1.Bölüm

45 8 18
                                    

Yılın en soğuk günlerinden biriydi.. İç çekip bilgisayarımı kapattım. Tam kahvemden bir yudum alacakken telefonum çaldı. Arayan Elifti.

Arama;

+Alo?
-Lan Efsa, kızım şuan ne yapıyorsan bırak ve hazırlan. Dörtlü randevu ayarladım.
+Harbi mi?! Hemen hazırlanıyorum kapat kapat.

Telefonu hemen koltuğa fırlatıp hazırlanmak için odama gittim. Tamam eminim olayları anlamadınız. İlk önce kendimi tanıtayım! Merhaba ben Efsa. Efsa Yıldız. Ünlü bir moda tasarımcısıyım. Eminim adı mı bir yerlerde duymuşsunuzdur. Tamam belki size çok kibirli biriymiş gibi görünüyor olabilirim ama kesinlikle son zamanlarda çok popülerim. Buaralar habire randevulara çıkıyorum çünkü asla bana uygun birini bulamadım....
Umarım bu seferki başarısız olmaz diye düşünerek üstümü giydim.

Umarım bu seferki başarısız olmaz diye düşünerek üstümü giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İlk buluşma için fazla mı ciddi giyindim diye düşündüm. Arkadaşım hep daha açık renkler giymem için beni uyarıyordu. Ama dolabım baştan sonra siyah, beyaz ve grinin tonlarıyla doluydu. Üstüme siyah bir ceket ve beyaz çanta alıp evden çıktım. Asansöre binip -1.kata bastım. Asansör 1 kat aşağı inip durdu ve kapısı açıldı içeriye daha önce hiç görmediğim bir erkek girdi. Gözümün ucuyla çocuğu süzdüm 1.85 boylarında siyah saçlı, yeşil gözlüydü. Teni bir ölünün ten rengi gibi bembeyazdı. Yüzüne baktığım sırada bana baktığını fark ettim. ONA O KADAR UZUN SÜRE BAKMISTIM KI BENI FARK ETMISTI! ALLAH'IM UTANÇTAN YERİN DİBİNE GİRMİSTİM.

-Yakışıklı mıyım bari?
+Ha?
Ha mi demiştim ben. Mağaramdan yeni çıkmış gibi ha demiştim. Sanırım bulduğum ilk pencereden aşağı atlayacağım. Bir kahkaha patlattı.

-Bunu evet olarak kabul ediyorum. Buraya yeni taşındım ve bu kadar komik bir komşumun olduğunu bilmek güzel..
+Kusura bakma biraz kaba bir tepki oldu. Ben Efsa 21.katta oturuyorum sen?
-Güzelmiş.
+Ne güzelmiş?
-İsmin.

Senin ismin ne diyecekken 0.kata gelmiştik ve o cevap vermeden gitti.
Ah hadi ama! Bari ismini söyleseydi sonuçta numarasını istemedik ya. Asansör  -1'e gelince indim ve arabamın olduğu yere doğru yürüdüm. Hiç beklemeden bindim ve gittim. Elif buluşacağımız yerin konumunu atmıştı yine hoş bir yer seçmişti. Umarım yine saçma bir şey yaşanmaz diye düşünüp arabayı otoparka parkettim. Ve mekanın içine girdim. İçi dışından daha güzeldi. Elif böyle güzel bir yeri nereden bulmuştu? Mekana bir göz gezdirdim. Tam Elif'i arayacakken yan tarafımdan gelen sesle başımı sağa çevirdim.Elif ve iki adam bir masada oturuyorlardı. O çokken yanındaki çocukla kaynaşmıştı. Ve büyük ihtimal bana ayarlarını o çocuk ise onları hiç takmıyor, sohbete dahil olmayıp sadece telefona bakıyordu. Kıyafeti çok tanıdık gelmişti. Yanlarına gidip çocuğun yanına oturdum.

+Efsa seni tanıştırayım bu Aren. İnanabiliyor musun? O ünlü moda şirketinin yeni başkanı. Senin her zaman girmek istediğin. Aren'le konuştum seve seve seni kabul edebileceğini söyledi.

Bunu duyduğuma çok sevinmiştim. Hemen yanımdaki adama sevinçlr baktım. Ama sevincimin yerini şaşkınlık aldı. Bu asansörde karşılaştığım çocuktu!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Hikaye sizce nasıl gidiyor? İlk bölüm diye kısa tuttum:) Umarım seversinizz<3

KORKAK ADAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin