Yorucu bir günün ardından eve döndüm.
"Bu gün neydi ya öyle" diye söylendim. Cidden bu gün feci bir gündü. Lisa vuruldu, ben vuruldum ve de korkudan bayılıyordum az kalsın.
Kahve yapmak için mutfağa yöneldim.Bu yorucu günün üstüne bi acı kahve iyi giderdi. Hemen filtre kahvelerimden birini çıkardım ve makineye yerleştirdim.
Evet. Tahmin etmişsinizdir ki yine onun penceresine takıldı gözüm. Perde kapalıydı fakat ışık açıktı. O yüzden silüetler görünüyordu. Üç silüet vardı kısa saçlı birisi vardı o Lisaydı. Diğer ikisi de Yuna ve Lia olmalıydı.
Kafamı hızlıca salladım, kendime gelmeliydim.
"Kendine gel Rose, o artık yok" bunu birkaç kere tekrarlamıştım. Makineden ses gelince kupamı aldım ve oturma odasına geçip televizyonun karşısına oturdum.
Kahvemden tam bir yudum alacaktım ki telefonum çaldı. Baktığımda ise Jennie arıyordu. Göz devirdim ve telefonu açtım.
- Ne var salak?
"Ya Rabb, neyse çabuk sana gönderdiğim linke bak"
-Ne?
"Ya manyak alooo beyiiin salaaak, anlamıyor musun? linki aç işte"
-Tamam açıyorum ya
"Heh şükür anladın mozarellam"
-Mozarellam?
"Kaşar demeye içim el vermedi"
-Mandu yaaa KEHWGESJDHS
"Jennie? kiminle konuşuyorsun?"
-Bi dk o Jisoo nun sesi miydi?
"EEEE AAA IIII SEYY BENİM KAPATMAM LAZIM ROSE BİR KAÇ DOSYA ÜZERİNDE ÇALIŞMAM GEREKİYOR BYEE ÖPÜLDÜN MUCK MUCK MUCK"
Diyip suratıma kapattı. Telefonla mal mal bakışırken whatsappa girip Jennie'nin attığı linki bilgisayarıma aktardım ve siteye girdim. Bi haber vardı.
Hafif sesli okumaya başladım. Şöyle yazıyordu:
> Yıllardır aranan uyuşturucu baronunun üyesi olan Hye-rin yakalandı. Şu an Seul karakolunda olan Hye-rin , konuşmamakta ısrarcı. Polislerin dediğine göre çete arkasından hiçbir iz bırakmadan kayboldu.
devamını gör...Bu haberi okuduktan sonra Hye-rin denen üyenin fotoğrafını yazıcıdan çıkarttırıp durum panosuna astım. Deliller yavaş yavaş toplanıyordu...
-
Kahvemin son yudumunu aldıktan sonra dosyaları topladın ve hafifçe masaya vurarak düzelttim. Tam ayağa kalkacakken telefon çaldı.
Baktığımda bilinmeyen numaraydı. İki saniye numarayla bakıştıktan sonra telefonu açtım ve kulağıma götürdüm.
-Alo?
"Cha- Rose, ben Lisa"
Göz devirdim, ne istiyordu bu gecenin köründe?
-Ne istiyodsun Lisa , yatıp uyusana
"Jennie sana bi link gönderdi değil mi?"
-Evet, niye sordun?
"O haberden yola çıkarak birkaç delil topladım"
-İyi aferin sana ,bi' şey başardın sonunda, ne diyim
"Of Rose, diyorum bana gel eğer sen de bir şeyler bulabildiysen ikimiz bakalım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Darkside Agent ~ Chaelisa
FanficKore nin iki en büyük ajanlık bürosunun en iyi ajanı olan Rose ve en büyük diğer rakip büronun en iyi ajanı Lalisa... Fakat Rose nin Lisa hakkında bilmediği bir şey vardı...