim mutlulukla.Koluyla beni itti,
-Off Lalisa, yapışma bana bunaldım.
diyip beni kendinden uzaklaştırdı.Yorganı üstüne çekip sol tarafına döndü. Arkasında ona sıkıca sarılıp suratımı saçlarına gömdüm.
"Chaeyoung"
dedim sessizce.-Ne ya!
dedi ellerimi tutup kendinden ayırmaya çalışarak."Sevişelim mi?"
aniden dediğim şey ile tüm hareketlerini kesti. Bu hâli gülümsememe neden olurken konuştu.-Ne dedin?
dedi tuhaf bir ses tonuyla."Sevişelim dedim. Bana sarılsan sıkıca, öpsen defalarca, kollarını dolasan belime, gömsen yüzünü boynuma hmm?"
diye kendimi tekrarladım. Bir anda kahkaha atmaya başlayınca beklediğim tepki bu olmadığı için biraz afallamıştım.Ardından ben de gülümseyip onu izlemeye başladım. Çok güzel gülüyordu. Uzun zaman olmuştu görmeyeli. Kahkahası sona erince gözlerindeki yaşları silmiş ve derin bir nefes almıştı.
-Güzel espriydi
demiş ve önüne gelen saçlarını geriye atmıştı."Aslında ciddiydim ama, bu kadar komik bulacağını tahmin etmemiştim"
dedim gülerek.Bana dönüp
-Ya neyi tahmin ettin Lalisa?
dedi ve tek bi koluna başını yaslayıp rahat bir pozisyon aldı."Beni boğazlamanı, tokat atmanı, reddetmeni ve ya isteğimi gerçekleştirmeni belki.."
Diyip gözlerimi kaçırdım.Gülmesini en sonunda tutamamış ve tekrar gülmeye başlamıştı. Gülmesini seviyordum, sesini seviyordum, bu hâllerini seviyordum. Chaeyoung hep gülsün istiyordum.
Koluna sert olmayacak şekilde vurup
"Chaeyoung-yah gülme! Komik değil ciddiyim."
dedim sahte trip atarak.O sakinleşmeyince bir bacağımı öbür tarafına atıp kasıklarının biraz üstüne oturdum. İki eli de yastığın üstünde başının yanındaydı.
Anında gülmesi kesilip bana bakmaya başlayınca ona doğru eğildim.
-N'apıyorsun be , çekil üstümden
son iki kelimesini gülerek söylemişti."Çok mu komikti?"
nefeslerim suratına çarpıyordu. O, ben ona yaklaştıkça başını daha da yastığa gömdü."Ouw benim minik bebeğim~"
derken ,Chaeyoung ise bakışlarını tuhaflaştırmıştı."Öpücük ver bana~"
dedim dudaklarımı büzerek.-Oldu Lalisa, pati de vereyim mi?
dedi tek kaşını kaldırıp düz sesiyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Darkside Agent ~ Chaelisa
FanfictionKore nin iki en büyük ajanlık bürosunun en iyi ajanı olan Rose ve en büyük diğer rakip büronun en iyi ajanı Lalisa... Fakat Rose nin Lisa hakkında bilmediği bir şey vardı...