5

771 45 12
                                    


🔞❗️sumut uyarısı rahatsız olucak okuyucuların diğer bölüme geçmesi önerilir :)


Dudaklamız terkrar birleşti ama bu kez önceki gibi yumuşak değil sert ve arzuyla dolup taşıyordu.

Satoru nun Kucağına  çıkıp öpücüğümüzü olabilirmiş gibi daha da derileştirdim. Sonrasında Satoruyu yavaşça yatağa itip sırtını yatakla buluşturdum.

Dudaklarımı boynundan ayırıp kullağına doğru fısıldadım"Biraz daha ileri gidebilir miyiz?" dedim .
Sesim yalvarırcasına çıkmıştı ,Yetmiyordu. Doyamıyordum, Biraz daha ileri gitmek istiyordum.

Satoru kollarını boynuma doladı. Göz göze geldiğimiz o an kalbim yapabilirmiş gibi daha da sert daha da hızlı atmaya başladı. Altımdaki bu güzel çocuğun her zerresini öpmek istiyordum.

"Bana nazik davran." Dedi nefesi düzensiz yüzü kıp kırmızıydı.

"Ahh şu saatten sonra ölsemde pişmanlığım olmaz." Diye iç geçirdim.

Tişörtünün eteklerinden elimi içeri soktum. Soğuk ellerimi onun sıcak gösünde dolaştırdum Dokundukça eriyen bir buz gibi hissediyordum her donukunuşta biraz daha eriyordum.

Satoru dudaklarını dudaklarıma bastırmasıyla düşüncelerim kayboldu. Üst dudağımı dudaklarının arasına alıp emmeye başladı. Hafif dokunuşları giderek derinleşti. Dişlerini dudağıma geçirmesiyle ağzımdan bir inleme çıktı. Satoru bunu fırsat bilip dilini ağzımın içine soktu. Dillerimiz birbirine değiyor birbirimize daha da yakınlaşıyorduk.

Daha fazla Daha fazla Daha fazla
Beynimin içinde yankılanan düşünceler bütün benliğimi ele geçirmişti.

Satorunun üstündeki tişortu tek hamlede çıkardım .
Dudaklarımı onun güzel dudaklarından ayırıp köprücük kemiklerine gömdüm. Emiyor , ısırıyor sonra da yalayıp öpüyordum. Dokunuşlarım artık daha da sertti ve arzuyla dolup taşıyordu.

Boşta olan elimle sağ göğüsünü sıkıştırdım satorunun ağızından ufak bir inleme çıktı. Hayatımın sonuna kadar unutamayağım o sesi aklıma kazıdım.

Islak öpücüklerim yavşça aşağıya kaydı ögüsünü emip yalamaya başladım. Satoru kıvranmaya başlamıştı .

"Tuhaf hissettiriyor." Dedi titrek bir sesle

Hafifçe ısrmamla satoru inledi.

Altındaki şorttan kurtulup boxerın üstünden sertleşmiş olan erkekliğini okşamaya başladım.

Üstümdeki tişörtten kurtulup tekrar dudaklarına kapandım.
Elim satorunun erkekliğini okşamaya devam ediyordu.

"Ağzıma almak istiyorum." Dedim

Yanıt yok

Satorunun sessizliğini evet olarak kabul ettim ve altındaki boxerı indirdim.

Aşağıya indim ve elimle aletini çekiştirmeye başladım. Her gelgitte satoru daha çok kıvranıyordu.

Daha fazla dayanamayıp tek seferde tamamını ağızıma aldım. İleri geri gidiyor dilimle her yerini yalıyordum.
Haraketlerimi hızlandırdıkça satoru da daha çok inliyordu.

"S-suguru ... ben.. G-geliyorum .." dedi titrek sesiyle .

Beni itmeye çalıştı ama gelen bütün meniyi yuttum .

"NEDEN YUTTUN !?? " dedi satoru . O kızarmış yüzüyle bana bunları söylemesi daha çok yapmak istememi sağlıyordu.

Komidinin üst çekmecesindeki kondomu ve  kayganlaştırıcıyı alıp satorunun belini yukarı doğru kaldırdım.

Kaygalaştırıcıyı elime döküp parmağımı satorunun deliğine soktum.
Satoru yastığı sıkıp ufak ufak inlemeye başladı.

Alıştığında ikinciyi de yolladım. Sonra üçüncüyü de satoru şimdiden zevkten dört köşe olmuştu.

Parmaklarımı çıkarıp aletimi konumlandırdım ve tek seferde girdim.

Satoru acıyla inledi .

Dudaklarına kapanıp açlıkla öptüm ve gelgitlere başladım. Duvarları sikimi o kadar iyi yutuyordu ki kendimden geçmek üzereydim.

"Sikiyim satoru..  çok iyi hissediyorum."

Hızlanmaya başlamala satorunun inlemeleri de arttı. Odayı çıplak tenin çarpışma sesi ve inlemelerimiz kaplamıştı. Satorunun ağızıma inlemesi beni daha da tahrik ediyordu.

"Suguru ahh ."

"Mnh"

"Suguru daha hızlı "

"Ahh"
.
.
.





Çok utanç vericiymiş böyle şeyler yazmak 😳😳😳

Elimden bu kadarı geldi ımarım beğenmişsinizdir

Art deco | satosugu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin