ကျောင်းသန့်ရှင်းရေးတာဝန်ကျရက်မလို့ Jungkookတစ်ယောက်ထဲ အတန်းထဲသို့စောစောလာပြီး သန့်ရှင်းရေးလုပ်နေရသည်... တကယ်ဆို သူနဲ့Jiminအတူတူတာဝန်ကျတာဖြစ်ပေမဲ့ အခုထိJiminကရောက်မလာသေး... အခုတလော Park Jiminသူ့ကိုရှောင်ဖယ်ရှောင်ဖယ်လုပ်နေတယ်လို့ စိတ်ထဲခံစားနေရသည်... Jiminရောက်လာရင်တော့ ပွင့်ပွင့်လင်းလင်းမေးကြည့်ရဦးမည်...
"Jeon"
"ဟင် စီနီယာ"
"တစ်ယောက်ထဲလား ကိုယ့်ကိုတံမြက်စည်းပေး
ကိုယ်ကူလုပ်ပေးမယ်""အာ... ရတယ် စီနီယာ
Jiminမလာသေးလို့ပါ""ပေးပါဆို နှစ်ယောက်လုပ်တော့မြန်မြန်ပြီးတာပေါ့"
ပြောမရသည့်အဆုံး နှစ်ယောက်အတူသန့်ရှင်းရေးလုပ်ကြရင်း ရောက်မလာသေးသည့်Jiminကိုစောင့်ကြသည်...
"Jungkook"
ရောက်နေတာကို အတန်းထဲသို့ဝင်မလာသေးပဲ သူ့ကိုလှမ်းခေါ်လာသည့် Jimin...
"ရား Park Jimin ... နောက်ကျလိုက်တာ
ငါတစ်ယောက်ထဲလုပ်နေရတာ စီနီယာကူညီလို့တော်သေးတယ်"သူစိတ်ကောက်နေကြJiminကို အရင်လိုနှုတ်ခမ်းထော်ထော်နဲ့ရန်တွေ့စကားဆိုမိတော့...
"..........."
ဘာမှပြန်မပြောပဲ အခုထိအခန်းတံခါးဝမှာရပ်နေသည့်သူ...
"Jeon, ဒါဆိုကိုယ်သွားတော့မယ် ...
သူငယ်ချင်းနှစ်ယောက်နေခဲ့ကြဦး"အလိုက်သိသည့် စီနီယာက ရှောင်ထွက်ပေးသွားသည်...
"Jimin, မင်းဘာဖြစ်နေတာလဲ ဟင်"
ထိုအခါမှအတန်းထဲသို့လျှောက်လာပြီး သူ့အနားရှိထိုင်ခုံတွင် ဝင်ထိုင်ရင်းမေးလာသည်...
"Jungkook, အခု မင်းလုပ်နေတဲ့လုပ်ရပ်တွေကို မှန်တယ်လို့ထင်နေတာလား"
"ဘာလို့လဲ"
"မသိလို့မေးနေတာလား"
"ဘာလဲလို့ အဲ့တာကြောင့်"
"မင်း စီနီယာTaehyung နဲ့တွဲနေတာ တစ်ကျောင်းလုံးသိကုန်ပြီ"
"အဲ့ဒါကြောင့်ဆိုရင် ငါကဘာအမှားလုပ်မိလို့လဲ"