Karanlık bir odada, ince vücutlu genç bir çocuk yapışkan terle kaplı yatağın dört direğine bağlanmıştı. Derin gözleri çökmüştü, cildinde uyuşturucu kullanımının izleri vardı. Yoksunluk içinde çırpınıyordu, gözleri odaklanmamıştı, yatak örtüsünün başına bakıyordu - aklından ne geçtiği bilinmiyordu.
Sabit ayak sesleri yavaşça yaklaştı, demir grisi takım elbise giyen uzun boylu bir adam kapıyı açtı, yatağın yanına gitti ve adama baktı. Koyu renk saçları geriye taranmış, yakışıklı bir yüz ortaya çıkarmıştı, gözlerini kıstı ve ürkütücü tehlikeli bir ışık parladı.
"Hemşirenin duş almana yardım etmesine izin vereceğim." Ceketinin cebinden bir mendil çıkardı ve gencin soğuk terini sildi.Genç adam kuru ve çatlamış dudaklarını yaladı ve dilsiz bir sesle, "Amca, Zhou Yun Sheng bana komplo kurdu. Hatırlıyorum, o kadını daha önce görmüştüm, Zhou Yun Sheng ile birlikte bir barda Bourbon viskisi içiyordu. Bundan eminim, o kadına bana zarar vermesini söyledi!"
Bu genç, şu anda ikinci sınıf öğrencisi olan Zhou Wenjing'di. Birkaç ay önce güzel bir kadınla ilişkiye girmişti ama o kadının art niyetli olduğunu tahmin etmemişti. Kadın ona güçlü bir uyuşturucu ile karıştırılmış bir sigara verdi, sadece bir kez içmek bile bağımlılığa yol açabilirdi. Zhou Wenjing, doğası gereği şüpheci ve çok temkinli olmasına rağmen, ölümcül bir zayıflığı vardı. Bu da güzellik açgözlülüğüydü - ne zaman güzel bir kadın karşısına çıksa şüphesiz düşerdi.
Uyuşturucu bağımlılığının ilk belirtileri ortaya çıktığında tepki vermişti ama artık çok geçti. Amcasına yalvarmak için çok uzaklardaki J ülkesine gitmek zorunda kalmıştı.Du Xu Lang mendili ifadesiz bir şekilde çöpe atarken kalbi öfkeyle doldu. Bu öfke yeğeninin şikâyetini duyduğundan değil, nefret, umutsuzluk ve hayal kırıklığından kaynaklanıyordu. Onu binlerce kez uyarmıştı - yabancılardan gelen şeyleri kabul etmemesi konusunda, hatta onu gizlice korumaları için birkaç koruma bile göndermişti.
Ancak koruma tam zamanlı bir dadı değildi, işverenin özel işlerine karışamazlardı. Zhou Wenjing bir kadın tarafından kandırıldı ve müdahale edemediler.
Kendi eliyle öldürüldü!Du Xu Lang güçlü öfkesini dizginleyerek elini yıkadı, ardından yeğenine banyo yaptırmaları için işçilere haber vermek üzere telefonu eline aldı. Kanepeye oturdu ve sakince, "Oyun oynama. Sence bunu kim yaptı?"
Olayın arkasında kimin olduğunu çoktan öğrenmişti ama yeğenine söylemeye niyeti yoktu. Kendi gerçek düşmanlarının kim olduğunu bile bilmezse, er ya da geç çiğnenip tükürülürdü. Ona yol gösterecek, gerekirse yardım edecek ama düşmanını bizzat ortadan kaldırmayacaktı. Kız kardeşinin Yang Xi tarafından küvette intihara zorlandığını ona söylememiş olsaydı, Zhou Yunsheng'i öldürmeyi düşünmezdi.
Güçlü nefret bulaşıcıydı, yeğeni Yang Xi'den(Yunsheng'şn annesi) iliklerine kadar nefret ediyordu, bu yüzden hiçbir şey sormadı, sadece intikam almasına yardım etmeye karar verdi.
Zhou Yunsheng tarafından uyandırılmasaydı, yanlış intikam yüzünden neredeyse kötü adam olacaktı. O zamandan beri yeğenine olan güveni büyük ölçüde azalmıştı.
"Eğer o değilse kim? Beni öldürmek başka kimin işine yarar?" Zhou Wenjing'in ince yüzü kızgınlık ve hantallıkla doluydu. Amcasının Zhou Yunsheng'e karşı giderek artan minnettarlığının ve açıklanamaz endişesinin zaten farkındaydı. Bir keresinde, amcasının başucu dolabının önünden geçerken Zhou Yunsheng'in birçok açıdan çekilmiş ve her biri çok güzel olan birçok fotoğrafını bulmuştu.(bak sen)
Zhou Yunsheng, kendisi kadar yakışıklı olmasa da, kadınsı yüz hatlarının, özellikle de şeftali çiçeği gözlerinin garip bir çekiciliği vardı. Bir erkeğe hafifçe bakması yeterliydi ve o erkeğin kalbi kontrolden çıkabilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Quickly Wear the Face of The Devil
FantasyTAMAMLANDI ✓ Final bölümü ve extraları blog sitemde okuyabilirsiniz 🫰 Tür: Fantastik,Romantik, Macera, Hızlı Göç, Omegaverse,Antik Çin, Aksiyon, Yetişkin Bölüm Sayısı:176+83(extra) Üst düzey bir hacker, her zaman gözden çıkarılabilir bir kötü adam...