Kalbi Zhou Yun Sheng'in ülkeyi terk etmesini bekleyemese de, Zhou Wenang'ın söylemek istediği birçok kelimeyi saklayacak sabrı vardı, karşı tarafın ayrılacağı kesinleşene kadar sadece uzlaşabilir ve çaresizlik numarası yapabilirdi.
Onun gitmesini bekledikten sonra, Zhou Yun Sheng bilgisayar belgesinden başını kaldırdı ve dudakları alaycı bir ifadeye büründü. Bu belge aslında bedeninin asıl sahibi Yang Xi'nin annesi tarafından imzalanmış bir vasiyetname değişikliği belgesiydi. Bir hacker olarak, ağda bilgi aramak her zaman Zhou Yun Sheng'in en sevdiği hobisi olmuştur.
Dünyanın gelişeceği genel yönü zaten biliyor olsa da, hiçbir detayın gözden kaçmasına izin vermeyecekti.
Yang Xi'nin e-postasında bu vasiyet değişikliğine rastlanmış, başlangıçta Zhou Wenang'a ait olan tüm hisseler en büyük oğluna devredilmişti. Başka bir deyişle, küçük oğluna tek bir kuruş bile bırakmaya niyetli değildi.Yang Xi, kocasının etkisi nedeniyle küçük oğlunu çok tercih ediyordu. Normal bir durum olsaydı, en küçük oğluna asla bu kadar zalimce davranmazdı. Ve vasiyet değişikliği yapıldıktan sonra -ölümünden bir hafta önce ve avukata gönderilmeden önce- intihar etmek için denize atladı.
Dünyada böyle bir tesadüf nasıl olabilirdi? Vasiyeti kim silmeye çalıştı? Gerçekten intihar mı etti? Ve işleri daha da şüpheli hale getirmek için, ölümünden sonra avukat yine de bir vasiyet değişikliği aldı, ancak tüm mülkler onun yerine en küçük oğluna bırakıldı, en büyük oğul sadece üç villa ve birkaç parça mücevher aldı.
Tabii ki mirasın asıl sahibi böylesine adaletsiz bir miras dağıtımından rahatsız olmuş, hatta kendisini hafife alınmış hissetmiş, Yang Xi'nin ebeveynleri de bunun uygunsuz olduğunu düşünmüş ve vasiyete şahsen itiraz etmişlerdi. O sırada baba, Zhou'nun gelecekte en büyük oğluna miras bırakacağını, bu nedenle en küçük oğluna annesinin mirasının bırakıldığını açıkladı.
Yang Xi'nin ebeveynleri de en küçük torunlarını sevdikleri için bu gerekçeyi kabul etmişlerdi. Onlara o boğayı yedirdikten sonra, Zhou babasının rehberliğinde, Zhou Yunsheng büyükanne ve büyükbabasıyla olan ilişkisine yabancılaştı. Zhou Wenang ise zaman zaman onlara eşlik etmek için evi ziyaret ediyor ve kendisine pek çok avantaj sağlanıyordu.
Asıl sahibinin kafası bu derece karışmıştı, bu kadar işe yaramaz bir şekilde ölmesine şaşmamalı. Zhou Yun Sheng başını yana salladı, vasiyetnameyi kapattı ve bilgisayarı kilitledi. Er ya da geç bir gün, bu bedene ait olması gereken her şeyi ona geri getirecekti.
.
.
.Zhou Wenang, Zhou Yunsheng'in yurtdışına gitmeyi planladığını öğrenince, Zhou Wenjing'i saf dışı bırakma planını hızlandırdı. Yolunu tıkayan iki parça ortadan kaldırıldığında, Zhou Group çantada keklik olacaktı.
O gün, sınıftaki öğrencilerden yüz binlerce değerinde değerli eşya çalındığı için Zhou Wenjing okuldan atıldı. Kurbanın ailesi de şahsen Zhou Group'a gitmeyi ve Zhou baba ile uzun bir konuşma yapmayı talep etti. Zhou ailesi babası sonsuz bir utanç duydu ve misafirler gittikten sonra Wenjing'in sırtına bir kemer geçirdi, ardından da onu yurtdışına göndermeye karar verdi.
"Ben bir şey çalmadım, bana komplo kuran Zhou Yun Sheng! Amca, bana inanmak zorundasın!" Zhou Wenjing yatakta yatıyordu, yaralı sırtı ortaya çıkmıştı, bir eli yumruk şeklinde sıkılmıştı, diğer eli ise Du Xu Lang'ın kollarını zorla çekiyordu.
"Bunu senin yapmadığını biliyorum. Amcan sana inanıyor."
Du Xu Lang onu yatıştırmak için başını okşadı, bu yüzden gözyaşlarıyla doldu ve hızla uykuya daldı. Uykuya daldığında sessizce çocuğun odasından çıktı, elini kaldırdı ama nereye koyacağını bilmiyordu. Zhou Wenjing'in masum olduğuna inanıyordu, ancak bunun Zhou Yun Sheng tarafından planlanmadığına da inanıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Quickly Wear the Face of The Devil
FantasyTAMAMLANDI ✓ Final bölümü ve extraları blog sitemde okuyabilirsiniz 🫰 Tür: Fantastik,Romantik, Macera, Hızlı Göç, Omegaverse,Antik Çin, Aksiyon, Yetişkin Bölüm Sayısı:176+83(extra) Üst düzey bir hacker, her zaman gözden çıkarılabilir bir kötü adam...