Zhou Wenjing sadece Zhou Yunsheng'i parçalamak istedi, tam ayağa kalkmaya hazırlanırken tekmelenerek uzaklaştırıldı ve ağzından safra kusuldu.
Bedenin asıl sahibi Zhou Wenang'ın hesaplarına kurban gitti, Zhou'nun oğlu olarak kimliğini ve aile mülkünü kaybetti, hayatı anında çukura düştü. Kahramanı ticari bir dev haline geldiğinde ise, yaralanmanın üzerine bir de hakaret eklemiş, böylece asıl sahibi bir ömür boyu düzgün bir iş bulamamış ve sonunda depresyon içinde hayatına son vermişti.
Bu bedeni aldıktan ve asıl sahibinin kaderini öğrendikten sonra, Zhou Yun Sheng'in kahramanın kalçasını tutmak için herhangi bir arzusu olmadığı gibi, onu hemen öldürmemek de güçlü bir özdenetim olarak kabul edilebilirdi. Du Xu Lang omzuna basmasaydı, onu birkaç metre daha tekmeleyebilirdi.
"Sheng -shao, zavallı küçük kardeşine zorbalık etme." Yakışıklı genç adam gözlüklerini burnunun üstüne doğru itti, nazikçe teselli ediyor gibi görünüyordu ama aynı zamanda inceden inceye uyarıyordu.
Zhou Yun Sheng aldırmadı, elini omuzlarından çekerek yavaşça Zhou Wenjing'in yanına doğru ilerledi. Zhou Wenjing ayağa kalkamadı ve nefret dolu gözlerle ona bakmak zorunda kaldı.
Zhou Yunsheng başını eğdi."Benden nefret mi ediyorsun?"
Bunun üzerine Zhou Wenjing kanlı tükürüğünü ona tükürdü.
Zhou Yunsheng kaçmak için yana doğru adım attı, bir ayağını Zhou Wenjing'in göğsüne koydu ve alaycı bir sesle, "Benden gerçekten nefret mi ediyorsun? Benden nefret etmek için ne gibi niteliklere sahipsin? Annemin desteği olmasaydı, senin yetim annen temel eğitimini tamamladıktan sonra Zhou ailesi evinde bir işe girip yılda yüz binlerce dolar maaş alabilir miydi? Annem ona öz kızı gibi davrandı, peki o bu iyiliğe nasıl karşılık verdi? Babamın yatağına tırmandı. Babamdan çocuk yaptı. Annemin banyosunda kendini öldürmeyi seçti. Kendini öldürerek günahlarının kefaretini mi ödüyordu? Evet, öyle yaptı ve annem de sonunda onun izinden giderek beni dünyayla baş başa bıraktı, soruyorum sana, kimden nefret etmeliyim?"Zhou Yunsheng'in gözleri giderek daha da kızardı ve derin bir nefes almak için durmak zorunda kaldı. Boğuk sesi öylesine güçlü bir öfke ve nefretle doluydu ki, sanki önündeki her şeyi yok etmek istiyordu.
Zhou Wenjing onun aniden patlak veren yoğun duyguları karşısında korkuya kapıldı ve uzun süre gözlerini ayırmaya cesaret edemedi.
Aslında geri çekilmek isteyen Du Xu Lang'ın kalbi de hafifçe sıkıştı.
Gelmeden önce Zhou Wenjing'in Zhou evindeki durumunu araştırmıştı. Fakir olduğunu hissetmişti ama hiç Zhou Yun Sheng'in bakış açısından bakmamıştı. Şimdi onun şikâyetlerini dinleyince, birdenbire en büyük kurbanın aslında Zhou'nun annesi olduğunu düşündü. Ve Zhou annenin terk edilmiş çocuğu için kalbindeki acı ve nefret Zhou Wenjing'den daha az değildi.
Bir evlilikten olan çocuklar otomatik olarak daha mı mutlu olur? Gayrimeşru çocuk Du Xu Long bu konuyu hiç düşünmemişti.Hava bir an için durgunlaştı, Zhou Yunsheng de ruh halini sakinleştirdi ve yavaşça sordu, "Sen, vicdanını bul ve kendine sor- benim yerimde olsaydın, nasıl hissederdin?"
Ne hissederdi? Doğal olarak nefret, korkunç bir nefret.
Zhou Wenjing sessizce yumruklarını sıktı, gözlerinde şaşkın bir ifade vardı.
Zhou Yunsheng aniden her şeyin çok sıkıcı olduğunu hissetti, ayaklarını göğsünden uzaklaştırdı ve dudak büktü, "En çok nefret etmen gereken kişi ben değilim, Zhou Hao (Zhoufu babaları), anneni öldüren oydu." Du Xu Lang'a doğru el salladı, "Gidelim.""Peki ya Wenjing-shao? Onu hastaneye göndermek istiyor musun?" Du Xu Lang onun için endişeleniyordu. Her zaman iyi bir adam olduğunu göstermişti, bu yüzden Zhou Yunsheng'in şüpheleneceğinden korkmuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Quickly Wear the Face of The Devil
FantasyTAMAMLANDI ✓ Final bölümü ve extraları blog sitemde okuyabilirsiniz 🫰 Tür: Fantastik,Romantik, Macera, Hızlı Göç, Omegaverse,Antik Çin, Aksiyon, Yetişkin Bölüm Sayısı:176+83(extra) Üst düzey bir hacker, her zaman gözden çıkarılabilir bir kötü adam...