Three

427 60 12
                                    

"ဖိုးဖိုး"

"ဖိုးဖိုး"

"ဖိုးဖိုး မျက်လုံးဖွင့်ပါဦး"

"ဖိုးဖိုး သားတို့ရောက်လာပြီလေ"

ဖိုးဖိုးရှိရာ VIP roomထဲသို့ Seokjinနှင့်Jungkook အသည်းအသန်ပြေးလာချိန်တွင် ဆေးရုံခုတင်ပေါ်မှာ ငြိမ်သက်နေသည့် ဖိုးဖိုး...

ကူးကူးရော သူပါအလွန်အမင်းလန့်သွားပြီး အထိတ်တလန့်အော်ခေါ်တော့ ဖေဖေတို့ပါအခန်းထဲရောက်လာကြသည်...

"Seokjin သားဖိုးဖိုးက ခုနကမှအခြေအနေနည်းနည်းပြန်ငြိမ်သွားတာ... ဆရာဝန်ကအသက်ကယ်ဆေးထိုးပေးသွားတယ်... ခဏတော့မှိန်းနေမယ်ထင်တယ်"

ဖေဖေက သူတို့အနားသို့ရောက်လာကာ ပခုံးကိုလက်နှင့်ပုတ်ရင်း ဖြေသိမ့်စကားပြောသည်... Jungkook ပါပါးမှာလည်း မျက်နှာမကောင်းလှ...

"မြေးတို့..."

"ဖိုးဖိုး~ ဖိုးဖိုး သက်သာလား ဘယ်လိုနေသေးလဲဟင်"

Jungkook တစ်ယောက် အဖိုးဖြစ်သူ၏ ခေါ်သံယဲ့ယဲ့ကြောင့် အနားတိုးသွားကာ စိုးရိမ်စွာမေးလိုက်သည်...
အောက်ဆီဂျင်ပိုက်အပြင် ရင်ဘတ်ပေါ်မှာတပ်ဆင်ထားသည့် ကြိုးပေါင်းစုံက ရှုပ်ယှက်ခတ်နေပြီး စက်ကိရိယာပေါင်းစုံနှင့်ဖိုးဖိုးကိုကြည့်ကာ သူပင်အသက်ရှုရပ်မတက်...

"ဖိုးဖိုးနေလို့သက်သာရဲ့လား"

Seokjinပါ ကူးကူးအနားလိုက်သွားပြီး ဖိုးဖိုးကိုကြည့်ရသည်...

"သားတို့ ဖိုးဖိုးအနားနေပေးလိုက်ကြဦးနော်
ပါပါးတို့အပြင်မှာ စကားခဏပြောလိုက်ဦးမယ်"

"ဟုတ် ပါး"

Jungkook ပါပါးစကားကို Seokjinကသာအဖြေပြန်ပေးရင်း ဖိုးဖိုးခုတင်ဘေးတွင် ဝင်ထိုင်လိုက်သည်...

-
-

"ဟူး အရေးပေါ်ဖြစ်သွားတော့ စိတ်ပူလိုက်ရတာဗျာ"

Mr.Kim၏စကားသံ...

"ဟုတ်တယ်ဗျာ ကလေးတွေကလည်း သူ့စကားနားမထောင်တော့ အခြေအနေကပိုဆိုးလာပုံပဲ"

Mr.Jeon၏ထောက်ခံမှု...

"ဘယ်လိုပဲဖြစ်ဖြစ် လက်ထပ်ဖို့ကတော့မဖြစ်နိုင်ဘူးနော်... သားသားကအခုမှဘယ်အရွယ်မလို့လဲ ကလေးတွေရဲ့အနာဂတ် အထူးသဖြင့် ကူးကူးရဲ့အနာဂတ်ကိုလည်းထည့်စဉ်းစားပေးကြပါဦး"

Husband - to - beWhere stories live. Discover now